Jaką instalację gazową założyć do automatu z gaźnikiem 2EE ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jaką instalację gazową założyć do automatu z gaźnikiem 2EE ?
Witam
Chcę założyć gaz do golfa II automat z silnikiem PN - czyli z gaźnikiem 2EE . Jaką instalację gazową polecacie ? Taką jak do monowtrysku czy zwykłą do gaźników. Na której będzie lepiej chodził i mniej palił ?
Chcę założyć gaz do golfa II automat z silnikiem PN - czyli z gaźnikiem 2EE . Jaką instalację gazową polecacie ? Taką jak do monowtrysku czy zwykłą do gaźników. Na której będzie lepiej chodził i mniej palił ?
- igor002
- Marysiakra
- Posty: 1050
- Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
- Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
- Kontakt:
TEORETYCZNIE POWINNA BYC TAKA Z KOMPEM CZYLI PODOBNA JAK DO MONOTRYSKU BO JEST KOMP LAMBDA KAT ITP. ALE JAK DASZ ZWYKŁĄ INSTALKE TO SIE NIC NIE STANIE, TYLE ZE TROCHE TO NIEZGODNE Z PRZEPISAMI I SPALINY BĘDĄ WIĘKSZE, ALE JAK DASZ W ŁAPE TO PRZEJDZIE TESTY.
TEORETYCZNIE TO NA MONOTRYSKU JAK DASZ INSTALKE OD GAZNIKOWCA ZWYKŁĄ TO TEŻ BEDZIE CHODZIŁ...
jA BEDE DAWAŁ TAKA INSTALKE Z KOMPEM I NIEMA BOLA ZEBYM DAŁ INNĄ BO JAK CHCE MIEĆ TAK ZEBY BYŁO DOBRZE I DZIAŁAŁO TROCHE I NIE WALIŁ SIE CO CHWILE PRZEPŁYWOMIERZ ITP TO TAKA MUSI BYĆ. POZDRO
TEORETYCZNIE TO NA MONOTRYSKU JAK DASZ INSTALKE OD GAZNIKOWCA ZWYKŁĄ TO TEŻ BEDZIE CHODZIŁ...
jA BEDE DAWAŁ TAKA INSTALKE Z KOMPEM I NIEMA BOLA ZEBYM DAŁ INNĄ BO JAK CHCE MIEĆ TAK ZEBY BYŁO DOBRZE I DZIAŁAŁO TROCHE I NIE WALIŁ SIE CO CHWILE PRZEPŁYWOMIERZ ITP TO TAKA MUSI BYĆ. POZDRO
Mk3 GTI 16V ABF
O co chodzi z tymi instalkami?? Jak ja zakładałem w jednym z zakładów ELPIGAZu to powiedzieli że zwykła instalka bo to jest gaźnik, chciałbym coś więcej na ten temat się dowiedzieć póki mam jeszce gwarancje a w razie co to moge te pare setek za kompa i silniczek krokowy dołożyć. A jak w takim razie wygląda przełaczenie na gaz przecież benzyne trzeba z gaźnika wypalić,z kąd komp będzie wiedział że benzyna wypalona i na gaz maprzełączyć???Mi się wydaje że komp od razu na gaz przełączy i co wtedy z niewypaona benzyną??
A może ma ktoś instalke gazu II generacji w takim gaźniku??
A może ma ktoś instalke gazu II generacji w takim gaźniku??
- igor002
- Marysiakra
- Posty: 1050
- Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
- Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
- Kontakt:
właśnie ma ktos taka instalke? bo to w sumie wazne:| ja mam takie info jak powiedziałem, pytałem w kilku warsztatach zakładajacych i w stacjach diagnostycznych jak to ma być i tak mnie poinformowali w zasadzie wszyscy, tylko kaziu i spółka powiedzieli ze dadzą zwykłą instalke i tyle.
wydaje mi sie ze komp musi sterować obrotami silnika itp na tym gazie jak jest lambda itp, a benz to fakt, musi sie wypalić.
wydaje mi sie ze komp musi sterować obrotami silnika itp na tym gazie jak jest lambda itp, a benz to fakt, musi sie wypalić.
Mk3 GTI 16V ABF
qestion: Co mozecie mi powiedziec na temat butli w kolo a stosunek diagnostow na przegladzie do tego - ponoc moga nie przepuscic z taka butla. W warsztacie LOVATO pwoiedzieli mi ze bak w golfie jest tak wyprofilowany ze kolo wchodzi wrecz do niego a potrzeba zrobic jakis przelot do wentylacji jakiejs smiesznej komory ktora jest w butli, i technicznie nie da sie tego wykonacnie chyba, ze dziura w baku tak wiec moga olac zrobienie przelotow ale wtedy na przegladzie mnie moga uwalic wiecie cos na ten temat?
chyba jednak nikt nie ma przy tym silniku(gaźniku) instalki II generacji,za kilka dni będe jechał na 2 przegląd(gwarancyjny) instalki to się zapytam jednego z pracowników-wiem że gościu jest kumaty w tych sprawach bo nie raz widziałem go w akcji przy problemach z elektroniką i wiem tez że on jeździ zaporożcem(chłodzony powietrzem) na gaz-jego własny wymysł i przeglądy przechodzi i psy się nie burzą w trakcie kontroli,chociaż z drugiej strony myślę sobie że w dzisiejszych czasach to od razu jego szef wciskał by mi II generację do tego silnika(wiadomo ja płacę kilkaset zł wiecej a on z tego ma ze 20%)
A do ktorego golfa chcesz to zakladac?Demoonek pisze:qestion: Co mozecie mi powiedziec na temat butli w kolo a stosunek diagnostow na przegladzie do tego - ponoc moga nie przepuscic z taka butla. W warsztacie LOVATO pwoiedzieli mi ze bak w golfie jest tak wyprofilowany ze kolo wchodzi wrecz do niego a potrzeba zrobic jakis przelot do wentylacji jakiejs smiesznej komory ktora jest w butli, i technicznie nie da sie tego wykonacnie chyba, ze dziura w baku tak wiec moga olac zrobienie przelotow ale wtedy na przegladzie mnie moga uwalic wiecie cos na ten temat?
Ja u siebie w mk3 mam butle w kolo i wszystko jest na swoim miejsciu.
A jak ci sie sprawuje ta instalka ELPIGAZ?79Adam79 pisze:O co chodzi z tymi instalkami?? Jak ja zakładałem w jednym z zakładów ELPIGAZu to powiedzieli że zwykła instalka bo to jest gaźnik, chciałbym coś więcej na ten temat się dowiedzieć póki mam jeszce gwarancje a w razie co to moge te pare setek za kompa i silniczek krokowy dołożyć. A jak w takim razie wygląda przełaczenie na gaz przecież benzyne trzeba z gaźnika wypalić,z kąd komp będzie wiedział że benzyna wypalona i na gaz maprzełączyć???Mi się wydaje że komp od razu na gaz przełączy i co wtedy z niewypaona benzyną??
A może ma ktoś instalke gazu II generacji w takim gaźniku??
Ja po roku wywalilem z hukiem reduktor bo juz mialem go serdecznie dosyc a regeneracja kosztowala by tyle co nowy LOVATO i wszystko chodzi teraz elegancko. Znajomy na LOVATO juz prawie 2 lata jezdzi bez zadnej ingerencji.
ja mam Igeneracje i narazie nic sie nie dzieje...u mnie nie ma lambdy jest tylko kat.(juz niedlugo )
nie wiem jak to by bylo przy IIgeneracji z przełączaniem zasilania przeciez ona sie przełącza przy 3000 RPM wiec jak benza bedzie niewypalona to komp tez przełączy...
a butle mam w miejscu na dojazdowke (poj. butli to 48 l.) - owszem butla wystaje z wnęki ale 30 l. tez by wystawala a w 30 wchodzi max. 26-27 litrow wiec przy mojej jezdzie tankowanie co 200km co psychicznie moze czlowieka wykonczyc
a mam plan zagospodarowania powstałej luki pod sprzęt audio...czas pokaze co z tego wyjdzie
nie wiem jak to by bylo przy IIgeneracji z przełączaniem zasilania przeciez ona sie przełącza przy 3000 RPM wiec jak benza bedzie niewypalona to komp tez przełączy...
a butle mam w miejscu na dojazdowke (poj. butli to 48 l.) - owszem butla wystaje z wnęki ale 30 l. tez by wystawala a w 30 wchodzi max. 26-27 litrow wiec przy mojej jezdzie tankowanie co 200km co psychicznie moze czlowieka wykonczyc
a mam plan zagospodarowania powstałej luki pod sprzęt audio...czas pokaze co z tego wyjdzie
[url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r3.fodey.com/16ca283f31d0e4e2bb49d6596ec5f09b4.1.gif[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=129724]JETTA[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=31624&postdays=0&postorder=asc&start=0]Golf 2[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=129724]JETTA[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=31624&postdays=0&postorder=asc&start=0]Golf 2[/url]
Instalka sprawuje sie bardzo dobrze,nie mam zadnych zastrzezeń ,autko pali 10 w mieście a na trasie 8 litrów LPG,na benzynie chodzi cienko,często gaśnie i spadają obroty(faluja) ale na gazie chodzi równo i ma niezłe przyspieszenie a benzynki uzywam tylkko do odpalenia w niskich temperaturach i co dziwne na ssaniu chodzi dobrze,nie wiem może komp łapie błędy na gazie i przy benzynce się to ujawnia,ale wiem ze gaz to gaz i zawsze taniej się jeździ nawet jak przyjdzie silnik remontować po np.100.00 km to i tak w porównaniu jazdy na benzynce to śą małe koszty.
Każdego benzyniaka gazowałem i nigdy nie miałem większych problemów z gazem.
Każdego benzyniaka gazowałem i nigdy nie miałem większych problemów z gazem.
Kiedyś zakładałem instalke do volvo 340 i szukałem jak najtańszego zakładu montujacego gaz-założyli gaz dosyć szybko,chodziło autko bardzo ładnie ale tylko na wolnych obrotach na luzie,na postoju, pomyślałem wtedy że tak ma być bo wkońcu to gaz i może inaczej silnik pracować, ale przy jeździe po mieście nie miał mocy wogóle był bardzo słaby,często gasł itd,itp a co sie okazało to był źle dobrany mikser(jakiś od forda)opierał się sprężyną od pokrywy filtra aż sie szpilki pourywały (trzymające pokrywę filtra) i zasysał lewe powietrze no to mi wykombinowali-gąbka w dolot żeby mniej powietrza szło i to się sprawdziło ale na krótką metę bo zasysał wraz z lewym powitrzem syf i na benzynie źle chodził bo dysze w gaźniku były pozapychane,więc przy zakładaniu gazu do golfa znalazłem renomowany zakład i mam spokój (chociaż gdzie indziej bym zapłacił za instalke I generacji około 1100 zł to zapłaciłem 1600 i mam świety spokój)tymian pisze:a ja mam instalke I generacji w swoim golfie 1,6PN i mam same problemy z LPG
Świete slowa!! Dokladnie wszystko sie zgadza z tym co teraz przezywam! Juz mialem wymieniany reduktor na gwarancji ale to nic nie pomoglo. Pozostaje mi chyba tylko oddac ta instalacje niech sobie ja w d.. wsadza.79Adam79 pisze:Kiedyś zakładałem instalke do volvo 340 i szukałem jak najtańszego zakładu montujacego gaz-założyli gaz dosyć szybko,chodziło autko bardzo ładnie ale tylko na wolnych obrotach na luzie,na postoju, pomyślałem wtedy że tak ma być bo wkońcu to gaz i może inaczej silnik pracować, ale przy jeździe po mieście nie miał mocy wogóle był bardzo słaby,często gasł itd,itp a co sie okazało to był źle dobrany mikser(jakiś od forda)opierał się sprężyną od pokrywy filtra aż sie szpilki pourywały (trzymające pokrywę filtra) i zasysał lewe powietrze no to mi wykombinowali-gąbka w dolot żeby mniej powietrza szło i to się sprawdziło ale na krótką metę bo zasysał wraz z lewym powitrzem syf i na benzynie źle chodził bo dysze w gaźniku były pozapychane,więc przy zakładaniu gazu do golfa znalazłem renomowany zakład i mam spokój (chociaż gdzie indziej bym zapłacił za instalke I generacji około 1100 zł to zapłaciłem 1600 i mam świety spokój)tymian pisze:a ja mam instalke I generacji w swoim golfie 1,6PN i mam same problemy z LPG
...i wcale nie szukalem najtanszego zakladu (1300zl) po prostu zle trafilem (firma ktora kiedys byla dobra spadla na psy!)
Tymian A może masz nieszczelna podstawę gaźnika i zasysa za dużo powietrza?? Gaźnik nie lata jak ręką poruszasz obudowę filtra(jakiś minimalny luz powinien,przynajmniej u mnie jest,ale wszystko wporzo) .U mnie na mikserze jest napisane pierburg-stąd wiem że mikser dobrze jest dobrany-spróbuj przytkać troche dolot powietrza do gaźnika i zobacz czy bedzie lepiej,jeśli tak to znaczy że lewe powietrze bieże.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 124 gości