Strona 1 z 1

Mk3 Przekzywiona kierownica a jade prosto?!?

: pt maja 19, 2006 10:24
autor: Jackq
Hej, jak w temacie, jade prosto a kiere mam troche w lewo :hmm:
Dodam, ze niedawno zmienialem fele ze stal na alu, na poczatku wszystko bylo ok, dopiero niedawno zauwazylem tą "awarie" :kac:
Fele oczywiscie wyważone, cisnienie jednakowe, silentblocki wymienione zeszlego lata, wsporniki drazka tez. Na co popatrzec?? Co moze byc przyczyna?
Dorzdzcie cus zanim na przeglad pojade :D
Pozdro :pub:

: pt maja 19, 2006 10:26
autor: tauka
czasami się tak zdarza. Też mi się tak zrobiło. Albo pojedź na zbieżność, albo odkręc kiere i ja przesuń.

: pt maja 19, 2006 10:35
autor: toffi
dokladnie odkrec kierownice chyba kluczem 22 odkrecasz i ustawiasz ja na prosto jsli muwisz ze cie nie sciaga i kola na zakretach nie piszcza to nie widze przeszkod :bigok:

: pt maja 19, 2006 10:35
autor: regitmc
Ja obstawiam zbierzność, kumplowi ustawiali ostatnio w renomowanym warsztacie i tak przypadkiem mu zostawili skręconą kiere... :jezor: Wrócił i ustawili porządnie na wprost...

: pt maja 19, 2006 11:29
autor: Corvax
alaementy gumowo metalowe zawieszenia do wymiany - jedz na szarpaki to wyjdzie ktory

: pt maja 19, 2006 11:31
autor: djtom
Na zbieżnosci pamietaj zeby dopilnowac by ustawiali ją na PROSTEJ kierownicy - ja ostatnio przez to straciłem 100 a w koncu gosciu znajomy ustawił za darmo bez komputera na samych stroboskopach...

: pt maja 19, 2006 12:13
autor: tauka
Corvax pisze:alaementy gumowo metalowe zawieszenia do wymiany - jedz na szarpaki to wyjdzie ktory
Ja miałem wymienione wszystko co mozliwe w zawieszeniu, pojechałem na szarpaki sprawdzić, ustawić zbierzność i było ok. Ale póxniej zdjołem koła i załozyłem stalówki i też mi sie kiera w lewo przesunęła.
toffi pisze:dokladnie odkrec kierownice chyba kluczem 22 odkrecasz
Dokładnie to kluczem 24 :)

: sob maja 20, 2006 09:13
autor: Jackq
Dzieki wszystkim za rady :kufel:
Co do elementów gumowo-metalowych, jak pisałem zosatły wymienione w zeszłym roku (chyba sie tak szybko nie zuzyły).
Na szarpaki pojade dopiero na wypłate, narazie brak kaski (w tym mies. na autko wydałem juz 400zł).
Ale mam takie pytanko. Jesli na stalowych kołach wszystko było ok a po założeniu alusów sie zkaszaniło, to jak ustawie teraz na alu, czy nie bede musiał potem na zime znów ustawiac na stalowych?
Na zakretach nie piszcza oponki, autko dobrze sie prowadzi, jak uszcze kiere to jedzie prosto. Tylko ten "zwis" kiery mnie wkurza :bajer:
Najwyżej wezme i ja przestawie.

: sob maja 20, 2006 11:52
autor: tauka
Jackq pisze:Jesli na stalowych kołach wszystko było ok a po założeniu alusów sie zkaszaniło, to jak ustawie teraz na alu, czy nie bede musiał potem na zime znów ustawiac na stalowych?
U mnie się zrobiło właśnie po przejściu alz alu na stale. Ale wyprostowałem kiee przez jej odkręcenie i jest ok

: sob maja 20, 2006 11:53
autor: Duber
lepiej odkrec i na swoje miejsce ja wstaw bo mogacze inaczej sie wylanczaja teraz po wykonaniu skretu.

: sob maja 20, 2006 11:58
autor: stachmiesz
tak jak wczesniej pisali - ustaw prosto koła i przełóż koło kierownicy :bigok:

: sob maja 20, 2006 12:24
autor: Paweł Marek
Jak jesteś pewny że z zawieszeniem w porządku to przestaw kierownicę. A przyczyną jej skręcenia jest pewnie nierównomierne zużycie którejś lub obu opon

: ndz maja 21, 2006 10:01
autor: Jackq
Specjalnie nawet zamieniałem koła i testowałem, zeby wykluczyc wszystkie mozliwosci. Na kazdej gumie to samo :( zrobie jak piszecie, odkręcę i przestawie kiere. Dzieki za wypowiedzi, temat do zamkniecia. Pozdrawiam :pub: