Strona 1 z 2
brak krótkich świateł ..
: czw maja 18, 2006 22:06
autor: vicio
jak w opisie... jadę se wieczorem włączam światła i wałek... Długie działają, postojówki tez a obydwa krótkie nie... wydaje mi się ze to raczej nie bezpiecznik bo wtedy by wogóle nie działały.. co to może być?
pozdro
: czw maja 18, 2006 22:12
autor: adam-gda
Na poczatek spraws\dz zadowke. Moze to ona walnela mialem juz taki przypadek ze szystkie wukna spalily sie na raz wiec moze byc podobnie. Moze to cyc tez przekaznik. Na krotkie jest jeden i na dlugie tak samo jeden wiec moze i on sie spalil. Nic wiecej raczej stac sie nie moglo
: czw maja 18, 2006 22:13
autor: Gitner
Zarowki sprawdziles? Sprawdz bezpieczniki 1, 2, 11, 12, mijania nie sa polaczone z drogowymi, zreszta nawet kazda strona ma oddzielne bezpieczniki.
Pozdro
Gitner
: czw maja 18, 2006 22:17
autor: misiek
miałem ten sam problem - winny był sam wałcznik - popróbuj kilka razy włączyć i wyłączyć światła lub docisnąć klawisz włącznika, warto też rozebrać włącznik i przeczyśćić styki, lub wymienić koszt włącznika to ok. 35 zł
: czw maja 18, 2006 22:27
autor: MAPET
misiek10111 pisze:miałem ten sam problem - winny był sam wałcznik - popróbuj kilka razy włączyć i wyłączyć światła lub docisnąć klawisz włącznika, warto też rozebrać włącznik i przeczyśćić styki, lub wymienić koszt włącznika to ok. 35 zł
chyba o mk2 piszesz

czy mk3

?
po 1 bezpiecnziki.. po 2 zarowki po 3 jak masz jakeis mocniejsze zarowki mogly ci nadpalic wlacznik..
: czw maja 18, 2006 22:31
autor: misiek
MAPET pisze:chyba o mk2 piszesz czy mk3 ?
po 1 bezpiecnziki.. po 2 zarowki po 3 jak masz jakeis mocniejsze zarowki mogly ci nadpalic wlacznik..
tak masz rację piszę o włączniku mk2, ale tak jak piszesz w mk3 też mogą się nadpalić styki włącznika
: czw maja 18, 2006 22:34
autor: MAPET
tyulko ze cena wlacnzika inna

: czw maja 18, 2006 22:36
autor: misiek
MAPET pisze:tyulko ze cena wlacnzika inna
fakt, ale miejsza o szczegóły

: pt maja 19, 2006 04:35
autor: bodzio_j
vicio, jeśli nie działają oba to najbardziej podejrzany jest przekaźnik - włącza oba, bezpieczniki są osobne-lewy, prawy, więc mniej prawdopobne ale możliwe, że się spaliły. Wyłącznik jakoś mi nie pasuje. Wydaje mi się, że gdyby padł to i długich też by nie było.Ale nie jestem pewien.
: pt maja 19, 2006 07:21
autor: inek01
bodzio_j pisze:vicio, jeśli nie działają oba to najbardziej podejrzany jest przekaźnik
Tyle, ze w Mk3 chyba nie ma fabrycznie przekaznikow do swiatel miajania...
: pt maja 19, 2006 07:22
autor: bodzio_j
inek01 pisze:Tyle, ze w Mk3 chyba nie ma fabrycznie przekaznikow do swiatel miajania...
kiedyś ktoś napisał, że ma. Może nie w kazdym egzemplarzu?
: pt maja 19, 2006 07:25
autor: inek01
bodzio_j pisze:kiedyś ktoś napisał, że ma. Może nie w kazdym egzemplarzu?
Rozne rzeczy ludzie pisza

Wierzysz w to, bo ja jeszcze sie z takim cudem nie spotkalem ?
: pt maja 19, 2006 07:28
autor: vicio
jes to mk3...
apropo zarówek to dzieki bo nie wiedziałem ze inne włókno odpowiada za długie a inne za długie... dziś po szkole to sprawdze i napisze czy pomogło
: pt maja 19, 2006 07:30
autor: inek01
vicio pisze:apropo zarówek to dzieki bo nie wiedziałem ze inne włókno odpowiada za długie a inne za długie
Chyba ze masz reflektory H1 + H1, wtedy sa dwie zarowki...
[ Dodano: Pią Maj 19, 2006 07:35 ]
http://vw2.info/galerie/mk3/Data/page.htm?125,0