Strona 1 z 1
[mk3] Układ kierowniczy
: czw maja 18, 2006 20:46
autor: marceliii
Może ktos mi powiedzieć jak jest to rozwiązane w golfie 3 , tzn. chodzi mi dokładnie o to czy w lewo jest dokładnie taki sam promień skrętu jak i w prawo , czy może fabrycznie jest ustawione tak , że w prawo powinien być większy ?

: czw maja 18, 2006 20:51
autor: Adamtd
marceliii pisze:że w prawo powinien być większy ?
A dlaczego miałby być większy? Nie słyszałem o czymś takim - promień skrętu ma być taki sam w obydwie strony
: czw maja 18, 2006 21:03
autor: marceliii
Tam sobie pomyślałem że w prawo jak sie skręca na skrzyżowaniu to trzeba bardziej skręcić niż w lewo , to może i tak mam być ustawiona maglownica .
A wzieło mi sie to stąd , że jak po ubu stronach końcówki drążków nakręciłem po tyle samo , z każdej strony po 1 cm do końca gwintu , to przy mniej więcej dobrze ustawionej zbieżności mam więcej skrętu w prawo niż w lewo .
