[mk3] Układ kierowniczy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

[mk3] Układ kierowniczy

Post autor: marceliii » czw maja 18, 2006 20:46

Może ktos mi powiedzieć jak jest to rozwiązane w golfie 3 , tzn. chodzi mi dokładnie o to czy w lewo jest dokładnie taki sam promień skrętu jak i w prawo , czy może fabrycznie jest ustawione tak , że w prawo powinien być większy ?
:)


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » czw maja 18, 2006 20:51

marceliii pisze:że w prawo powinien być większy ?
A dlaczego miałby być większy? Nie słyszałem o czymś takim - promień skrętu ma być taki sam w obydwie strony


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » czw maja 18, 2006 21:03

Tam sobie pomyślałem że w prawo jak sie skręca na skrzyżowaniu to trzeba bardziej skręcić niż w lewo , to może i tak mam być ustawiona maglownica .
A wzieło mi sie to stąd , że jak po ubu stronach końcówki drążków nakręciłem po tyle samo , z każdej strony po 1 cm do końca gwintu , to przy mniej więcej dobrze ustawionej zbieżności mam więcej skrętu w prawo niż w lewo .
:)


No cóż , na sprzedaż
:(

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości