
[mk3 gti] ktos ma schetmat rozrusznika z silnika 2E ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- juuzek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 530
- Rejestracja: czw paź 28, 2004 15:41
- Lokalizacja: Legnica (DL)
- Kontakt:
[mk3 gti] ktos ma schetmat rozrusznika z silnika 2E ?
byl bym bardzo wdzieczny 

JEST->Jetta V, A4 B6 1.8T, BoraT V5, Golf Mk4, Audi A3 Ambiente, Lupo 1.4 16v,Audi A3 8L Ambition, mk2 Fire & Ice, mk2 1.6 GL, mk3 GTI Edition, mk2 1.3 Bistro, Jetta Mk1 1.1 <- BYŁO 



- juuzek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 530
- Rejestracja: czw paź 28, 2004 15:41
- Lokalizacja: Legnica (DL)
- Kontakt:
Nie no nie specjalny, chociaz w 1.3 mialem inny, a problem polega na tym ze przy rozruszniku jest miedziany kabel, ktory sparchnial, dotychczas krecil i auto palilo na dotyk, dzis wymieniajac kilka rzeczy musialem go ruszyc i rozrusznik przestal krecic, a silnik nie uruchamia sie, wyjelem rozrusznik, podlaczylem na krotko, to sie wysuwa (bendiks? dobrze mowie ?
) ale sie nie obraca, oczywiscie sparchnialy kabelek wymienilem tez na miedziany ale nowy. tak jak by cos go trzymalo w srodku, bo nawet reka bardzo ciezko chodzi 


JEST->Jetta V, A4 B6 1.8T, BoraT V5, Golf Mk4, Audi A3 Ambiente, Lupo 1.4 16v,Audi A3 8L Ambition, mk2 Fire & Ice, mk2 1.6 GL, mk3 GTI Edition, mk2 1.3 Bistro, Jetta Mk1 1.1 <- BYŁO 



- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
pewnie podłączyłeś kabel tylko pod bendix, to ten cieńszy, a nie podłączyłeś plusa z aku do samego rozrusznika (ten gruby miedziany). Jak ręką obrócisz to i rozrusznik da radę. To jest mocna rzecz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Jesli to jest rozrusznik bez głowiczki - z tulejka w obudowie sprzęgła na silniku,to wątpię,żeby wyjety zakręcił,bo pewnie pole magnetyczne przyciaga niepodparty w tej tulejce wirnik do stojana.To jest rozrusznik z magnesami w stojanie?Konstrukcja jest elektrycznie prosta - gruby+ z akumulatora-wyłącznik elektromaggnetyczny- szczotka plusowa-wirnik-szczotka minusowa-masa samochodu.+ na cienki kabelek powoduje wypchniecie bendiksu i zamkniecie obwodu na wirnik tzn. zamkniecie styków w wyłączniku.Nie kreci też włozony?jesli tak, to spróbuj 2 duże śruby na wyłączniku rozrusznika zewrzeć, np. kluczem.Powinien wtedy zakręcić wirnikiem,ale nie zazebiając.Tak samo po podłączeniu plusa do wsówki tylko wysuniebendiks obracajac.juuzek pisze:tak jak by cos go trzymalo w srodku, bo nawet reka bardzo ciezko chodzi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 97 gości