Strona 1 z 1

Nagrzewnica do mk2

: pn sty 10, 2005 20:53
autor: Walek
Mechanik robił nagrzewnice i przewiercił jakiś zawór. Wszystko działa ale nie wiem po co ten zawór. Powiedział że jest on tylko w VW i utrzymuje stałą temp. Mam pytanie czy mieliście z tym do czynienia i jakie będa konsekwencje przewiercenia zaworu np. w wakecje???

: pn sty 10, 2005 21:08
autor: yaroz
Wymienialem nagrzewnice i trzymalem ja w rekach i ja tam zadnego zaworu na niej nie widzilem.Wyglada ona jak maly kaloryferek z ktorego 2 rurki wychodza do komory silnika i umieszczona jes w kabinie auta a zadnego zaworu tam na niej nie ma.Moze sie myle albo nie wiem o co chodzi jak tak to niech mnie ktos poprawi :helm:

odp

: pn sty 10, 2005 21:10
autor: bufu
to musiał być jakiś magik bo ja też żadnego zaworu nie widziałem w nagrzewnicy !!! :jezor:

Re: Nagrzewnica do mk2

: wt sty 11, 2005 20:40
autor: MARIUSZ 10
Walek pisze:Mechanik robił nagrzewnice i przewiercił jakiś zawór. Wszystko działa ale nie wiem po co ten zawór. Powiedział że jest on tylko w VW i utrzymuje stałą temp. Mam pytanie czy mieliście z tym do czynienia i jakie będa konsekwencje przewiercenia zaworu np. w wakecje???
MOZE TO NIE TA NAGRZEWNICA

: wt sty 11, 2005 20:50
autor: KATO
tez wymieniałem i nic takiego niema .moze mu chodziło o nagrzewnice od tira

: czw sty 13, 2005 17:25
autor: Walek
Nie było mnie przy tym i nie wiem co zrobił dlatego pytam Was czy możliwe że zrobił to co powiedział. Jakiś zawór na wężyku przed czy za nagrzewnicą do eliminowania skoków temp. podobno powiązany w jakiś sposób z termostatem. Naprawdę nie mam pojęcia o co tak dokładnie chodzi. Golf II 1.8 GT Specjal

: czw sty 13, 2005 19:49
autor: KATO
za nagrzewnica nie ma zadnego zaworu tylko dwie rurki wchodzace do nagrzewnicy

: czw sty 13, 2005 21:00
autor: Michael G60
A moze chodzi o zawory znajdujące się w komorze silnika na wężach doprowadzajacych płyn do nagrzewnicy????????????
Tylko głupio pytam!

nagrzewnica

: czw sty 13, 2005 21:30
autor: jarecki
witam. z tego co wiem to mogą to być te zawory ( fachowa nazwa jest inna ala zapomniałem ) umieszczone w komorze silnika, na dolocie i powrocie z nagrzewnicy, przed grodzią które są odpowiedzialne za utrzymanie stałego, nie za wysokiego ciśnienia ( albo temperatury) w nagrzewnicy. są one ze sobą chyba połączone. mam coś takiego w 1.8 16v. ale moge się mylić. pozdr.

: czw sty 13, 2005 21:59
autor: Michael G60
Ja w swoim dieslu nie mam ich. A kolega w 1.3 ma 2 sztuki - po jednym na wąż.
Po co one są?????????????????????????