sonda lambda

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Wapiq

sonda lambda

Post autor: Wapiq » pn sty 10, 2005 20:17

witam, od kilku miesięcy mam Golfa I GTI 1.8. niestety musiałem w nim odpiąć sondę lambda, bo na wolnych obrotach wariował. po odpieciu sondy obroty się ustabilizowały. nie znam się na mechanice i autko traktuję raczej użytkowo, dlatego moje pytanie czy jazda bez sondy może powodować jakieś ujemne skutki? ewentualnie proszę o pomoc w staleniu przyczyny wariowania obrotów przy włączonej sondzie. pozdrawiam



Awatar użytkownika
Ceki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: sob paź 23, 2004 17:58
Lokalizacja: Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Ceki » pn sty 10, 2005 22:13

Jeździsz teraz na tzw. "trybie awaryjnym" po odłączeniu sondy, po dłuższym jeżdzeniu jest duże prawdopodobieństwo rozlegulowania całego silnika i dużymi kosztami naprawy (chodzi o regulacje w serwisie lub dobrym warsztacie samochodowym) proponuje wymienić sonde lambda po prostu może padła i należy wsadzić nową, instalacja samej sondy nie jest trudna u mnie na przykład jest montowana w katalizator (mam sonde czteroprzewodową)



Awatar użytkownika
Piotro
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: sob paź 30, 2004 02:19
Lokalizacja: S-ce Śląskie
Kontakt:

Post autor: Piotro » pn sty 10, 2005 22:30

a czym sie charakteryzuje ten tryb? Jakos ogranicza prace silnika? Jak?



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » pn sty 10, 2005 23:31

Przeważnie większe spalanie no i mniejsza moc, i moment obrotowy.
ogólnie MUŁ.


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Wapiq

Post autor: Wapiq » wt sty 11, 2005 00:16

a jakiego rzędu to spalanie może być większe? bo jeśli chodzi o moc to raczej nie można nażekać.



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » wt sty 11, 2005 01:08

dobra koniec straszenia o jakimś rozregulowaniu silnika !!!!
skąd wy bierzecie takie bajki - straszne :panna:

pierwsze pytanie: co to masz za GTIka z sondą bo pierwsze słysze żeby taki był orginalny(o jednym wiem- mój ale to już "tuning")


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Wapiq

Post autor: Wapiq » wt sty 11, 2005 09:23

to 1.8 DX.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt sty 11, 2005 09:48

Wszystkie GTi w MK1 miały wtrysk mechaniczny, a sonda była montowana tylko do pokazania średniego spalania.



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » wt sty 11, 2005 22:35

najbardziej mnie bawi "tryb awaryjny" :rotfl:


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 311 gości