Strona 1 z 1

Jak regulowac mieszanke?

: wt maja 16, 2006 19:07
autor: OBenY
Pytanie moze idiotyczne, ale zastanawia mnie to, jak sie reguluje mieszanke, tzn co nalezy zrobic by silniczek dostawal poprawna propoprcje paliwa(gazu) i powietrza i dzieki temu jako tako smigal - silnik gaznik 1.3 MH.

Akurat przymierzam sie do mieszania troche w srodku, wiec moze i we wlasnym zakresie uda mi sie troche podregulowac silniczek...

: wt maja 16, 2006 19:14
autor: krzysiek77
jak chcesz mieć dobrą mieszankę to tylko z analizatorem spalin w warsztacie diagnostycznym,sam nie kombinuj bo możesz "przedobrzyć"

: śr maja 17, 2006 10:52
autor: OBenY
To ja moze nie dotykam :P Ale skoro wydlubie kawalek gaznika, to moze warto na cos zwrocic uwage i cos mu poprawic, a noz bedzie lepiej chodzic? Na co zwrocic uwage, cos mozna mu poprawic by lepiej dzialal ?

Krzysiek a tak przy okazji, ile przebiegu ma Twoj goferek i jak sie sprawuje ? :P

: śr maja 17, 2006 11:59
autor: krzysiek77
mój ma 210000,mam go 2 miesiące i nienarzekam,a do gaźnika nie zaglądam.jak by coś mi się działo wolę oddaćgo specowi od regulacji niż samemu kombinować

: śr maja 17, 2006 14:02
autor: OBenY
A tak przy okazji - skoro tez jestes z Wrocławia - mozesz polecic jakiegos mechanika, ktory zna sie na rzeczy (ogolnie, nie chodzi o gaznik:P), a nie pozera jakos przesadnie gotowki?

: śr maja 17, 2006 19:03
autor: krzysiek77
są mechanicy od vw na popowicach.ulica białowieska1(teren portu rzecznego)są dobrzy no i w miarę tani,jak na mój gust,a do bogaczy nie należę :bigok:

: śr maja 17, 2006 19:20
autor: OBenY
No i super - mam prawie pod domem, ze mnie tam nigdy nie zawialo - to jest dziwne :/

: śr maja 17, 2006 19:20
autor: homsky
W gaźniku jest mozliwość tylko regulacji składu mieszanki na wolnych obrotach, w zakresie średnie-wysokie obroty właściwy skład paliwo-powietrze zapewnia fabrycznie dobrana średnica dysz i rurek emulsyjnych, także niemożliwe jest ingerowanie w zmianę tych wartości na zasadzie "podkręć śrubkę" i bedzie lepiej chodził. Można sie bawić przez zmianę średnic dysz na większe o 0,05-0,10mm, ale osobiście nie polecam tego ponieważ zużycie paliwa dużo szybciej rośnie niż przyrost dynamiki auta.