Strona 1 z 1

Reset szyberdachu

: wt maja 16, 2006 17:49
autor: Miroonn
Mam mały problem. W MK3 GTI '94 w wersji z elektronicznym szyberdachem przyciskam guzik do zamknięcia szyberdachu a on zamiast się zamknąć lekko się uchyla do góry. Czy jest jakaś możliwość ustawienia go żeby na przyciśnięcie guzika do zamknięcia rzeczywiście się zamknął? Czy jakikolwiek reset wchodzi w grę? Proszę o odpowiedź

: wt maja 16, 2006 18:25
autor: metju
Ale który przycisk wciskasz? Pierwszy od szyby jest od zamykania dachu, środkowy od unoszenia do góry, a trzeci do wsuwania pod dach. Nie wystarczy raz przycisnąć, trzeba trzymać do osiągnięcia pożądanego efektu.

: wt maja 16, 2006 18:37
autor: somsiad3
można zrobić tak (przynajmniej u siebie tak robiłem jak mi przeskoczył na trybach) imbusikiem kręciłem w maksymalne położenie uchylne odkręciłem silniczek- dwie śrubki i trzymając go w ręce włączyłem przycisk do zamykania i jak zatrzymał się wcisnąłem ten do uchylania i czekałem aż się zatrzyma następnie przykręciłem silniczek i gitara gra. Kwoli wyjaśnienia znalazłem to na forum. Spróbuj

: wt maja 16, 2006 19:12
autor: rufaj
ja mam całkiem inny przycisk uchylania i otwierania szyberdachu jak go naciskam to sie uchyla jak go ciągne do siebie to sie otwiera a jak go ciągne na dół to sie zamyka

: wt maja 16, 2006 19:42
autor: Paweł Marek
na pewno wystarczy poprzestawiać kable w pinach przy silniku 1,2 i 3. Kolory kabli żółty, zielony i niebieski. Lub przy przełączniku Ale dokładnie nie wiem jak, musiałbym trochę pobawić się z miernikiem, a ja mam Vento i to jest innyc przycisk ( pojedyńczy jakby hebelek góra, dół, przód i tył)

: śr maja 17, 2006 11:13
autor: longrunner
pawelmarek mozesz rozwinac temat? ja tez mam taki pojedynczy przycisk gora/dol - przod/tyl w 1.8 GT. po nacisnieciu przycisku nie slysze zeby silniczek zaczynal pracowac, a szyber stoi w miejscu. jak sprawdzic co jest nie tak i jak dostac sie do silniczka?

: pt maja 19, 2006 19:44
autor: Miroonn
No są trzy guziki. Od szyby zamyka, srodkowy uchyla a ostatni otwiera. Chodzi mi o ten przy szybie że jak go trzymam to chyba powinien zamknąć szyberdach a nie go lekko uchylić. Być może tak to działa w MK3 ale skoro jest osobny guzik do uchylania to ten powinien zamykać szyberdach.

: pt maja 19, 2006 19:50
autor: inek01
Miroonn pisze:Chodzi mi o ten przy szybie że jak go trzymam to chyba powinien zamknąć szyberdach a nie go lekko uchylić
Jasne, ze powinien zamknkac.

[ Dodano: Pią Maj 19, 2006 19:52 ]
http://vw2.info/galerie/mk3/Data/page.htm?68,0

schemat

: pt maja 19, 2006 20:00
autor: Paweł Marek
longrunner pisze:pawelmarek mozesz rozwinac temat?
służę schematem, powinno wystarczyć. są numery pinów, ale obrazowo nie wytłumaszczę w tej chwili bo musiałbym sprawdzać miernikiem u siebie

: wt maja 30, 2006 08:21
autor: Miroonn
somsiad3 pisze:można zrobić tak (przynajmniej u siebie tak robiłem jak mi przeskoczył na trybach) imbusikiem kręciłem w maksymalne położenie uchylne odkręciłem silniczek- dwie śrubki i trzymając go w ręce włączyłem przycisk do zamykania i jak zatrzymał się wcisnąłem ten do uchylania i czekałem aż się zatrzyma następnie przykręciłem silniczek i gitara gra. Kwoli wyjaśnienia znalazłem to na forum. Spróbuj
Rzeczywiście sposób pomógł. Dzięki somsiad3

: wt maja 30, 2006 08:27
autor: djtom
Miroonn pisze:
somsiad3 pisze:można zrobić tak (przynajmniej u siebie tak robiłem jak mi przeskoczył na trybach) imbusikiem kręciłem w maksymalne położenie uchylne odkręciłem silniczek- dwie śrubki i trzymając go w ręce włączyłem przycisk do zamykania i jak zatrzymał się wcisnąłem ten do uchylania i czekałem aż się zatrzyma następnie przykręciłem silniczek i gitara gra. Kwoli wyjaśnienia znalazłem to na forum. Spróbuj
Rzeczywiście sposób pomógł. Dzięki somsiad3
super, bede pamietął jak za dwa tygodnie bede u siebie wymieniał :bigok: w sumie to logiczne, ale...