Strona 1 z 1

[mk3] Cos obciera przy kierownicy podczas kręcenia.....

: wt maja 16, 2006 12:58
autor: briano
....cos jak by jakaś blaszka obcierała lub może listwa od poduszki nei wiem :(
Ktoś może spotkał się z takim czymś ?? jak ten problem usunąć??

: wt maja 16, 2006 13:04
autor: bkolodz
hej, ja mialem podobny problem w venciaku, tak jakby plastik ocieral o plastik, tuz za kierwonica. Ale gdy tylko przyszly cieplejsze dni problem sie u mnie sam rozwiazal. NIe wiem co to moglo byc i skad sie bralo, ale juz nie ma.

Czy mozliwe, ze ma to zwiazek z temperaturowa rozszerzalnoscia lub skurczem elementow?

: wt maja 16, 2006 13:08
autor: briano
bkolodz pisze:hej, ja mialem podobny problem w venciaku, tak jakby plastik ocieral o plastik, tuz za kierwonica. Ale gdy tylko przyszly cieplejsze dni problem sie u mnie sam rozwiazal. NIe wiem co to moglo byc i skad sie bralo, ale juz nie ma.

Czy mozliwe, ze ma to zwiazek z temperaturowa rozszerzalnoscia lub skurczem elementow?
Hmm w sumie to może meić jakiś związek, ale u mnie to dopiero pierwszy raz sie coś takiego pojawiło były cieplejsze i zimniejsze dni ale dopiero teraz pojawił się ten własnei jak by chrobot

Re: [mk3] Cos obciera przy kierownicy podczas kręcenia.....

: wt maja 16, 2006 13:19
autor: miomio1
briano pisze:....cos jak by jakaś blaszka obcierała lub może listwa od poduszki nei wiem :(
Ktoś może spotkał się z takim czymś ?? jak ten problem usunąć??
Brak smarowania na styku od klaksonu ( nie trzeba ściągać kiery , jest to blaszkazamocowana pod kierą która styka się z przełącznikami , wystarczy posmarować styk smarem grafitowym . :-))

: wt maja 16, 2006 13:28
autor: Atomic10
U mnie tez to jest ale sporadycznie. Jak krece kierownica to jakies plastiki o siebie ocierają. Jak narazie mi to nie przeszkadza i nie jest uciazliwe mozna z tym życ :-) Pozatym jakos nie bardzo wiem jak sie za to zabrać :-(

Pozdrawiam

: wt maja 16, 2006 14:00
autor: Bożuch
Ja też tak miałem jak było zimno a teraz nie ma, znikło samo nawet nie wiem kiedy :P

: wt maja 16, 2006 14:28
autor: djtom
nie bede otwierał nowego tematu wiec sie podczepie: zeby wyjac/rozebrac manetki w MK3 trzeba zdejmowac kierownice?

: wt maja 16, 2006 14:33
autor: inek01
miomio1 pisze:Brak smarowania na styku od klaksonu ( nie trzeba ściągać kiery , jest to blaszkazamocowana pod kierą która styka się z przełącznikami , wystarczy posmarować styk smarem grafitowym
No niekoniecznie...
Mialem ten sam problem w zeszlym roku. Czyszczenie i przesmarowanie blaszki bez sciagania kiery niesty nie pomoglo.
Okazalo sie ze problem lezy glebiej...
Obudowa tasmy AIR-BAG szorowala i nie sposob bylo tego dobrze wyczyscic, bez zdejmowania kiery.
Odlaczylem aku, odpialem kostke poduchy, zdjalem kiere, wyczyscilem, posmarowalem i bangla :)

: wt maja 16, 2006 18:25
autor: miomio1
djtom pisze:nie bede otwierał nowego tematu wiec sie podczepie: zeby wyjac/rozebrac manetki w MK3 trzeba zdejmowac kierownice?
Tak trzeba zdjąć kierownicę( tzreba zdjąć osłonę kierownicy ,odpiąć kostki podłączeniowe, Jak masz poduszkę - to imbusem odkręcić dwie śruby mocujące poduszkę , odpiąć poduszkę , odkręcić śrube która trzyma kierownicę , zdjąć ją , i manetki są mocowane na trzy śrubki .. i masz przełączniki wymontowane

: czw maja 18, 2006 21:29
autor: TOSTO
Też miałem takie szuranie. Mam wrażenie że jak samochód dłużej stoi to w tej kierownicy coś się zastoi i szoruje. Ja napsikałem we wszystkie dostepne szczelinki WD 40 i na razie pomogło.

: czw maja 18, 2006 21:34
autor: Marihuana Man
hej, ja mialem podobny problem w venciaku, tak jakby plastik ocieral o plastik, tuz za kierwonica. Ale gdy tylko przyszly cieplejsze dni problem sie u mnie sam rozwiazal. NIe wiem co to moglo byc i skad sie bralo, ale juz nie ma.
Też miałem to zimą... I też samo przeszło...

: sob maja 20, 2006 13:22
autor: ben29
Witam,
mialem ten sam problem.
poradzilem sobie z tym w ten sposob ze popsikalem ten styk pod kierownica zwyklzm WD 40, i pomoglo,
jeszcze lepiej bylooby przesmarowac smarem grafitowym, nie ucierpi przewodzenie.

pozdrawiam.

: sob maja 20, 2006 13:31
autor: Paweł Marek
ben29 pisze: nie ucierpi przewodzenie
nie za bardzo. Jak nie trafisz smarem dokładnie w miejsca gdzie potrzeba to prąd będzie tracił. Smar grafitowy nie do tego służy