Strona 1 z 1

Przeróbka PN na RP

: pn maja 15, 2006 20:25
autor: Jery
Witam,
przerabiał ktoś już przeróbkę PN na RP?
Co jest potrzebne, ile z tym zachodu, jakie koszty, jak z osiągami i spalaniem?
Na http://vw2.info/vwforum/kody/ jest wzmianka:
"W nastepnym odcinku przeróbka gażnika 2EE na monowtrysk od RP-ka", ale szanowny kolega chyba jeszcze nie wyprodukował następnego odcinka.

Pozdrawiam,
Tomasz Krynicki

: pn maja 15, 2006 20:44
autor: Duber
osiagi calkiem niczego jak na 90KM,elastyczny silniczek ciagnie od dolu ladnie :) zuzycie trasa: od 6.0 do... hoho zalezy od buta :) miasto ok 8-9(jak dusisz)

: pn maja 15, 2006 20:54
autor: Jery
piotr2 pisze:osiagi calkiem niczego jak na 90KM,elastyczny silniczek ciagnie od dolu ladnie :) zuzycie trasa: od 6.0 do... hoho zalezy od buta :) miasto ok 8-9(jak dusisz)
Ale 90MK przy pojemności 1.8, PN ma 1.6 i ~ 70koni...
Ciekawe, czy po przeróbce coś więcej się z niego wydusi.

Ah, nie dodałem, że mam instalacje gazową. To pewnie po przeróbce musiałbym nową instalacje założyć.. Eh

: pn maja 15, 2006 21:00
autor: Duber
myslalem ze chodzi ci o wymiane calego silnika #-o

: pn maja 15, 2006 21:23
autor: homsky
Rozumiem że chcesz,wyrzucić gaźnik i załozyć mono-wtrysk z RP do PN ? Osiągi praktycznie sie nie poprawią, no może elastycznośc silnika sie poprawi i kultura pracy oraz mozliwe że spadnie troszke zuzycie paliwa. Jezeli Twoja PNka na gaźniku chodzi bez zarzutu to raczej nie ma sensu inwestować w cała przeróbke, bo specjalnie nie odczujesz różnicy. Co do późniejszego przystosowania instalacji LPG to wystarczy zmienic tylko mikser no i oczywiście instalacje elektryczną LPG (odcięcie wtrysku ...... itd itp)

: pn maja 15, 2006 21:48
autor: Jery
Czy chcę to jeszcze nie wiem.. Dowiedziałem się o takiej możliwości i zbieram opinie.
Co do pracy mojej PNki to pracuje nierówno, obroty skaczą.
Co będzie mi potrzebne do zrobienia tego mono-wtrysku? Jakie części z RP i jaki może być szacowany koszt takiego udziwnienia?

: pn maja 15, 2006 21:51
autor: Duber
za sam monowtrysk mi wolali ok 150zl a jeszcze caly sterownik ok 100zl(czujniki itp) i ciagniecie kabli podlaczenia ja bym to olal.

: pn maja 15, 2006 21:57
autor: Jery
piotr2 pisze:za sam monowtrysk mi wolali ok 150zl a jeszcze caly sterownik ok 100zl(czujniki itp) i ciagniecie kabli podlaczenia ja bym to olal.
Gdzie wołali? Na szrocie?

: pn maja 15, 2006 22:03
autor: Duber
tylko na szrocie ale z gwarancja rozruchowa w serwisie bys majatek zaplacil( na allegro taniej widzialem ale mala roznica byla)

: pn maja 15, 2006 22:08
autor: Jery
A za wszystko co potrzeba do swap'u na 1.8 16V DOHC (moje marzenie) ile bym musiał wydać?

: pn maja 15, 2006 22:23
autor: Duber
silnik i skrzynie biegow na allegro widzialem od1200zl a gdzie cala elektryka jak nie jestes mechanikiem-elektrykiem to taniej bedzie ci kupic juz takiego golfa

: pn maja 15, 2006 22:29
autor: daaroo
piotr2 pisze:za sam monowtrysk mi wolali ok 150zl a jeszcze caly sterownik ok 100zl(czujniki itp) i ciagniecie kabli podlaczenia ja bym to olal.
do tego pompka paliwa, przekaznik i jeszcze kilka malych *#cenzura#*

: wt maja 16, 2006 10:56
autor: wejlantf
Jery pisze:Co do pracy mojej PNki to pracuje nierówno, obroty skaczą
sprawdź gumową podstawę gaźnika, być może łapie lewe powietrze :bajer:

[ Dodano: Wto Maj 16, 2006 10:56 ]
u mnie tak było, po wymianie tej podstawy jest bajka

: wt maja 16, 2006 12:04
autor: Jery
wejlantf pisze:sprawdź gumową podstawę gaźnika, być może łapie lewe powietrze :bajer:
[ Dodano: Wto Maj 16, 2006 10:56 ]
u mnie tak było, po wymianie tej podstawy jest bajka[/quote]

Ok, od tego zacznę...