termostat mk3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- perez_77
- Mały gagatek
- Posty: 55
- Rejestracja: sob maja 06, 2006 18:04
- Lokalizacja: Swineshead
- Kontakt:
termostat mk3
Witam przymierzam sie do zmiany termostatu w swoim mk3 mam pytajnie czy mogłby mi kots napiac jak sie to robi i czy musze kupic płyn czy cos sie wyleje ,jestem ciemny w tym temacie i prosze was o porade Z góry dzieki
perez_77,
Cytuję instrukcję znalezioną w necie -
"Po pierwsze trzeba spuścić płyn z chłodnicy - gorzej jeśli termostat jest zamknięty , wtedy sporo płynu wyleci po odkręceniu pompy . Poluzowałem 2 śruby (klucz 13) od alternatora , zdjąłem pasek , odłączyłem kable od alternatora (wtyczka , klucz 13 i 8- ten do obejmy na kablu). Odkręciłem do końca alternator , potem jego mocowanie: 4 śruby (13) od przodu i jedna z boku od strony pasków. Potem 4 śruby (19?) od pompy i jedn± (10) od osłony paska rozrządu, poluzować pompę , odkręcić 2 śruby (10) od plastikowej rurki idącej do chłodnicy i po wyciągnięciu tej rurki możemy wyciągnąć z pompy termostat. "
Sprawdzałem, patrząc na ręce znajomego mechanika. W AAM-ie tak jest
Cytuję instrukcję znalezioną w necie -
"Po pierwsze trzeba spuścić płyn z chłodnicy - gorzej jeśli termostat jest zamknięty , wtedy sporo płynu wyleci po odkręceniu pompy . Poluzowałem 2 śruby (klucz 13) od alternatora , zdjąłem pasek , odłączyłem kable od alternatora (wtyczka , klucz 13 i 8- ten do obejmy na kablu). Odkręciłem do końca alternator , potem jego mocowanie: 4 śruby (13) od przodu i jedna z boku od strony pasków. Potem 4 śruby (19?) od pompy i jedn± (10) od osłony paska rozrządu, poluzować pompę , odkręcić 2 śruby (10) od plastikowej rurki idącej do chłodnicy i po wyciągnięciu tej rurki możemy wyciągnąć z pompy termostat. "
Sprawdzałem, patrząc na ręce znajomego mechanika. W AAM-ie tak jest
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 303 gości