[Mk III] - SZARPANIE PO ZMIANIE BIEGÓW
: pt maja 12, 2006 14:01
Witam
Do złośliwców - temat juz był i dobrze o tym wiem, tyle tylko, że sprawa dotyczyła przewaznie vw z silnikiem diesla.
Ja mam 1.6 benzyna i kurcze pierwszy raz mi się coś takiego zaczęło dziać. Kiedy jadę po zmianie biegu obojetnie z niższego na wyższy czy z wyższego na niższy zaczyna mi poszarpywać, tak jakby sie dusił, jakby nie dostawał iskry albo odpowiedniej ilości paliwa. Po dodaniu wiekszej ilości gazu szarpanie z czasem ustepuje. Dzieje się to w obrębie 3-4 i 5 biegu. Przeważnie jak przełaczam z 4 na 3 i na odwrót, choć z 5 na 4 tez raz było. Szarpanie nastepuje tylko po dodaniu gazu i na razie tylko czasami. Na poczatku myślałem, że mam może za mało obrotów i dlatego, ale przeważnie śmigam w obrębie 2500-3500 obrotów więc to jako przyczyne wykluczam. W innych postach, ktoś coś rzucał o pompie paliwa, czy jakimś dzyndzelku od niej co się wymienia (nastawnik czy jakoś tak) - nie wiem. Cewke mam nową, kable też, świece wymieniałem 6 tys temu. Nie wiem co to może byc. Pomóżcie. Nie pamietam czy wymieniałem filtr paliwa - olejowy na pewno - o ile to nie te same filtry. A może to wina bajury. Wczoraj tankowałem na Orlenie...
pozdrawiam i czekam na odpowiedzi
Do złośliwców - temat juz był i dobrze o tym wiem, tyle tylko, że sprawa dotyczyła przewaznie vw z silnikiem diesla.
Ja mam 1.6 benzyna i kurcze pierwszy raz mi się coś takiego zaczęło dziać. Kiedy jadę po zmianie biegu obojetnie z niższego na wyższy czy z wyższego na niższy zaczyna mi poszarpywać, tak jakby sie dusił, jakby nie dostawał iskry albo odpowiedniej ilości paliwa. Po dodaniu wiekszej ilości gazu szarpanie z czasem ustepuje. Dzieje się to w obrębie 3-4 i 5 biegu. Przeważnie jak przełaczam z 4 na 3 i na odwrót, choć z 5 na 4 tez raz było. Szarpanie nastepuje tylko po dodaniu gazu i na razie tylko czasami. Na poczatku myślałem, że mam może za mało obrotów i dlatego, ale przeważnie śmigam w obrębie 2500-3500 obrotów więc to jako przyczyne wykluczam. W innych postach, ktoś coś rzucał o pompie paliwa, czy jakimś dzyndzelku od niej co się wymienia (nastawnik czy jakoś tak) - nie wiem. Cewke mam nową, kable też, świece wymieniałem 6 tys temu. Nie wiem co to może byc. Pomóżcie. Nie pamietam czy wymieniałem filtr paliwa - olejowy na pewno - o ile to nie te same filtry. A może to wina bajury. Wczoraj tankowałem na Orlenie...
pozdrawiam i czekam na odpowiedzi