Golf III 1,8GL DUŻY PROBLEM!!! 2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Goofol
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: czw lis 11, 2004 23:29
Lokalizacja: Solec Kujawski
Kontakt:

Golf III 1,8GL DUŻY PROBLEM!!! 2

Post autor: Goofol » pn sty 10, 2005 00:04

Jak wiadomo mialem duzy problem z moim golfem!!1 Szarpał, przerywał gasł!!! Wymienilem aparat zapłonowy, kopułke,palec, cewke z modułem, czujnik temp silnika inic!!! W koncu wymienilem caly monowtrysk!!1 i EUREKA chodzi ok!!! Ale jest jedno ale mOj GOLF z 75 koni zrobil sie chyba 50 konny bo cos sie ciezko jakos teraz zbiera na starcie a osiagniecie 140km/h wymaga pasa startowego i 2 minut czasu :P !!! Jedfnym slowem zero mocy w moim golfie!!!! Pomozcie panowie co jest teraz!! mono zly (nie ten typ)??? Z gory dziekuje i pozdrawiam!!!



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Golf III 1,8GL DUŻY PROBLEM!!! 2

Post autor: Borys » pn sty 10, 2005 00:37

Goofol pisze:Jak wiadomo mialem duzy problem z moim golfem!!1 Szarpał, przerywał gasł!!! Wymienilem aparat zapłonowy, kopułke,palec, cewke z modułem, czujnik temp silnika inic!!! W koncu wymienilem caly monowtrysk!!1 i EUREKA chodzi ok!!! Ale jest jedno ale mOj GOLF z 75 koni zrobil sie chyba 50 konny bo cos sie ciezko jakos teraz zbiera na starcie a osiagniecie 140km/h wymaga pasa startowego i 2 minut czasu :P !!! Jedfnym slowem zero mocy w moim golfie!!!! Pomozcie panowie co jest teraz!! mono zly (nie ten typ)??? Z gory dziekuje i pozdrawiam!!!
hmm. zaloz stary tylko zmien plytke potencjometra przepustnicy i silnik krokowy tak profilaktycznie


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » pn sty 10, 2005 02:16

jak ruszy potencjometr to dopiero bedą jaja jak teraz sobie nie daje rady


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
Goofol
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: czw lis 11, 2004 23:29
Lokalizacja: Solec Kujawski
Kontakt:

Post autor: Goofol » pn sty 10, 2005 10:29

ale panowie ja tego sam nie wymieniam to robi mechanior wiec on chyab sobie poradzi z tym potencjometrem???? tez tak myslalem ze to ten potencjometr ale moj mechanik najpewniej zeby wiecej zarobic stwierdzil ze caly mono trzeba wymienic!!! tak wiec dzis do niego wpadne i pogadam z nim!!! bardzo was prosze powiedzcie mi co jeszcze moze byc uszkodzonego w tym monowtrysku oprócz potencjometra????



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pn sty 10, 2005 10:54

MAREK 74 pisze:jak ruszy potencjometr to dopiero bedą jaja jak teraz sobie nie daje rady
, nie dramatyzuj tak, jak ruszy potencjometr to auto sie nie zozpadnie, najwyzej bedzie na wolnych obrotach wyzej pracowac


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
Goofol
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: czw lis 11, 2004 23:29
Lokalizacja: Solec Kujawski
Kontakt:

Post autor: Goofol » pn sty 10, 2005 10:57

panowie zapomnialem jeszcze dodac ze teraz gdy mam ten nowy mono-wtrysk ciezko mi odpala!!!



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pn sty 10, 2005 11:22

Goofol pisze:panowie zapomnialem jeszcze dodac ze teraz gdy mam ten nowy mono-wtrysk ciezko mi odpala!!!
mogł pasc czujnik temp powietrza jest na obudowie wtryskiwacza i temu mogł byc ten problem, za mało dostawał paliwa na zimnym przy rozruchu


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
Goofol
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: czw lis 11, 2004 23:29
Lokalizacja: Solec Kujawski
Kontakt:

Post autor: Goofol » pn sty 10, 2005 11:31

ok borys ale ja dzis o 16 jade do mechaniora powiedziec mu ze nie szarpie ale nie ma mocy i ciezko odpala!!! co mam mu zasugerowac, co ma zmienic, sparwdzic poprawic???



Awatar użytkownika
VAUER6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: ndz wrz 19, 2004 19:53
Lokalizacja: SZCZECIN

Post autor: VAUER6 » pn sty 10, 2005 13:30

Mialem kiedys cos takiego w kadecie 1.6 na jednopunkcie.Wymienialem po kolei osprzet korpusu wtrysku i nie chcial chodzic jak zalozylem kompletny drugi to git do tej pory kimpel smiga.
I cholera wie o co chodzilo:)



Awatar użytkownika
Goofol
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: czw lis 11, 2004 23:29
Lokalizacja: Solec Kujawski
Kontakt:

Post autor: Goofol » wt sty 11, 2005 21:57

Ok zaczynam prosze nie smiejcie sie!!! Wymieniłem : świece, przewody WN, kopułke palec rozdzielacza, aparat zapłonowy, cewke z modułem, sterownik (komputer), monowtrysk, potencjometr przepustnicy, czujnik temperatury silnika, rozrząd, filtr powietrza, filtr paliwa, olej, płyn chłodniczy,paliwo... i to chyba wszystko!!! i NIC!!! Komp nic nie wskazuje a objawy caly czas takie same!!! Jutro sprawdzam pompe paliwa ale najgorsze ze to ostatnia rzecz jaka moze chodzic wadliwie!!! LUDZIE POMOZCIE!!!!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości