Strona 1 z 2

Filtr stożkowy

: ndz sie 22, 2004 15:00
autor: solowik
Witam, mam golfa 1.8 z monowtryskiem.Chcialem wyrzucic box z filtrem powietrza i zastapic go filtrem stożkowym ale nie wiem co zrobic z ukladem sterujacym temperatura powietrza zasysanego przez box, czy zostawic reszte bez zmian czy rowniez usunac ???

Re: Filtr stożkowy

: ndz sie 22, 2004 22:41
autor: Borys
solowik pisze:Witam, mam golfa 1.8 z monowtryskiem.Chcialem wyrzucic box z filtrem powietrza i zastapic go filtrem stożkowym ale nie wiem co zrobic z ukladem sterujacym temperatura powietrza zasysanego przez box, czy zostawic reszte bez zmian czy rowniez usunac ???
jakim układem?? w jednopunkcie czujnik temp powietrza umieszczuny jest na wtryskiwaczu, mozna zakładac sobie stolca bez patrzenia na zadne układu w dolocie, bo ich tam nie ma,
na jednopunkcie silnik chodzi i bez zadnej obudowy, ale to tak extremalnie opisujac mozliwosci monojetronika

: ndz sie 22, 2004 23:29
autor: gipson
A tak na powaznie.. Myslisz ze odczujesz jakas zmiane zakladajac stozek? Poza tym ze bedzie gorzej filtrowal..
Nie ufam w stozki,magnetyzery i tym podobne.. :)

: pn sie 23, 2004 00:37
autor: solowik
gipson, musisz odrozniac filtr powietrza od magnetyzerow ( o ktorych mam takie samo zdanie jak ty )ale sprawdz jakie opory ma powietrze zasysane przez papier ktory szybko sie brudzi i wilgotnieje, a jakie przez filtr zrobiony z gabki to przekonasz sie ze to przydatny wytwor :bajer:

Re: Filtr stożkowy

: pn sie 23, 2004 03:01
autor: kaczor
solowik pisze:Witam, mam golfa 1.8 z monowtryskiem.Chcialem wyrzucic box z filtrem powietrza i zastapic go filtrem stożkowym ale nie wiem co zrobic z ukladem sterujacym temperatura powietrza zasysanego przez box, czy zostawic reszte bez zmian czy rowniez usunac ???
jeśli masz lpg to tylko sobie wszystko popsujesz , jeśli nie masz to poprawisz sobie owszem , ale samopoczucie , nawet pół konika z tego nie będzie niestety

Re: Filtr stożkowy

: pn sie 23, 2004 08:10
autor: Borys
kaczor pisze:
solowik pisze:Witam, mam golfa 1.8 z monowtryskiem.Chcialem wyrzucic box z filtrem powietrza i zastapic go filtrem stożkowym ale nie wiem co zrobic z ukladem sterujacym temperatura powietrza zasysanego przez box, czy zostawic reszte bez zmian czy rowniez usunac ???
jeśli masz lpg to tylko sobie wszystko popsujesz , jeśli nie masz to poprawisz sobie owszem , ale samopoczucie , nawet pół konika z tego nie będzie niestety
kaczor nie dramatyzuj, u mnie przybyło 1KM, po zamontowaniu stolca, mam wydruki z hamowni,

a co do LPG to oczywiscie sie zgadzam moment na slolcu i LPG poszedł w dół, na oryinale o wiele lepiej

: pn sie 23, 2004 09:46
autor: gipson
Warto kosztem 1KM zakladac cos co bedzie slabiej filtrowalo powietrze, a co za tym idzie, bedzie wiecej syfu w silniku..??

: pn sie 23, 2004 09:51
autor: ygd
Czasem warto dla samego wyglądu :bigok:

: pn sie 23, 2004 09:52
autor: mat.i.tom
taaaaaa już dodaje harakterku :hmm: :pub:

: pn sie 23, 2004 09:56
autor: gipson
A no chyba ze wygladu.. To juz kwestia gustu.. :/

: pn sie 23, 2004 09:58
autor: ygd
sporo ludzi myśli, że im taki filtr da 5-8% mocy,jak to piszą w reklamach, a jeszcze na gazie jeżdżą :hehe:
moim zdaniem lepiej kupić dobrą wkładkę ;)

: pn sie 23, 2004 10:01
autor: gipson
No wlasnie heheheh Albo poprostu czesciej zmieniac nawet normalna wkladke! :)

: pn sie 23, 2004 11:21
autor: lookmal
gipson pisze:No wlasnie heheheh Albo poprostu czesciej zmieniac nawet normalna wkladke! :)
Święte słowa! :pub:

: pn wrz 27, 2004 12:57
autor: czyś
nie będę się upierał, ale w filtrze powietrza jest obwód sterujący temperaturą zasysanego powietrza (termostat) - to co innego niż czujnik na monowtrysku. Termostat przy rozruchu daje do silnika ciepłe powietrze znad kolektora wydechowego zamiast zimnego - rozgrzewanie trwa krócej i pochłania mniej benzynki, na ssaniu auto lepiej jeździ, paliwo lepiej paruje w ciepłym powietrzu, ssanie wyłącza się szybciej i pracuje na uboższej mieszance
Zakładając stożek to wszystko idzie out (jak jest gaz - na stożku spada podciśnienie w układzie ssącym i stąd kłopot ,tak słyszałem)
Sorki, ale w codziennej jeździe w stożki nie wierzę, bujda. A ten 1 KM na hamowni - kto to odczuje na codzień? (1 KM przy max obrotach silnika - na codzień nie przekraczam 3-3,3 tys. obrotów, a tu różnica to ok. 0,4-0,5 KM).