Strona 1 z 2
Jak to jest z airbagami?
: czw maja 11, 2006 18:26
autor: PawelP
Cześć
Mam takie pytanie - czy jeśli poduszka, obojętnie która albo dwie były wystrzelone i są załozone zaślepki - to czy da się podłączyć tak kontrolkę od poduszek żeby zachowywała się jakby poduszki były sprawne czy raczej jest to mało możliwe i upierdliwe. Chodzi o airbagi w MKIII.
No i jeszcze jedno pytanie - jak zdrowo trzeba przywalić żeby poduszki odpaliły?
Dzięki za odpowiedzi
Re: Jak to jest z airbagami?
: czw maja 11, 2006 18:40
autor: Gitner
PawelP pisze:Mam takie pytanie - czy jeśli poduszka, obojętnie która albo dwie były wystrzelone i są załozone zaślepki - to czy da się podłączyć tak kontrolkę od poduszek żeby zachowywała się jakby poduszki były sprawne czy raczej jest to mało możliwe i upierdliwe. Chodzi o airbagi w MKIII
Wystarczy kontrolke airbagu podpiac pod kontrolke cisnienia oleju. Beda razem gasnac..
No i jeszcze jedno pytanie - jak zdrowo trzeba przywalić żeby poduszki odpaliły?
Mysle ze juz przy 40km/h moga odpalic.. chociaz widzialem Omege C w ktorej przy 75km/h nic nie wystrzelilo..
Pozdro
Gitner
: czw maja 11, 2006 18:48
autor: micab
pod kontrolkę oleju do najprostsze rozwiązanie, ale przez to że gasną razem można się łatwo zorientować, fachowcy wstawiają też jakiś opornik czy coś, że gaśnie niezależnie, ogólnie dla elektryka to żaden problem
wcale nie jest mocne uderzenie potrzebne do wywalenia poduszki, zależy też w które miejsce, to że airbagi wystrzelone nie znaczy jeszcze że auto miało jakiegoś powaznego dzwona

: czw maja 11, 2006 19:28
autor: Marihuana Man
Nastepny szykuje auto do sprzedaży?
: czw maja 11, 2006 20:01
autor: skuri
Albo kupuje i sie nie chce naciac

: czw maja 11, 2006 20:18
autor: Gitner
skuri pisze:Albo kupuje i sie nie chce naciac

Sadzac po avatarze to raczej kupil wiec:
1. chce sprawdzic czy nie padl ofiara oszustwa
2. szykuje auto pod mlotek..
Pozdro
Gitner
: czw maja 11, 2006 21:18
autor: BeBe_1
PawelP pisze:czy da się podłączyć tak kontrolkę od poduszek żeby zachowywała się jakby poduszki były sprawne czy raczej jest to mało możliwe i upierdliwe.
Da się i jest to średnio upierdliwe

: czw maja 11, 2006 22:07
autor: PawelP
strasznie śmieszne
pytam z ciekawości - gaśnie niezależnie od innych lampek i nie widać żeby był jakiś dzwon duży z produ. Tylko tak jakby jakiś hak czy coś takiego, może pies - wszystko widać na chłodnicy od klimatyzacji. Kupiłem mk III niedawno prosto z Niemiec - po Polsce nie jeździł - i dopiero go poznaję całkiem blisko. A te uszkodzenia z przodu sprawiają wrażenie, że były zrobione już spory czas temu. Stan jest jak na używany samochód całkiem dobry i chciałbym wiedzieć czym mam ten cud techniki jakim jest airbag sprawny czy nie bez jakiegoś tam strasznego kombinowania. Zaślepki raczej też nie wyglądają na wyjmowane, albo wkładane. Mam zamiar jeszcze nim trochę pojeździć

, a nawet bardzo długo.
[ Dodano: 11 Maj 2006 22:13 ]
w którym miejscu są czujniki od poduszek - bardzo trzeba przód rozpierniczyć. Jak to wygląda tak bardziej obrazowo?
W zasadzie pewno przy dużym dzwonie to z chłodnicy pewno nieiwele zostaje - a te chłodnice co siedzą sprawiają wrażenie oryginalnych. Na zdeżaku jest taki niby ślad po czymś takim jak hak, słupek czy coś w tym rodzaju. I tak se próbuję dociec co tam było nie tak.
: czw maja 11, 2006 22:26
autor: Marihuana Man
PawelP pisze:w którym miejscu są czujniki od poduszek - bardzo trzeba przód rozpierniczyć.
Czujnik udarowy jest w tunelu środkowym... a reauguje przy uderzeniu ok 30km/h w stałą przeszkodę...
: czw maja 11, 2006 22:40
autor: BeBe_1
Marihuana Man pisze:Czujnik udarowy jest w tunelu środkowym... a reauguje przy uderzeniu ok 30km/h w stałą przeszkodę...
W tunelu jest umieszczony napinacz pasów czujniki poduszek są w komorze silnikowej po lewej i prawej stronie.
: czw maja 11, 2006 22:43
autor: Gitner
BeBe_1 pisze:czujniki poduszek są w komorze silnikowej po lewej i prawej stronie.
Mozesz dokladniej okreslic?
Pozdro
Gitner
: czw maja 11, 2006 22:46
autor: PawelP
czyli żeby poduszki odpaliły muszą ruszyć się podłużnice? tzn muszą się trochę zgnieść?
: czw maja 11, 2006 22:56
autor: BeBe_1
To są czujniki przyspieszeniowe. Element bezładnościowy musi pokonać pewien opór by zewrzeć styk i wysłać sygnał do spłonki.
[ Dodano: Czw Maj 11, 2006 23:05 ]
Gitner pisze:Mozesz dokladniej okreslic?
Takie kostki wielkości przekaźnikana nadkolach przy przegrodzie.
: czw maja 11, 2006 23:07
autor: PawelP
a jak bardzo jest zdewastowany golf po dzwoni taki 30km/h lub coś koło tego?