KONTROLKA (!) w mk4

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

zbycho
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: czw lis 24, 2005 11:43
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

KONTROLKA (!) w mk4

Post autor: zbycho » czw maja 11, 2006 18:06

Witam!!! jakie mogę być przyczyny mrugania kontrolki (!). jesli ktos zna prosze o wszystkie możliwe
POZDRAWIAM!!!


VW jest Bogiem, GLOF nałogiem, PRĘDKOŚĆ zabawą, a SZCZĘŚCIE podstawą!!!
[ bo inaczej to srogie mandaty czekają ;) ]

Awatar użytkownika
GSOWIEC
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: wt sty 17, 2006 23:30
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: GSOWIEC » czw maja 11, 2006 18:58

Sprawdż poziom płynu hamulcowego...

:okej:



tomczis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 22:45
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: tomczis » czw maja 11, 2006 18:58

Witam. Moze to byc kila rzeczy, np: za mala ilosc plyny hamulcowego. Ta kontrolka swieci rowniez jak jest zaciagniety reczny.



Awatar użytkownika
martines
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw sie 19, 2004 17:00
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Post autor: martines » czw maja 11, 2006 19:00

Bardzo mała ilość płynu hamulcowego. Sprawdź szczelność układu hamulcowego. Najczęściej gubiony jest płyn na tylnim cylinderku.



zbycho
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: czw lis 24, 2005 11:43
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: zbycho » czw maja 11, 2006 22:16

płyn ok. ,ręczny też .
Mam pytanie czy może to być spowodowane brakiem kodu do immo bo pali sie kontrolka od immo , albo nie sprawnym układem abs bo też kontrolka się pali.
jak odłączyłem przewód odpowiadający za tę kontrolke od licznika to tez mruga ta kontrolka dlatego pytam czym jeszcze oprócz podstawowych przyczyn może byc to spowodowane.
czekam na podpowiedzi
POZDRAWIAM!!!


VW jest Bogiem, GLOF nałogiem, PRĘDKOŚĆ zabawą, a SZCZĘŚCIE podstawą!!!
[ bo inaczej to srogie mandaty czekają ;) ]

Awatar użytkownika
regitmc
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: pt lis 11, 2005 16:18
Lokalizacja: NYsa
Kontakt:

Post autor: regitmc » pt maja 12, 2006 09:32

Najprościej pisząc jest to usterka w układzie hamulcowym, ale może być ona z różnych powodów. Tak jak koledzy wcześniej wspomnieli zbyt mały poziom płynu hamulcowego, zaciągnięty ręczny lub jakaś inna.... Może ręczny ci się blokuje i nie puszcza do końca, sprawdź czy czasem za lekko się nie zaciąga szczególnie w pierwszej fazie, możesz tego nie odczówać w czasie jazdy...
Przeczytaj poniższy opis....
Być może masz czujniki zużycia klocków hamulcowych.... lub uszkodzony czujnik ABS... :bajer:

Obrazek


[b] >>> www.4tun.vel.pl <<< [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]

Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » wt maja 16, 2006 08:04

a co z kontrolkami od abs i airbag?
jeśli je zaślepiłeś tylko a nie podłączyłeś to ten typ zegarów co posiadasz mam i ja i wniosek jest jeden. jeśli airbag i abs jest niesprawny (czytaj nie podłączony) to licznik przy pomocy tego symbolu (!) ostrzega cię że coś masz nie tak a jedziesz.
Pozdro.
P.S. teraz możesz kliknąć pomógł.
Panowie to nie żadna ustreka. To takie proste.


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

Awatar użytkownika
regitmc
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: pt lis 11, 2005 16:18
Lokalizacja: NYsa
Kontakt:

Post autor: regitmc » wt maja 16, 2006 09:42

bigozz pisze:P.S. teraz możesz kliknąć pomógł.
Panowie to nie żadna ustreka. To takie proste.
Pierwsze zdanie: pozostawie bez komentarza...........
Drugie zdanie: skąd jesteś taki pewny???


[b] >>> www.4tun.vel.pl <<< [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]

Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » wt maja 16, 2006 09:46

bo mam taki sam licznik i tak właśnie rozwiązałem ten problem. a jestem taki pewien bo założyciel tematu odpowiedział mi że to mu rozwiązało problem. Pozdro.


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

Awatar użytkownika
granite
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: ndz paź 30, 2005 22:52
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: granite » wt maja 16, 2006 20:15

Jeżeli świeci Ci się kontrolka (!) wraz z lampką sygnalizacyjną ABSu może okazać się, że masz uszkodzony system i podczas jazdy może dojść do sytuacji, w której zablokują Ci się koła.



Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » śr maja 17, 2006 08:24

zbycho, nie uszczegółowił tematu. chodzi o licznik od mk IV ale zamontowany do mkIII. A mk III jeśli posiada ABS ma od tego kontrolki na osobnym panelu poza licznikiem. Należy wtedy kontrolki od licznika mk IV podłączyć tak aby zgasły i (!) przestanie świecić.
Pozdrawiam.

[ Dodano: Sro Maj 17, 2006 19:25 ]
zbycho, wybacz że się wtrąciłem ale jeśli nie jest tak to mnie popraw.


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

zbycho
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: czw lis 24, 2005 11:43
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: zbycho » śr maja 17, 2006 10:57

bigozz musze przyznać Ci ze masz racje :D
napisałem post jeden ze świeci mi (!) po przełożeniu zegerów z mk4 do mk3 ale bez odzewu!!! postanowiłem więc dowiedzieć sie cos w inny sposób i napisałem ten post. Chciałem upewnic sie czy kontrolka abs może powodować zapalenie sie (!) mimo ze płyn ham. jest i wsio ok.
DZIĘKI ZA CZYNNY UZDIAŁ W DYSKUSJI!!!
POZDRAWIAM!!!


VW jest Bogiem, GLOF nałogiem, PRĘDKOŚĆ zabawą, a SZCZĘŚCIE podstawą!!!
[ bo inaczej to srogie mandaty czekają ;) ]

Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » śr maja 17, 2006 11:31

Spoko przecierz właśnie od tego jest to forum aby sobie pomagać. Podeślij jakieś foty jak ci to wyszło.
Pozdrawiam.
A jeszcze jedno podpiołeś sobie linie diagnostyczną K
ja tak i to ułatwia programowanie go przy pomocy vag.
Ostatnio zmieniony śr maja 17, 2006 12:14 przez bigozz, łącznie zmieniany 1 raz.


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

zbycho
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: czw lis 24, 2005 11:43
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: zbycho » śr maja 17, 2006 11:37

foty podeślę jak zrobię
a gdzie ja podpiąć (napisz jak mozesz nr. pinów licznika)


VW jest Bogiem, GLOF nałogiem, PRĘDKOŚĆ zabawą, a SZCZĘŚCIE podstawą!!!
[ bo inaczej to srogie mandaty czekają ;) ]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 269 gości