Strona 1 z 1

[mkII] Problem z odpalaniem diesela:-(

: ndz sty 09, 2005 21:09
autor: yaroz
Przez jakis czas mialem problemy z rozruchem zimnego silnika w moim golfie 2 1.6D.W sobote wymienilem wszystkie swiece zarowe.Przy wymianie sciagnalem tylko te metalowe rurki co by mi nie przeszkadzaly w wymianie swiec, nic wiecej nie ruszalem.I wszystko bylo ok ale juz tego samego dnia po ok 4-5 godzinnym postoju mialem problem z odpaleniem :-( nie chcial zapalic, wydobywla sie z rury wydechowej dym a auto nie chcialo odpalic.Dopiero po jakim czasie zarzynania wreszcie odpalio.Dzisiaj rano bylo to samo.Zajrzalem pod maske i zauwazylem ze jeden z wezykow ktory wychodzi z pompy paliwa (chyba z pompy paliwa nie wiem???do tego dochodzi tez waz od filtra paliwa z drugiej strony) do wtryskiwaczy jest mokry i cale jego otoczenie zalane jest paliwem.Co jest grane i co moze byc przyczyna tego ze sie leje z tego wezyka ???Z wtryskiwaczy nie cieknie.Czy przyczyna moze byc za mocne dokrecenie tych metalowych rurek???Co z tym robic poradzcie???Jest to cos powaznego???Mozna to samemu zrobic czy lepiej udac sie do mechanika???:-(

: ndz sty 09, 2005 21:50
autor: maras
Na mój gust masz cosik z elektryką - tak jakbyś tych świec nie podłączył do prądu.
To że jest mokro to się nie stresuj to jest to paliwo co się nie mogło spalić w garkach.

: ndz sty 09, 2005 22:37
autor: yaroz
Wszystko jest podlaczone tak jak bylo,wszyskie swiece dokrecone miedziana blacha co podgrzewa swiece tez jest dokrecona na kazdej swiecy.A wczesniej mi tak nie zalewalo wszystko bylo suchutkie.Przed wymiana swiec tez mialem problemy z odpalaniem.:-(

: ndz sty 09, 2005 23:24
autor: Koolas
a czy swiece sa takie same jak tamte :?:
bo slyszalem ze są świece o róznym czasie nagrzewania...

: ndz sty 09, 2005 23:58
autor: yaroz
Tak,swiece kupilem takie jakie powinny byc.Chcialem kupic takie co sie szybcie nagrzewaja ale sprzedawca mi odradzil i wzialem takie jakie powinny byc.

: pn sty 10, 2005 00:09
autor: yaroz
Aha kiedys kupilem taki srodek do diesela co sie dolewa do paliwa firmy Carplan (Produkuja renowatory lakiru T-Cut).Pisalo na nim ze redukuje dymienie, czysci swiece, wtryskliwacze itp.Dawkowalem go zgosnie z instrukcja.Do kilku tankowan go dolewalem ale pozniej przestalem bo ciezko odpalal i juz go nie leje od dluzszego czasu.Czy powodem moze byc ten srodek????Moze to on zapierdzielil cos nie wiem zasyfil filter, pompe albo cos jeszcze???Aha ale wczwasie dolewania nic mi z wezykow nie cieklo.Stalo sie to dopiero po wymianie swiec.Mialem tez problemy z odpalaniem jak zatankowalem w innym miejsu niz dotychcczas nawet na stacjach tych samych firm.I tak zauwazylem ze dosyc wybredny ten moj silnik co do paliwa wiec juz dosc dlugo tankuje na jednej stacji.

: pn sty 10, 2005 00:29
autor: Koolas
moze filtr paliwa masz juz zasyfialy...albo wtryski zapchane...takie objawy jakby paliwo nie dochodzilo
jak dłuzej kręcisz rozrusznikiem i pompujesz pedałem gazu to tez nie zapala :?:

: pn sty 10, 2005 00:33
autor: yaroz
No tak po kilka razy do 5 minut na ssaniu i z gazem zeby odpalil.I kupa dymu zanim odpali jak by ktos swiece dymne rzucil.