[mk2] Połączenei sprężyste wydechu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

[mk2] Połączenei sprężyste wydechu

Post autor: marceliii » czw maja 11, 2006 13:35

Mam je już wyciągnięte z samochodu i lezy w piwnicy , ale nie mampojęcia gdzie ono może tam puszczać i jak je rozebrać .
Prosze o szybką rade jak je rożlożyć , bo musze to pilonie zrobić i złożyć z powrotem i zamontować .
:)


No cóż , na sprzedaż
:(

walldeck
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: czw lis 10, 2005 12:53
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: walldeck » pt maja 12, 2006 10:27

prosta sprawa za drugim razem za pierwszym masakryczna ! skonczylem robic caly uklad wydechowy wczoraj:]

Jesli masz silnik 1,6 lub 1,8 to polaczenie sprezyste trzyma sie na dwohc klamrach ktore zdjac mozna prosto za pomoca brechy lub lychy do opon. Natomiast z montazem ich potrzebne dwie osoby. Jedna zalozysz reka bo tyle dogniesz ta rure na tym polaczeniu. Pozniej musisz zaopatrzyc sie w stalowa linke, najlpeij taka od hamulcy od rowera lub linke od sprzegla. Zwin ja na dwa razy zachacz o jedno ucho klamry , wloz na polaczenie sprezyste i zrob wachadla z brechy i ja nagnij. Powinna wsokoczyc.
Robota dla dwoch : jeden nagina rure rurochwytem a drugi operuje brecha.
Powodzenia !

aha musisz kupic jeszcze uszczelke pod polacznie sprezyste - 20 zł. zrobrojona !


Profesjonaliści zbudowali tytanica, a amatorzy arke noego!

Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » pt maja 12, 2006 10:50

Ja sobie darowałem zabawe z tym połaczneim zabawa nie jest przednia. Ciezko to założyć w szcególnosci samemu. Pojechałem do kolesi od wydechów i tam tez sie sporo nameczyli bo dostep do tego połaczneia jest badziewny w niektórych silnikach. Zastanwo sie czy niebedize łatwiej takz robic czasmi szkoda czasu i nerwów.

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
stachmiesz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 15:36
Lokalizacja: Sztum
Kontakt:

Post autor: stachmiesz » pt maja 12, 2006 11:16

przed chwilą również wymieniałem pierścień na tym łączeniu ( zbrojoby drutem ok. 14zeta). złażyłem sam naciągając spręzyny krótkim aczkolwiek grubym wkrętakiem, który zapierałem o kielich wydechu. trochę męki popitej browarkiem i poszło :)


[url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r2.fodey.com/14ae31f22c802414e98f345886f572482.1.gif[/img][/url] [url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r2.fodey.com/14ff60388494d4388968e23bb22f2835b.1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » pt maja 12, 2006 12:24

Ale ja mam te inne połączenie , na jakiś specjalny jkucz vw , ono jest bez tych klamr , takie jak jest w GTi-kach .
:(


No cóż , na sprzedaż
:(

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 121 gości