Golf mk III blaszna osłona na "portkach"
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Golf mk III blaszna osłona na "portkach"
Czy mozna w ogóle wywalić tą blaszaną osłone na "portkach " bo przy ok 3000-4000 rpm wchodzi w rezonans i strasznie brzęczy . spawanie nie pomaga po to już niezłe pruchno ! obejma blaszana też nie zabardzo bo to podwójna rura .Co radzicie w takiej sytuacji ?
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: Golf mk III blaszna osłona na "portkach"
chodzi ci o ten co ciepłe powietrze od niego idzie do filtra powietrza?jojo pisze:Czy mozna w ogóle wywalić tą blaszaną osłone na "portkach " bo przy ok 3000-4000 rpm wchodzi w rezonans i strasznie brzęczy . spawanie nie pomaga po to już niezłe pruchno ! obejma blaszana też nie zabardzo bo to podwójna rura .Co radzicie w takiej sytuacji ?
jesli tak to mozna wywalic,
bez wiekszych konsekwencji
www.vrservice.pl
nie znam dokładnej nazwy tego elementu ale to sie znajduje między silnikiem a katalizatorem , dwie rury połączone rownolegle i obudowane cienką blachą , sądze ze ta blacha ma byc izolatorem ciepła, bo niedaleko znajdują się te gumy przy skrzyni biegów do półosiek . Czy tą blache mozna wyciąć i czy te gumy się nie potopią ?
- igor002
- Marysiakra
- Posty: 1050
- Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
- Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
- Kontakt:
prawdopodobnie mówisz o osłonie która zbiera ciepłe powietrze i przekazuje je do filtra powietrza i silnika dalej, w zasadzie to niczym nie grozi jak niema ale silnik sie szybciej zimą rozgrzewa bo rura sie szybko nagrzewa w zasadzie od razu i ciepłe powetrze płynie do silnika. pozdro
Mk3 GTI 16V ABF
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 63 gości