[mkI]Podciśnienie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Lucius Snow

[mkI]Podciśnienie

Post autor: Lucius Snow » ndz sty 09, 2005 16:03

Witam wszystkich!!!

Mam taki ciekawy przypadek w moim mk1. Otóż z powodu kłopotów z rurą wlewu paliwa (było trochę korozji) mam ją trochę poklejoną, w związku z czym występuje problem z odpowietrzeniem (czy jak tam zwał) zbiornika paliwa - po prostu go nie ma. Po zatankowaniu większej ilości ON i przejechaniu dystansu kilkudziesięciu kilometrów rankiem przy odpalaniu auto zaczyna "przebierać" w kilka chwil po uruchomieniu z powodu braku paliwa.
Zjawisko to powoduje skumulowany fakt braku odpowietrzenia i działania pompy wtryskowej, która wysysa paliwo ze zbiornika wytwarzając tam pewne podciśnienie. Po nocnym postoju jest ono tak duże, że pompka nie może go zassać w wystarczającej ilości. Wszystko ustaje, gdy otworzę korek wlewu paliwa - słychać wtedy taki charakterystyczny syk wciąganego powietrza do baku.

Macie może jakiś pomysł, jak zlikwidować ten problem?
Ostatnio zmieniony ndz sty 09, 2005 17:30 przez Lucius Snow, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
luki58
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: ndz wrz 19, 2004 23:25
Lokalizacja: Krakow
Auto: VW Passat B6 Variant 2.0 TDi CR CBDC+ ; Seat Cordoba 6L 1.9 ASZ+ ; VW Passat B5 Variant 1.9 TDI AHU+
Silnik: CBDC

Post autor: luki58 » ndz sty 09, 2005 17:17

Sprobuj zrobic malutka dziurke w korku.



Lucius Snow

Post autor: Lucius Snow » ndz sty 09, 2005 17:31

A nie będzie nic ciekło do środka? W mk1 nie ma klapki jak w mk2 i wszysko jest na wierzchu.



Awatar użytkownika
luki58
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: ndz wrz 19, 2004 23:25
Lokalizacja: Krakow
Auto: VW Passat B6 Variant 2.0 TDi CR CBDC+ ; Seat Cordoba 6L 1.9 ASZ+ ; VW Passat B5 Variant 1.9 TDI AHU+
Silnik: CBDC

Post autor: luki58 » ndz sty 09, 2005 17:36

To nie rob DZIURY tylko dziurke , lub dziureczke :) coby nie bylo podcisnienia. Powinno byc ok.



Lucius Snow

Post autor: Lucius Snow » ndz sty 09, 2005 17:40

:pub:
Jestem nieco przewrażliwiony w tym temacie, bo gdy kupiłem tego Mk1, to nie wiedziałem, że wlew jest przerdzewiały i przy pierwszym tankowaniu
zaraz po zakupie sam go uszkodziłem nie wiedząc o tym.
A że akurat padał deszcz, to naleciało mi do baku full wody i do domu już nie dojechałem. Świeżo kupionym autem!!!



Awatar użytkownika
luki58
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: ndz wrz 19, 2004 23:25
Lokalizacja: Krakow
Auto: VW Passat B6 Variant 2.0 TDi CR CBDC+ ; Seat Cordoba 6L 1.9 ASZ+ ; VW Passat B5 Variant 1.9 TDI AHU+
Silnik: CBDC

Post autor: luki58 » ndz sty 09, 2005 17:46

Innym rozwiazaniem jest kupienie innej rurki , ale wiem ze to graniczy z cudem. Wiec zrob mala dziurke wielkosci igly i powinno byc ok.



Lucius Snow

Post autor: Lucius Snow » ndz sty 09, 2005 17:49

Spróbuję.
THX



Awatar użytkownika
makin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn lis 01, 2004 18:36
Lokalizacja: Barlinek
Kontakt:

Post autor: makin » ndz sty 09, 2005 17:52

jest jeszcze taka opcja: pd kanapą tylnego siedzenia jest dekiel pod którym jest dostęp do pływaka od wskaznika paliwka, mażesz tamtędy do baku wprowadzić cieniutką rurke lub wężyk i po kłopocie. Kombinuj. pozdro


only- VW, sprzedam silnik 1.8 komplet

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 74 gości