jak fachowo sprawdzic cisnienie na tlokach

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

jak fachowo sprawdzic cisnienie na tlokach

Post autor: Duber » pn maja 08, 2006 23:50

witam,jak w temacie chce sprawdzic cisnienie na tlokach chcialbym sie dowiedziec jak fachowo do tego podejsc,czy silnik ma byc cieply czy zimny?i przy jakich obrotach silnika robi sie pomiar(2000?) oraz kiedy i ile sie wlewa oleju w tloki aby sprawdzic szczelnosc pierscieni?



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn maja 08, 2006 23:53

cisnienie tylko podczas rozruchu, przy wykreconych wszystkich swiecach odpietym przewodzie z czujnika hala i gazie wcisnietym do oporu, temp silnika obojetna z tym ze na goracym bedzie wyzsze zmieerzone cisnienie. i to tyle


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pn maja 08, 2006 23:58

ok.tylko gdzie ja mam w RP czujnik hala wszystkie czujniki juz znalazlem ale do tego jeszcze lap nie pchalem.w ktorym miejscu go szukac?



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » wt maja 09, 2006 00:02

piotr2 pisze:ok.tylko gdzie ja mam w RP czujnik hala wszystkie czujniki juz znalazlem ale do tego jeszcze lap nie pchalem.w ktorym miejscu go szukac?
aparat zaplonowy... odpinasz wtyczke aparatu zaplonowego


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » wt maja 09, 2006 05:11

Po wykręceniu świec, odpięciu czujnika zakładasz manometr ( najlepiej taki który rysuje) , kręcisz rozrusznikiem aż ciśnienie przestanie wzrastać i tyle. Tak robisz z każdym cylindrem. Nie ma raczej mowy o 2000 obrotów-rozrusznik raczej tyle nie wykręci.Oczywiście aku MUSI być dobrze naładowany.Próbe raczej zrób na ciepłym siniku ( nie gorącym). Próbę olejową robisz tak samo, przed pomiarem wlewasz do cylindra ok 100ml oleju. Jeśli ciśnienie podczas pierwszego pomiaru było w normie to ok. Jeśli było niewłaściwe (za niskie, duże różnice na poszczególnych cyl) to próba olejowa pozwoli na określenie przyczyny. Jeśli ciśnienie wzrośnie to pzryczyną są prawdopodobnie pierścienie lub tłoki, jeśli nie to coś jest nie tak z zaworami.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 131 gości