obudowa filtra powietrza
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 513
- Rejestracja: śr wrz 28, 2005 22:01
- Lokalizacja: (PL) KGR
- Kontakt:
obudowa filtra powietrza
koledzy ... mam pytanie
co za urządzenie/czujnik znajduje się w obudowie filtra powietrza w AAM???
o ile pamietam dochodza do niego jakies kabelki i wezyki ....
dzięki za wszelkie odpowiedzi
co za urządzenie/czujnik znajduje się w obudowie filtra powietrza w AAM???
o ile pamietam dochodza do niego jakies kabelki i wezyki ....
dzięki za wszelkie odpowiedzi
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
jest za to termostat, czyli klapka zmieniająca dopływ powietrza z ciepłego od kolektora wydechowego na zimne (2 wężyki). W zależności od temperatury silnika. A obok bliżej błotnika zawór recurkulacji oparów paliwa( kable i wężyki.)
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Ciężko ci będzie ten termostat zachować jeśli chcesz stożek zakładać bezpośrednio na rurę dolotową. Ale luknij na konstrukcję od 1,4. On ma termostat poza obudową filtra. Jakoś by to sie chyba połączyło gdybyś taki zdobył. Tylko pewnie cieńsze sa rury i straciłbyś to co zyskasz na stożku. Można się obyć bez tego termostatu, ale zimą wolniej się bedzie silniczek rozgrzewał.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 513
- Rejestracja: śr wrz 28, 2005 22:01
- Lokalizacja: (PL) KGR
- Kontakt:
z tym stożkiem to jak już mówiłem narazie na próbe więc wnioskuję że w lecie ten termostat nie jest tak bardzo potrzebny... ??
[ Dodano: Wto Maj 09, 2006 17:17 ]
no i założyłem ten stożek.... całkiem miło gra powyżej 3000 obrotów... a co do tego termostatu to i tak jak zauważyłem na zimnym i rozgrzanym silniku puszcza pół na pół ciepłego i zimnego.... a to chyba nie tak winno działać.... a na zimę włoże filtr spowrotem...
[ Dodano: Wto Maj 09, 2006 17:20 ]
[ Dodano: Wto Maj 09, 2006 17:17 ]
no i założyłem ten stożek.... całkiem miło gra powyżej 3000 obrotów... a co do tego termostatu to i tak jak zauważyłem na zimnym i rozgrzanym silniku puszcza pół na pół ciepłego i zimnego.... a to chyba nie tak winno działać.... a na zimę włoże filtr spowrotem...
[ Dodano: Wto Maj 09, 2006 17:20 ]
a wracając do tego termostatu jeszcze to jest to zwykła klapka sterowana jakoś ciśnieniowo ..... tak to widzę...Paweł Marek pisze:jest za to termostat, czyli klapka zmieniająca dopływ powietrza z ciepłego od kolektora wydechowego na zimne (2 wężyki)
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Paweł Marek pisze:jest za to termostat, czyli klapka zmieniająca dopływ powietrza z ciepłego od kolektora wydechowego na zimne (2 wężyki). W zależności od temperatury silnika. A obok bliżej błotnika zawór recurkulacji oparów paliwa( kable i wężyki.)
Pomarańczowe coś co widać od środka pokrywy wtrysku? Z 2 wężykami wychodzącymi od strony ściany grodziowej? Z czego jeden do podstawy wtrysku,, a drugi do filtra powietrza? Jest to regulator temperatury zasysanego powietrza, sterujący siłownikiem podciśnieniowym w filtrze powietrza, a ten z kolei uchyla klapkę otwierającą w niższych temperaturach zasysanie przez silnik ciepłego powietrza ogrzanego nad kolektorem wydechowym.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 131 gości