Witam
czy jest mozliwosc podlaczenia mfa tak aby dzialy wszystkie funkcje, mam silnik 1.6 pn.
jak podlaczyc mfa mk2 silnik pn
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Re: jak podlaczyc mfa mk2 silnik pn
Oczywiście, że jest...
Idź na szrot, kup ~ 100-120cm (nie jestem pewien, ale powinno starczyć) przewodu ciśnieniowego od centralnego zamka (pneumatycznego). Przeciągnij od zegarów wzdłóż linki prędkościmierza do silnika. Podłącz go do węża podciśnieniowego - zapewnie będziesz potrzebował rozgałęźnika (od spryskiwaczy np.). Ten wąż idzie od silnika do serwa i podłączony jest do niego przewód do podciśnieniowego wyprzedania zapłonu (dobrze piszę?) który idzę od aparatu zapłonowego.
Powinien liczyć Ci już średnie spalanie.
Teraz w poradach na vwgolf.pl masz pin'out licznika, idź do sklepu elektronicznego, kup kilka metrów przewodu dwużyłowego i kilka żeńskich pinów (takie _małe_ coś, o kwadratowym przekroju) zaciskasz na tym kabel i wpinasz do wtyczki od zegarów.
Jedna wiązka będzie potrzebana do czujnika temperatury zewnętrzej - puść ją w stronę akumulatora - szczerze mówiąc, dokładnie jeszcze nie wiem gdzie ten czujnik się tam wkręca.
Druga wiązka do filtra oleju. W PN przed czujnikiem ciśnienia oleju masz miejsce na czujnik temperatury oleju. Sęk w tym, że trzeba je najpierw wywiercić i nagwintować.
Powodzenia,
Tomasz Krynicki
Idź na szrot, kup ~ 100-120cm (nie jestem pewien, ale powinno starczyć) przewodu ciśnieniowego od centralnego zamka (pneumatycznego). Przeciągnij od zegarów wzdłóż linki prędkościmierza do silnika. Podłącz go do węża podciśnieniowego - zapewnie będziesz potrzebował rozgałęźnika (od spryskiwaczy np.). Ten wąż idzie od silnika do serwa i podłączony jest do niego przewód do podciśnieniowego wyprzedania zapłonu (dobrze piszę?) który idzę od aparatu zapłonowego.
Powinien liczyć Ci już średnie spalanie.
Teraz w poradach na vwgolf.pl masz pin'out licznika, idź do sklepu elektronicznego, kup kilka metrów przewodu dwużyłowego i kilka żeńskich pinów (takie _małe_ coś, o kwadratowym przekroju) zaciskasz na tym kabel i wpinasz do wtyczki od zegarów.
Jedna wiązka będzie potrzebana do czujnika temperatury zewnętrzej - puść ją w stronę akumulatora - szczerze mówiąc, dokładnie jeszcze nie wiem gdzie ten czujnik się tam wkręca.
Druga wiązka do filtra oleju. W PN przed czujnikiem ciśnienia oleju masz miejsce na czujnik temperatury oleju. Sęk w tym, że trzeba je najpierw wywiercić i nagwintować.
Powodzenia,
Tomasz Krynicki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 300 gości