Strona 1 z 2

Prostowanie miski olejowej

: ndz maja 07, 2006 08:55
autor: ćwikła
Witam mam pytanko czy da rade wyprostowac miske olejowa w mk3....mam bardzo wgnecona miche....jezdze juz tak ok 2 miesiecy ale denerwuje wiec chcialbym ja wyprostowac....czy wogóle da sie ja wyprostowac??czy jak bede zmienial to uszczleke takzer zakladac nowa??ile moze taka kosztowac??czy trzba dokrecac miske jakims kluczem specjalnym z rowna sila czy jest to obojetne??na co wogole zwrócic uwage podczas sciaganai miski?

: ndz maja 07, 2006 09:09
autor: Duber
http://vw-scene.info/daneexp.html klinij tu tam masz podane z jaka sila sie dokreca sruby miedzy innymi od miski olejowej,jasne ze mozesz wyklepac a uszczelke zawsze nowa sie daje ta juz swoje miejsce wyrobila i nie warto jej zakladac a zwlaszcza ze nie jest droga.tylko czu nie wykrzywisz powierzchni przylegajacej do bloku,aby potem przeciekow nie bylo.najwyzej na szrocie nowa znajdziesz bo nowa...$

: ndz maja 07, 2006 09:20
autor: bodzio_j
ćwikła, jeśli misa jest pokrzywiona tylko od spodu to możesz się pokusić o wyklepanie. Jeśli natomiast pogięta jest w miejscu ztyku z blokiem silnika to może być problem ze szczelnością. Uszczelkę oczywiście daj nową, możesz dać też nieco silikonu.

: ndz maja 07, 2006 09:24
autor: ćwikła
misa jest raczje pokrzywiona tylko od spodu...przeciekow nie mam ...deliktanie sie tylko poci ale to norma...pewnie uszczelka juz puszcza...mozecie mi dac jakies wskazówki na co zwrócic uwage podczas sciagania??czy zwyklym kluczem da rade przykrecic do miske...

: ndz maja 07, 2006 09:27
autor: bodzio_j
Ściągnięcie miski to żaden problem.Odkręcasz śruby i powinna sama spaść. Jak będziesz zakładał to zrób to starannie- ułóż dobrze uszczelkę, śruby dokręcaj stopniowo, podobnie jak dokręca sie głowice, chodzi o to aby misa siadła równo.

: ndz maja 07, 2006 09:28
autor: Duber
zwyklym kluczem mozna ale z wyczuciem bo to nie za grube sruby,przy sciaganiu niema problemu tylko spusc olej.bardziej przy zakladaniu uwazaj aby uszczelka sie rownomiernie rozkladala przy sciskaniu.tylko dobrze wyczysc powierzchnie przylegajace do uszczelki i daj troszke silikonu moze pomoc z tym poceniem sie.

: ndz maja 07, 2006 09:33
autor: ćwikła
oki dlatego wlasnei nie chce jechac do mechanika bowiem saboie zrobie to starannie...a z mechanikami to róznie.....jaki silicon zakupic??aha co do dokrecania to raczje mam wyczucie...jakies 6 miechów temu zmienialem sobie uszczlek pod klawiatura i na dzien dzisiejszy mam suchutko...zero pocenia sie.....zastanawiam sie czy prostowac tą miche czy kupic na szrocie uzywke....aha ile moze kosztowac uszczelka pod miske?

: ndz maja 07, 2006 09:35
autor: bodzio_j
Nie jestem pewien, ale do mk2 zapłaciłem ok 30zeta. Wszystko zależy od firmy i sklepu. Jak usłyszysz firmę HP to wiej :)

: ndz maja 07, 2006 09:38
autor: Duber
silikon hmm w kazdym sklepie motoryzacyjnym ci dadza odpowiedni tylko patrz aby byl odporny na temperature nie jakis do kilkudziesieciu stopni a np.do 180 dluzej potrzyma

: ndz maja 07, 2006 09:47
autor: ćwikła
oki dzieki chlopy.....to teraz ostatnia rzecz...jakiej frmy kupic uszczlke a jakiej nie brac??

[ Dodano: Nie Maj 07, 2006 09:48 ]
bodzio_j pisze:Nie jestem pewien, ale do mk2 zapłaciłem ok 30zeta. Wszystko zależy od firmy i sklepu. Jak usłyszysz firmę HP to wiej :)
heh mam czujnik temp HP i nie narzekam :grin:

: ndz maja 07, 2006 09:49
autor: bodzio_j
Tak jak napisałem - nie kupuj HP, zapytaj gościa w sklepie, powinien coś doradzić.

: ndz maja 07, 2006 09:52
autor: Duber
bo moze HP robi tylko dobre czujniki temp. ;) a skad wiesz ile ci podziala moze jutro padnie haha,

: ndz maja 07, 2006 09:57
autor: bodzio_j
ćwikła, mam czujnik HP i oszukuje jak dentysta przed wyrwaniem zęba :)

: ndz maja 07, 2006 10:52
autor: ćwikła
piotr2 pisze:bo moze HP robi tylko dobre czujniki temp. ;) a skad wiesz ile ci podziala moze jutro padnie haha,
kolgo widze ze masz silnik RP...powiedz ty m bo moze sie orientyujesz..czy miska olejowa od tego silnika jest taka sama jak do silnika 1,8 ADZ