Strona 1 z 1
skrzywiona połos prawa dłuzsza (mk2) 1,8 RP
: sob maja 06, 2006 16:19
autor: guti
tak jak w temacie, urwalem lape silnika prawa od strony pasazera , silnik spadl mi na poloske, czuje dziwne wibracje przy predkosci od 40km/h obserwowalem zachowanie poloski jak mialem podnienione auto na lewarku i jest wyrazne bicie ok 2mm
ponadto jak silnik spadl to ta lapa ktora przy nim zostala wyrzezbil mi szlaczek na polosi ok 1 mm (musialem wrocic do domu ok 30 km), juz wiem ze od silnika 1.6 nie pasuje bo przguby sa mniejsze , moglem oczywiscie przełozyc przeguby ale nie wchodzi do konca na frez poloski moj przegub, nie moge tez zostawic tamtego mniejszego przeguba wew ( bo o nich mowa) bo otwory maja mniejszy rozstaw niz na mojej flanszy, teraz moje pytanie od jakiego silnika moge jeszcze poszukiwac poloski? czy np od 1.8 na wielopunkcie bedzie dobra i 2.0?? ratucje bo musze ja zmienic. Dzieki dragniom jakies uszczelnienie miedzy flansza a skrzynia mi padlo i zaczyna sie saczyc od tej strony olej
ile mozna zaplacic za sama poloske bez przegobow? Nie ma ktos na zbyciu takiej poloski
?? silnik 1.8 RP 1990 rok
dzieki za wszelka pomoc.
: sob maja 06, 2006 17:12
autor: adams26
taka polos to na szrocie wydatek okolo 30-40zł (powinien mies gdzies te gruba polos bez przegubow) a w skzyni to ci mogl simering szlak trafic wydatek okolo 16zł wymiana ze zdieta skrzynia inaczej bardzo trudno zalozyc te flansze spowrotem
: sob maja 06, 2006 21:56
autor: guti
dzieki kolego
dzieki
adams26 pisze:(powinien mies gdzies te gruba polos bez przegubow)
to znaczy ze moze gdzies masz?? jak masz i to jest od 1.8 to daj jakios znac to sie zgadamy
nie chce za bardzo ryzykowac na szrocie bo znowu moga mi wcisnac od 1.6 i bedzie pupa kurde a mialem na wierzchu swoja to moglem pomierzyc wszystko no ale coz Polak madry ...
a co do simeringu to super
oznacza znowu lezakowanie pod autkiem bo nie mam kanalu
: sob maja 06, 2006 22:26
autor: adams26
mam tylko bez tej gumy( tz: tłumika drgan) bo wlasnie dlatego ja wymienialem sie rozleciala napisz skad jestes to cos wymyslimy, a wymiana tego simeringu pod autem to jest raczej kiepski pomysl ja to robilem na wyjentej skrzyni i tez trzeba 2 ludzi i bardzo sprawnych rak zeby zabezpieczenie zalozyc!!!
: sob maja 06, 2006 22:39
autor: guti
miejscowosc GOMUNICE k/ RADOMSKO woj Lodzkie. na pewno to jest od 1.8? bo ja nie mam u siebie tej gumy i nie mialem wogole chyba :/
: ndz maja 07, 2006 21:00
autor: Lypa1984
mam taką pułoś tylko bez tej gumy co kolega wcześniej wspominał a co do wymiany symeryngu to nie jest az tak źle tzreba poprostu zrobić sobie taki ściągacz żeby ta flansze wcisnąć spowrotem. symeryng kosztuje 12zł orginalny trzywargowy. wymieniałem wczoraj tylko skrzynie mam jeszcze na zewnątrz bo przygotowywuje ją do wymiany z automatu.
: ndz maja 07, 2006 23:42
autor: Duber
ja zmienialem te simeringi bez wyciagania skrzyni bylo ciezko niepowiem ale jak pomogl kolega przydusic poszlo calkiem niezle,mysle ze niewarto wyciagac skrzyni dla samego zmienienia symer.
: ndz maja 07, 2006 23:47
autor: guti
najgorsze to jest to ze nie pamietam czy mialem taka gume ale mnie sie wydaje ze nie bylo jej od poczatku, mam nadzieje ze jak wymienie na bez gumy tylko ze prosta to bedzie w porzadku.
: ndz maja 07, 2006 23:58
autor: Duber
guti, ja tez niemam tej gumy i jest ok,a kolega mial walniety wewnetrzny przegob i tez jak krecila sie polos to bylo bicie wiec moze jeszcze sprawdz przegob wewnetrzny czy jest ok.i niema luzu
: pn maja 08, 2006 08:11
autor: guti
przegub rozbieralem , okazalo sie ze ma dwa powazne wzery ale nie mam kazy na nowy:(, to ja juz nie wiem co to moze byc, poloska na pewno ma bicie, silnik na nia spadl ale przegub tez nie jest w najlepszym stanie:( wszystko sie poskladalo do kupy chyba i zastanawiam sie czy wymiana samej poloski mi cos da
wypadaloby zrobic cos z tym przegubem , nawet nie wiem ile kosztuje ale jak wydalem 170 zl na zew to juz byly granice moich mozliwosci
najlepiej jakbym mial komplet to byla by 100% pewnosc a tak zaloze polos bez drugiego przeguba i bedzie bicie to sie chyba potne, albo odwrotnie ze mam przgub ale nie mam poloski , ajj biednemu zawsze wiatr w oczy. to bedzie dobre ??
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=100712847 firma itd?? czy poszukac na necie kompletu uzywanego oryginalnego VW poloska z przegubami za ok 120 zl ? Widzialem na allegro wlasnie taka polos z przegubami od 1.8 na wielopunkcie , bedzie pasowac czo znowu jakies udziwnienia beda?? znalazlem cos takiego
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=101716911 czy to bedzie w 100% pasowac?? bo wiecie jak to jest ze sprzedajacymi, jakby mogl ktorys z kolegow ktory ma taka polos na wierzchu ja zmierzyc i podac dokladne dane to wiedzialbym o co pytac sprzedajacego, chodzi mi oczywiscie o długosc poloski, dlugosc frezow itd.Dzieki za pomoc.Mozna na Was liczyc , po calym zamieszaniu nie zapomne o punkcikach