Strona 1 z 1

Passat B3 1.8 i 16 litrów

: sob maja 06, 2006 15:36
autor: Jettabar
Witam Szanownych forumowiczów. Moj Passat B3 1.8 jednopunkt z 88 roku pali 16 litrow benzyny na 100 kilometrow. Podczas odpalania pojawia sie czarny dym, a w spalinach wyczuwam zapach benzyny. Wymienilem olej, swiece, przewody wysokiego napiecia, filtry i problem nie zniknal. Co moze byc przyczyna? Dziekuje za diagnoze i pozdrawiam.

: sob maja 06, 2006 16:32
autor: guti
hmm podejrzewam sonde :( sprawdz wszystkie kabelki czy czasem Ci sie nic nie urwalo przy wtryskach, ja na poczatku mojego uzytkowania golfa tez mialem teki problem , palil mi 5 l na 30 km ,mialem kabelek urwany przy wtrysku i trzymal sie na izolacji tylko , nierowno chodzil jak diesel, znalazlem usterke i po klopocie


poszukaj jakie ma miec sonda napiecie,warunki : auto rozgrzane temp oleju ok 80 czyli pracy normalnej, plusa dajesz z miernika do kabelka sondy a minusa z miernika do masu , moze byc obudowa alternatora. U mnie wahania maja miec 0.97-1.03 V nie wiem jak u Ciebie ale podejrzewam ze bedzie podobnie bo przeciez te same silniki , no ale nie wiem wszystkiego :) poszukaj o sondzie lambda na forum i sprawdz wszystkei przewody.

: sob maja 06, 2006 16:46
autor: dziechu
Moze byc nieszczelny wtryskiwacz - caly czas leje jak pompa chodzi. Albo przestawiony rozrzad. Duzo przyczyn moze dawac taki efekt.

: sob maja 06, 2006 22:07
autor: promo211
Witam
układ wtryskowy M-Jetronic,silnikRP
prędkość obrotowa biegu jałowego(na luzie)-obr/min750...950
stężenie CO2 wspalinach-0,2...1,2%
ograniczenie prędkości obrotowej obr/min-6300
Regulator ciśnienia
-ciś.paliwa bar-0,8...1,2mierzone na biegu jałowym
-ciś.utrzymywane bar-0,5. po 5min. od wyłączenia zapłonu
Ustawienie tłumika przepustnicy-mm.4,0...4,5 skok popychacza między otwartą i zamkniętą przepustnicą.
Nastawnik /wyłącznik przepustnicy
-rezystancja między zaciskami 1 i 2(górne zaciski)nastawnika przepust. 3....200 omów
-rezyst. między zacisk 3 i 4(Górne zaciski przepust.) 0,5 oma przy otwartej przepust
-nieskończona przy zamkniętej przepustnicy.
Odległość między wyłącznikiem przepustnicy a zderzakiem(śrubą regulacyjną) 0,50+-0,10mm.
Czujnik położenia przepustnicy
rezyst między zaciskami;
1 i 5 od 520...1300 omów
1 i 2 od 600...3500omów
1 i 4 od 600...6600 omów
Rezystancja cewki wtryskiwacza 1,2...1,6 oma

pozdrawiam Przemek :bajer: