Passat B3 1.8 i 16 litrów

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Jettabar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz sie 21, 2005 13:08
Lokalizacja: warszawa

Passat B3 1.8 i 16 litrów

Post autor: Jettabar » sob maja 06, 2006 15:36

Witam Szanownych forumowiczów. Moj Passat B3 1.8 jednopunkt z 88 roku pali 16 litrow benzyny na 100 kilometrow. Podczas odpalania pojawia sie czarny dym, a w spalinach wyczuwam zapach benzyny. Wymienilem olej, swiece, przewody wysokiego napiecia, filtry i problem nie zniknal. Co moze byc przyczyna? Dziekuje za diagnoze i pozdrawiam.



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » sob maja 06, 2006 16:32

hmm podejrzewam sonde :( sprawdz wszystkie kabelki czy czasem Ci sie nic nie urwalo przy wtryskach, ja na poczatku mojego uzytkowania golfa tez mialem teki problem , palil mi 5 l na 30 km ,mialem kabelek urwany przy wtrysku i trzymal sie na izolacji tylko , nierowno chodzil jak diesel, znalazlem usterke i po klopocie


poszukaj jakie ma miec sonda napiecie,warunki : auto rozgrzane temp oleju ok 80 czyli pracy normalnej, plusa dajesz z miernika do kabelka sondy a minusa z miernika do masu , moze byc obudowa alternatora. U mnie wahania maja miec 0.97-1.03 V nie wiem jak u Ciebie ale podejrzewam ze bedzie podobnie bo przeciez te same silniki , no ale nie wiem wszystkiego :) poszukaj o sondzie lambda na forum i sprawdz wszystkei przewody.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » sob maja 06, 2006 16:46

Moze byc nieszczelny wtryskiwacz - caly czas leje jak pompa chodzi. Albo przestawiony rozrzad. Duzo przyczyn moze dawac taki efekt.



promo211
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: śr sty 18, 2006 20:41
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: promo211 » sob maja 06, 2006 22:07

Witam
układ wtryskowy M-Jetronic,silnikRP
prędkość obrotowa biegu jałowego(na luzie)-obr/min750...950
stężenie CO2 wspalinach-0,2...1,2%
ograniczenie prędkości obrotowej obr/min-6300
Regulator ciśnienia
-ciś.paliwa bar-0,8...1,2mierzone na biegu jałowym
-ciś.utrzymywane bar-0,5. po 5min. od wyłączenia zapłonu
Ustawienie tłumika przepustnicy-mm.4,0...4,5 skok popychacza między otwartą i zamkniętą przepustnicą.
Nastawnik /wyłącznik przepustnicy
-rezystancja między zaciskami 1 i 2(górne zaciski)nastawnika przepust. 3....200 omów
-rezyst. między zacisk 3 i 4(Górne zaciski przepust.) 0,5 oma przy otwartej przepust
-nieskończona przy zamkniętej przepustnicy.
Odległość między wyłącznikiem przepustnicy a zderzakiem(śrubą regulacyjną) 0,50+-0,10mm.
Czujnik położenia przepustnicy
rezyst między zaciskami;
1 i 5 od 520...1300 omów
1 i 2 od 600...3500omów
1 i 4 od 600...6600 omów
Rezystancja cewki wtryskiwacza 1,2...1,6 oma

pozdrawiam Przemek :bajer:


...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 499 gości