AAM - paski rozrządu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

PawelP

AAM - paski rozrządu

Post autor: PawelP » czw maja 04, 2006 23:26

Cześć

Byłem dziś w sklepie popytać się o cenę paska. Cena jest ok. Zwróciło moją uwagę natomiast to że jest jakaś różnica w paskach rozrządu do silnika AAM 1,8. Do lipca 1994 były inne paski, a od lipca inne. Czy wie ktoś jaka jest różnica między tymi paskami i z czego to wynika. Niby to silnik AAM i to silnik AAM.

Pozdrawiam
PP
Ostatnio zmieniony wt lip 29, 2008 19:57 przez PawelP, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt maja 05, 2006 09:04

silniki aam róznią sie mocą bo są 1.8 75KM i 1.8 90km może liczbą ząbków chyba ze wałek rozżądu



tryvial
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob mar 11, 2006 15:53
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: tryvial » pt maja 05, 2006 09:16

Z tego co wiem aam 75km jest tylko jeden,
wersja 1,8 90km to abs



pushkin77
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr wrz 28, 2005 22:01
Lokalizacja: (PL) KGR
Kontakt:

Post autor: pushkin77 » pt maja 05, 2006 09:41

moze ten słabszy to aam a mocniejszy to AAM ??? hehehe(żart)



Awatar użytkownika
Christopherek
Forum Killer
Forum Killer
Posty: 812
Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi a4 b6 cabrio
Silnik: Bfb
Kontakt:

Post autor: Christopherek » pt maja 05, 2006 11:53

z tego co ja wiem to paski te różnią się ilością ząbków bo ceną to niespecjalnie.do 94 inne i od też inne.


Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt maja 05, 2006 12:38

ale gafa tak mi się klikło odruchowo dzięki za sprostowanie



PawelP

Post autor: PawelP » pt maja 05, 2006 17:12

Właśnie - jest jakaś różnica. Dziś oglądałem te paski - oba do AAM. Liczba zębów ta sama. Kształt zęba i wysokość zęba jest trochę inna. Jeden kosztuje 26 zł, drugi 50 cośtam. Na jednym pisze żę do golfa od 91.11 -> (nieskończoność) a na drugim 93.07 - 99.cośtam. A który ma być do varianta z 93.08? Ten co siedzi to jest ten tańszy, ale hałasuje a był założony 1000 km temu. Nie mam na razie zamiaru wydawać 50 dych ot tak żeby experyment zrobić - dlatego pytam. Może jest ktoś kto temat pasków do rozrządu zna dobrze.

[ Dodano: 05 Maj 2006 21:44 ]
Tak dla ścisłości - o ile może to pomóc w całej sprawie - symbole contitecha:
ct848
ct637 - taki właśnie teraz jest założony.



Awatar użytkownika
Urodzony13marca
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: pn paź 09, 2006 12:30
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Urodzony13marca » wt lip 29, 2008 19:54

PawelP pisze:Tak dla ścisłości - o ile może to pomóc w całej sprawie - symbole contitecha:
ct848
ct637 - taki właśnie teraz jest założony.
Odgrzewam watek - czy ktos wie na czym polega roznica, mam golfa z 96 (modelowo 97, kombi, AAM, klima) i w takim razie, ktory pasek zalozyc? Bo mam je przed soba i w sumie roznic wiekszych nie widac, oprocz koloru (jeden - ct637 - jest ciemniejszy, bardziej czarny :) i jakiegos sznurka zatopionego w nich - ct637 ma czarny ct848 ma pomaranczowy. Dlugosc, zeby - ksztalt i ich ilosc, odleglosc od siebie sa identyczne. A jeszcze cena jest rozna ct637 19,59 zl ct848 29,54 zl. Na stronie Contitecha w ich katalogu roznica to w rocznikach ct637 do 07.1994 r ct848 od 08.1994, czyli wynikaloby, ze ten drugi jest do mojego, ale jaka jest roznica?

[ Dodano: 31 Lip 2008 13:31 ]
Urodzony13marca pisze:
PawelP pisze:Tak dla ścisłości - o ile może to pomóc w całej sprawie - symbole contitecha:
ct848
ct637 - taki właśnie teraz jest założony.
Odgrzewam watek - czy ktos wie na czym polega roznica, mam golfa z 96 (modelowo 97, kombi, AAM, klima) i w takim razie, ktory pasek zalozyc? Bo mam je przed soba i w sumie roznic wiekszych nie widac, oprocz koloru (jeden - ct637 - jest ciemniejszy, bardziej czarny :) i jakiegos sznurka zatopionego w nich - ct637 ma czarny ct848 ma pomaranczowy. Dlugosc, zeby - ksztalt i ich ilosc, odleglosc od siebie sa identyczne. A jeszcze cena jest rozna ct637 19,59 zl ct848 29,54 zl. Na stronie Contitecha w ich katalogu roznica to w rocznikach ct637 do 07.1994 r ct848 od 08.1994, czyli wynikaloby, ze ten drugi jest do mojego, ale jaka jest roznica?
Juz wiem (chyba) w tych samochodach po 8/1994 roku jest jakas czesc (jakis amortyzator drgan czy cos w tym stylu), ktorej nie ma w poprzednich modelach. Przynajmniej tak wynika z rysunkow na pudelku i interpretacji mechanika.
Ostatnio zmieniony wt lip 29, 2008 20:08 przez Urodzony13marca, łącznie zmieniany 1 raz.


AAM już pojechał w siną dal, teraz jest ASZ w octavi
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/184089.html][img]http://images.spritmonitor.de/184089.png[/img][/url]
[img]http://img180.imageshack.us/img180/7369/new1wj9.gif[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 257 gości