Strona 1 z 1
[mk3]Sportowe amory a normalne sprezyny od gti.
: czw maja 04, 2006 22:24
autor: Panther
Jak w temacie. Mam przod obnizony o -60 i troche mi jest zbyt nisko. Przejezdzilem na tym zawiasie troche ponad miesiac i powiem szczerze ze po miescie to jeszce daje rade a na dzialce kibel. Troche sie wqrzylem. Doszedlem do wniosku ze zaloze normalne sprezyny na sportowe amory. Co wy na to???Nie bedzie to przeszkadzac poza tym ze bedzie ciutke nizszy niz byl????Pomożcie bo nie wiem co robic.
: czw maja 04, 2006 23:03
autor: tauka
Już był jeden topic na ten temat. Sportowe amorki moga być za krótkie, i standartowa spręzyna może się nie zwinąc aż tak, żeby weszła na amor. A nawet jak wejdzie, to gwarantuje, że bedzie walić zwój po zwoju. Więc lepiej załóż springi 40mm albo zamień sie z kimś na amorki. A tak swoja droga jakie masz amorki?? Nówki używanki??
: pt maja 05, 2006 07:21
autor: Panther
Hej. Sa to nowe amory. Ale w gti bylo zawieszenie troche obnizone. Poprostu chodzi mi o to ze w wiele miejsc mam problem z dojechaniem. Boje sie co bedzie w zime.
Wynalazlem taka stronke. Co wy na to:
http://pl.netax.com.pl/funio/porady/na%20zakrecie.html
: pt maja 05, 2006 10:23
autor: sas_gti
tauka, nie wiem czemu .....ja mam krótkie maory bilsteina b6 i spokojnie seryjne springi sie zakłada, np na zime....zwój o zwój oczywiscie nie obciera bo mijałoby sie to z celem, wszytko gra, i jest jak powinno...pozdrawiam
: pt maja 05, 2006 10:46
autor: Panther
sas_gti pisze:tauka, nie wiem czemu .....ja mam krótkie maory bilsteina b6 i spokojnie seryjne springi sie zakłada, np na zime....zwój o zwój oczywiscie nie obciera bo mijałoby sie to z celem, wszytko gra, i jest jak powinno...pozdrawiam
Czyli moze byc taka konfiguracja????
: pt maja 05, 2006 19:16
autor: tauka
No aja próbowałem założyć standartową i była za długa:( Może to tylko u mnie tak było

Ale jak da radę

Jak nie spróbójesz to się nie przekonasz :0
: pt maja 05, 2006 23:11
autor: sas_gti
Panther pisze:Czyli moze byc taka konfiguracja????
nie dam ci jednoznaczenj odp bo zalezy jakie amory? ile krotsze, bo jak sam widisz tauka nie dał rady
a wlasnie
tauka, miales scigacz

: sob maja 06, 2006 00:04
autor: tauka
sas_gti pisze:tauka, miales scigacz

Nie rękami ściskałem
Jasna sprawa, że miałem, ale brakło mi gwintu na ściągaczu, żeby to tak ścisnac, ale w końcu dałem rady ale i tak była za długa. Ale mnie to bez różnicy bo tak z ciekawości chciałem wsadzić
[ Dodano: Sob Maj 06, 2006 00:08 ]
A tak swoją drogą czy w GTI nie są juz seryjnie krótsze springi??
: sob maja 06, 2006 01:21
autor: sas_gti
hehe no widzisz a ja tylne seryjne springi rękoma naciągnąłem na bilsteina b6 (krótszy amortyzator)
[ Dodano: Sob Maj 06, 2006 01:22 ]
tauka pisze:A tak swoją drogą czy w GTI nie są juz seryjnie krótsze springi??
na pewno gti siedzi niżej o 20 mm, ale ta różnica zdjae mi sie wynika z długosci amora..
[ Dodano: Sob Maj 06, 2006 01:22 ]
ooo w morde tysieczny post uderzył hehe
