WYDECH GOLF 16v 1,8

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
x27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 396
Rejestracja: sob gru 04, 2004 12:51
Lokalizacja: SZCZECIN
Kontakt:

WYDECH GOLF 16v 1,8

Post autor: x27 » śr maja 03, 2006 18:25

chcial bym wyrzucic 1 tlumik i przeciwstawny i wstawic tam rure.
nie bylo by to zaglsone ??
bo mi sie rozjeb***l przeciwstawny ( wysadzilo go ) :D - zagadal donie i sie otwrzyl w pol :D:D


jak bym zamias tego przeciwstawnego zrobil przelot jak by to chodzilo bardzo glosno ??

i jak bym wstawil rure odrazu za katalizator az do koncowego ? jak by to bylo?
czekam na opnie
dzienkuje.


brak mocy. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » śr maja 03, 2006 18:49

moze byc dosc glosno ale trzeba wybrubowac taka opcje zeby sie przekonac. Ogolnie zamiast kata zaleca sie wstawinie jakiegos tlumika zeby zmniejszyc opor dynamiczny spalin. oblookaj srednice bo moze od 125p podpasi i nie bedzie bardzo drogo a i ciszej. 125p ma rure srednicy 45 mm.



Awatar użytkownika
x27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 396
Rejestracja: sob gru 04, 2004 12:51
Lokalizacja: SZCZECIN
Kontakt:

Post autor: x27 » śr maja 03, 2006 18:55

kata mam wyklepanego a pzoatym w nim i tak lambdzina siedzi :/


brak mocy. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Awatar użytkownika
gulba
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: sob sty 07, 2006 23:04
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: gulba » śr maja 03, 2006 19:05

U siebie mam przelotowy układ wydechowy śr.55mm na końcu tłumik ulter. na zewnątrz jeszcze nie jest tak głośno ale w środku powyżej 4tyś. jest troche za głośno.Auto przygotowane do kjs-ów.
Jak chcesz wstawić tłumik przelotowy, kup tłumik srodkowy od IBIZY 2.0 16V, pasuje idealnie.
W miare cicho chodzi układ wydechowy, rura śr55mm tłumik środkowy od ibizy, usunięty przedostatni( żeby nie bawić się w gęcie rur ,zakup rure środkową od golf IV 1.9 TDI, pasuje jak marzenie), na końcu jakiś firmowy tłumik.



Awatar użytkownika
x27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 396
Rejestracja: sob gru 04, 2004 12:51
Lokalizacja: SZCZECIN
Kontakt:

Post autor: x27 » śr maja 03, 2006 19:12

no to przluotu nie bede robil bo zwariuje w srodku.

zobacze jutro jakie bede ceny nowego przeciwstawnego. albo zaczne zezbic tak jak ty mi tu podpowiedziles;]


brak mocy. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

dikgti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw gru 16, 2004 23:38
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: dikgti » czw maja 04, 2006 00:36

Witam
Ja przychylam sie do powyższego.Ja też mam pierwszy przelotowy i dalej tylkokońcowy przelotowy i tak do 90km/h jest cicho ale potem to juz niesamowity rezonas(bass) sie niesie po budzie.Wiec jak mas końcowy jakiś juz odetkany i chcesz mieć cicho ta raczej bym zostawiłbym wszystkie tłumiki.Ale jak masz jakiś cichy to z jednego można byłoby zrezygnowąć.
Jakbyś chciał usłyszeć jak to jest na przelocie to możliwe że jeszcze gdzieś mam jakiś filmik z czasów "podniecania" sie nowym aparatem.
pozdro



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 198 gości