Strona 1 z 1
Pomocy z MKI 1,6 GTI
: śr maja 03, 2006 12:58
autor: Adi-Rally
Witam mam taki problem nie moge odpalic MKI gti 1,6 wymieniłem wałek rozrzadu ustawiłem rozrzad na znaki głowica jest po szlifie , jest iskra na swiecach kolejnosc zachowałem , do wtrysku K jetronika dochodzi paliwo , tylko teraz nie wiem jak mają sie zachowywc\ac te wtryski przy kreceniu rozrusznikiem powinny wtryskiwac paliwo na te 4 co idą bezposrednia do głowicy czy przy rozruchu paliwo podaje ten co dochodzi do kolektora wtryskowego ??? dochodzą tam tez 2 przewody i jest elektrozawór on powinien pstryknąc przy przekreceniu kluczyka ??? bo paliwo do niego dochodzi jest bardzo wielkie cisnienie ale niewiem czy puszcza do kolektora te paliwo jak to sprawdzic ??? i jeszcze jedno jest takie cos jak czujnik wolnych obrotów na jakiej zasadzie to działa bo tam tez dochodzą 2 przewody to tez moze miec wpływ na to ze nie moge odpalic silnika ?? Prosze o pomoc Dzieki bardzo pozdrawiam ADI
: śr maja 03, 2006 15:37
autor: KamilW
Sprawdz na poczatek czy wtryski wtryskuja. Tam masz Kjetronica co nie? to wymontuj wtryski, podnies przeplywomierz na maxa do gory i przekrec rozrusznikiem. Powinno ladnie i rowno z 4 leciec paliwo.
: śr maja 03, 2006 16:23
autor: Adi-Rally
a jezeli nie poleci paliwo to co zrobić ... jest cos przytkane czy gdzie lezy problem bo mi sie wydaje ze nie leci paliwo z wtrysków ,... tak mam K jetronika i jest to dla mnie nowosc
: śr maja 03, 2006 16:35
autor: KamilW
nie martw sie ten wtrysk jest prosty jak budowa cepa. A pompe slyszysz? jak nie poleci to albo rozdzielacz albo pompa albo zatkane wtryski
: śr maja 03, 2006 16:47
autor: Adi-Rally
pompa brzeczy az mi przewody pod autem rozrywa a z wtrysku nic nie leci to porozbieram i wyczyszcze
: śr maja 03, 2006 16:54
autor: KamilW
to wyczysc i sprawdz czy zawor ograniczajacy sie nie przytkal lub jakis przewod paliwowy
a kiedy wymieniales filtr paliwa?
: śr maja 03, 2006 17:30
autor: Adi-Rally
Filter w tamtym roku ale 6 miesiecy autko stało w garazu i moze przesto połapało ok jutro to porobie i napisze czy poskutkowało
: śr maja 03, 2006 17:36
autor: KamilW
ok to daj znac
: czw maja 04, 2006 16:07
autor: Adi-Rally
Witam sprawdziłem wtryski i do przewodów paliwo dochodzi ale przez zaden wtrysk nie wylatuje wtryski są zatkane wyczyszcze je i napisze czy odpaliłem
:)
[ Dodano: Czw Maj 04, 2006 18:13 ]
Własnie wyszłemz garazu i Wyczysciłem cały układ wtrysjkowy wszystkie przewody i same wtryskiwacze są czyste Ale nie psikają jak krece rozrusznikiem dopiero jak podniose do gury < tam jest taka jakby duza przeustnica jak dzwigne do gury ta gume> tA przepustniece to z 4 wtrysków psika paliwo jest tam jeszcze jeden piąty przewud z elektro zaworem jak sie nie myle tam jest cisnienie ale nic z niego nie psika on wkrecony jest do tego kolektora wtryskowego l lewej strony jak patrzysz na silnik . Napisz mi dalej co mam z tym zrobic jak to sprawdzic i gdzie szukac jak niema napiecia na tych kablach co idą do tego elektrozaworu Pozdro ADI
: pt maja 05, 2006 00:46
autor: misza_m
Ten piaty wtrysk jest wtryskiem rozruchowym. Pojawia się na nim napięcie na zimnym silniku jak kręcisz rozrusznikiem. W niektórych wersjach był jeszcze impulsator który przy ciepłym silniku sterował tym wtryskiem ale też tylko przy kręceniu. Jak z wtrysków leci paliwo, jest iskra i jak nie są przestawione znaki to musi zapalić, nawet jak wtrysk rozruchowy nie działa, teraz jest ciepło. U mnie siadł zawór zwrotny w pompie paliwa i silnik zapalał po dłuższym kręceniu. Ten wtrysk jest stosunkowo prosty, ale przez swoja prostote potrafi się dziwnie zachowywać, u mnie do dziś falują delikatnie wolne obroty ale mozna sie przyzwyczaić
[ Dodano: Pią Maj 05, 2006 00:47 ]
No chyba że łapie dużo lewego powietrza to też nie zapali, bo waga się nie wychyli, sprawdz jeszcze przewody.
: pt maja 05, 2006 15:56
autor: Adi-Rally
dzieki bardzo juz ide do garazu sprawdze wszystko ci napisałes moze jeszcze raz sprawdze te ustawienia na znaki , zapłon , i przewody nusi odpalic łaski nie robi
dzieki za info