Strona 1 z 2
LICZNIK MK3
: sob sty 08, 2005 15:46
autor: michaltczew
MAM PYTANIE. MAM MOZLIWOSC KUPNA CALYCH ZEGAROW OD MK3 DIESEL Z OBROTOMIERZEM Z DWOMA WYSWIETLACZAMI NAZYWAJA SIE CHYBA MFA TAK MYSLE

. JA OBECNIE W MOIM MK3 TEZ DIESEL MAM ZEGARY Z DUZYM ZEGARKIEM I JEDNYM WYSWIETLACZEM MFA. I TU PYTANIE CZY JESLI ZMIENIE NA TE Z OBROTKIEM BEDA DZIALALY POPRAWNIE I CZY BEDA DZIALAY WSZYSTKIE FUNKCJE TZN SPALANIE PALIWA OBROTOMIERZ ITD. CZY JEDNAK BEDE MUSIAL COS ZMIENIAC WE WTYCZKACH CO SIE PODLACZA DO ZEGAROW?
POZDRO
: sob sty 08, 2005 16:17
autor: hektopaskal
hmm nie jestem pewien czy obrotomierz wogole jest(dziala) w zwyklych Dieslach...
: sob sty 08, 2005 19:43
autor: Obzik
Witam
Jeśli chcesz sprawdzić czy będzie ci działał sam obroromierz to mam propozycje na zgaszonym silniku wciśnij i przytrzymaj ten przycisk który służy do kasowania kilometrów tzwTRIP następnie włącz zapłon wyłącz i jeszcze raz włącz następnie na tym małym wyswietlaczu wyskoczy ci 1 a ty tym małym przyciskiem naciskaj tyle razy by wyskoczyło 7 czyli siedem razy i zapal motor i wtedy powinno pokazywać obroty.
Pozdrawiam
: sob sty 08, 2005 19:43
autor: Obzik
Witam
Jeśli chcesz sprawdzić czy będzie ci działał sam obroromierz to mam propozycje na zgaszonym silniku wciśnij i przytrzymaj ten przycisk który służy do kasowania kilometrów tzwTRIP następnie włącz zapłon wyłącz i jeszcze raz włącz następnie na tym małym wyswietlaczu wyskoczy ci 1 a ty tym małym przyciskiem naciskaj tyle razy by wyskoczyło 7 czyli siedem razy i zapal motor i wtedy powinno pokazywać obroty.
Pozdrawiam
: ndz sty 09, 2005 00:03
autor: michaltczew
TAK TO DZIALA O TYCH TAJNYCH WEJSCIACH DO MFA WIEM I OBROTEK CYFROWY DZIALA BO SPRAWDZALEM TYLKO CZY WYSTARCZY PODMIENIC CALE ZEGARY I WSZYSTKO BEDZIE GIT???
: ndz sty 09, 2005 00:10
autor: premko
wystarczy ze podepniesz kostke i bedzie OK. Obrotek bedzie działał, natomiast co do kwestii MFA jak mi wiadomo w dislach te funkcje nie występowały
: ndz sty 09, 2005 00:26
autor: ku_bi
obrotomierz będzie działał, ale niektórych wskazań kompa mfa niebędziesz miał, bo brakuje ci czujników.
: ndz sty 09, 2005 01:28
autor: zeld
pytanie mam zegary z zegarkiem analog. pred.wyskalowany do 220 kmh moge kupic zegary z obrotkiem i mfa ale 240 kmh czy jak zaloze np. biale zegary (bo jakie) z nadrukiem 220 kmh czy nie bedzie klamal

czy one sa inne

: ndz sty 09, 2005 08:54
autor: premko
nawet jak założysz zegary do 240 to nie bedzie on przekłamywał bo w mk3 sygnał jest podawany z impulsatora
: ndz sty 09, 2005 18:47
autor: zeld
aaa czili nie zakladac na 240 tarczy 220 bo wtedy bedzie klamal bandyta

: pn sty 10, 2005 10:05
autor: premko
niop dokładnie

słyszałem ze jest tylko problem ze wskazaniami licznika od modelu VR6
: pn sty 10, 2005 10:05
autor: premko
niop dokładnie

słyszałem ze jest tylko problem ze wskazaniami licznika od modelu VR6
: pn sty 10, 2005 14:38
autor: yaroz
A ja mam takie pytanie odnosnie zegarow w mk3 tez w dieselu.Zegary sa na 1 wtyke.Czy po ich rozlaczeniu moze sie zdazyc taki prztpadek ze predkosciomierz bedzie pokazywal za duzo????Czy trzeba jakims trikiem go ustawic

???
: pn sty 10, 2005 16:22
autor: baton
nio ja u siebie rozłączałem zegary i nic sie nie działo po podłąćżeniu same sie ustawiają tzn słychać ja sie tam coś w środku kręci przez chwilke tak jakby sie coś przewijało
pozdrawiam