Strona 1 z 2

Wymiana silniczka krokowego nie pomogła :((((((

: wt maja 02, 2006 15:11
autor: djprezes
Miałem taki problem ,że pod odpaleniu zawieszał mi sie na 2000, dzialo sie to czasem, po regulacji zapłonu(bo okazało sie że miałem bardzo mocno wyprzedzony niewiem czemu) problem sie bardzo nasilil, teraz po kazdym odpaleniu zawiesza sie na 2000, a dopiero po przejechaniu paru km działa normalnie.

Wymieniłem nawet silniczek krokowy i nie pomogło, czy potrzebna jest do tego jakas specialna regulacja czy cos?


Proszę pomocy :(

: wt maja 02, 2006 15:41
autor: Gwiazdor
Ale zawsze jak odpalasz czy jak jest zimny tylko?

Może coś ze ssaniem autoamtycznym jest nie tak. Leży jakiś czujnik od temp może i podaje błędny sygnał?

: wt maja 02, 2006 15:41
autor: fuks
masz u siebie LPG ? Jak ci ustawiali zaplon? ba LPG czy na PB? i na jakich obrotach.??

: wt maja 02, 2006 17:33
autor: Gwiazdor
Nie wiem po co ustawiać zapłon pod LPG. Ja mam ustawiony zgodnie z fabryką i tak już 80tys na LPG jeździ i nic nigdy mu nie dolegało.

: wt maja 02, 2006 17:58
autor: djprezes
zapłon mam wyprzedzony o 2 stopnie.

Gdzie te czujniki od ssania się znajdują? i ile takie ustrojstwo kosztuje?

: wt maja 02, 2006 18:06
autor: Krayes
djprezes, Sprawdz przy kolektorze dolotowym z tyłu czy masz podłąnczone oba wężyki. Ja miałem takie same objawy, że zatrzymywały sie obroty na 2tys obrotach. Kiedy chciałem odkręcić silniczek krokowy okazało sie ze jeden wężyk nie był podłąnczony. Po podlanczeniu jak reka odjal, obroty sie nie zawieszaja.
Pozdro

: wt maja 02, 2006 18:12
autor: tomekzabrze
dokladnie posprawdzja wszytskei wezyki czy gdzies bie bierze lewego powietrza i wtedy moze komputer wariowac i zawieszac na 2 tys

: wt maja 02, 2006 18:23
autor: robal264
ewentualnie czujnik temp ten niebieski od zimnej wody bo rozumiem ze dzieje sie tak tylko przez pare poczatkowych km ??

: śr maja 03, 2006 09:39
autor: djprezes
Sprawdzałem i rzeczywiście jeden wezyk nie byl podlaczony z tyłu, ale niestety nic to nie zmienilo, po podłączeniu nie było żadnego efektu.


Czy może trzeba zresetować komputer? czy cos?

: śr maja 03, 2006 10:14
autor: djtom
Lamdbę sprawdź i uszczelkę (podstawkę gumową) wtrysku. Kompa mozesz przy okazji zrestartowac tez ;)

: śr maja 03, 2006 13:15
autor: sas_gti
moim zdaniem nalezałoby sprawdzic potencjometr przepustnicy, (czujnik połozenia przepustnicy) jak jest padniety to moze sie zawieszac w pozycji odpowiadającej 2 tys obr.....

: pt maja 05, 2006 22:28
autor: rav0910
djtom pisze:Kompa mozesz przy okazji zrestartowac tez
A jak się restartuje, ze tak się spytam?

: pt maja 05, 2006 23:24
autor: djprezes
Wyłączając akumulator na pare minut.

: sob maja 06, 2006 00:51
autor: djtom
Wyłączając akumulator na pare minut.
starczy kleme minusowa na 5 minut, potem 10 minut beigu jałowego i 20 minut ostrzejszej jazdy ;)