Wymiana silniczka krokowego nie pomogła :((((((

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

djprezes
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz paź 09, 2005 15:36
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Wymiana silniczka krokowego nie pomogła :((((((

Post autor: djprezes » wt maja 02, 2006 15:11

Miałem taki problem ,że pod odpaleniu zawieszał mi sie na 2000, dzialo sie to czasem, po regulacji zapłonu(bo okazało sie że miałem bardzo mocno wyprzedzony niewiem czemu) problem sie bardzo nasilil, teraz po kazdym odpaleniu zawiesza sie na 2000, a dopiero po przejechaniu paru km działa normalnie.

Wymieniłem nawet silniczek krokowy i nie pomogło, czy potrzebna jest do tego jakas specialna regulacja czy cos?


Proszę pomocy :(
Ostatnio zmieniony wt mar 02, 2010 17:18 przez djprezes, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf III 1.8 '93
[img]http://nokia-free.com/1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » wt maja 02, 2006 15:41

Ale zawsze jak odpalasz czy jak jest zimny tylko?

Może coś ze ssaniem autoamtycznym jest nie tak. Leży jakiś czujnik od temp może i podaje błędny sygnał?


Obrazek

Awatar użytkownika
fuks
GTi Edition
GTi Edition
Posty: 248
Rejestracja: pt lis 12, 2004 21:39
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: fuks » wt maja 02, 2006 15:41

masz u siebie LPG ? Jak ci ustawiali zaplon? ba LPG czy na PB? i na jakich obrotach.??


[img]http://img407.imageshack.us/img407/351/gtifu1.jpg[/img]
48% mlodziezy jest szczesliwa, reszta nie ma na narkotyki

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » wt maja 02, 2006 17:33

Nie wiem po co ustawiać zapłon pod LPG. Ja mam ustawiony zgodnie z fabryką i tak już 80tys na LPG jeździ i nic nigdy mu nie dolegało.


Obrazek

djprezes
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz paź 09, 2005 15:36
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: djprezes » wt maja 02, 2006 17:58

zapłon mam wyprzedzony o 2 stopnie.

Gdzie te czujniki od ssania się znajdują? i ile takie ustrojstwo kosztuje?


Golf III 1.8 '93
[img]http://nokia-free.com/1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Krayes
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: wt cze 28, 2005 19:20
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Krayes » wt maja 02, 2006 18:06

djprezes, Sprawdz przy kolektorze dolotowym z tyłu czy masz podłąnczone oba wężyki. Ja miałem takie same objawy, że zatrzymywały sie obroty na 2tys obrotach. Kiedy chciałem odkręcić silniczek krokowy okazało sie ze jeden wężyk nie był podłąnczony. Po podlanczeniu jak reka odjal, obroty sie nie zawieszaja.
Pozdro



Awatar użytkownika
tomekzabrze
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: czw mar 23, 2006 23:43
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

Post autor: tomekzabrze » wt maja 02, 2006 18:12

dokladnie posprawdzja wszytskei wezyki czy gdzies bie bierze lewego powietrza i wtedy moze komputer wariowac i zawieszac na 2 tys



Awatar użytkownika
robal264
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2140
Rejestracja: pn lis 28, 2005 22:46
Lokalizacja: Małkowice
Kontakt:

Post autor: robal264 » wt maja 02, 2006 18:23

ewentualnie czujnik temp ten niebieski od zimnej wody bo rozumiem ze dzieje sie tak tylko przez pare poczatkowych km ??


MK2 GTi By Robal
viewtopic.php?f=62&t=45067

Obrazek

djprezes
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz paź 09, 2005 15:36
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: djprezes » śr maja 03, 2006 09:39

Sprawdzałem i rzeczywiście jeden wezyk nie byl podlaczony z tyłu, ale niestety nic to nie zmienilo, po podłączeniu nie było żadnego efektu.


Czy może trzeba zresetować komputer? czy cos?


Golf III 1.8 '93
[img]http://nokia-free.com/1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32779
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » śr maja 03, 2006 10:14

Lamdbę sprawdź i uszczelkę (podstawkę gumową) wtrysku. Kompa mozesz przy okazji zrestartowac tez ;)


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » śr maja 03, 2006 13:15

moim zdaniem nalezałoby sprawdzic potencjometr przepustnicy, (czujnik połozenia przepustnicy) jak jest padniety to moze sie zawieszac w pozycji odpowiadającej 2 tys obr.....



rav0910
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: śr sty 04, 2006 15:29
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: rav0910 » pt maja 05, 2006 22:28

djtom pisze:Kompa mozesz przy okazji zrestartowac tez
A jak się restartuje, ze tak się spytam?


Golfik sprzedany pierwszemu klientowi :) Czyżby za niska cena?

djprezes
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz paź 09, 2005 15:36
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: djprezes » pt maja 05, 2006 23:24

Wyłączając akumulator na pare minut.


Golf III 1.8 '93
[img]http://nokia-free.com/1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32779
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » sob maja 06, 2006 00:51

Wyłączając akumulator na pare minut.
starczy kleme minusowa na 5 minut, potem 10 minut beigu jałowego i 20 minut ostrzejszej jazdy ;)


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 280 gości