Strona 1 z 3
B.duże zuzycie palwa
: ndz kwie 30, 2006 21:42
autor: janosikowy
Mój problem polega na tym że Golf III 1.4 , 94r spala mi b.dużo paliwa (benzyny) około 17 litrów. Wymieniłem przewody, świece, (cewkę, czujnik tem.cieczy, sondę lambde, komputer- te częsci ulgły awari prawie w jednym czasie - nie znam przyczyny, przed wymianą tych częsci samochód gasł co 2 minuty wchodził sam w obroty i zostawał na 2000 tyś. ogólnie strasznie głupuiał, po wymianie wszystko wróciło do normy oprucz zużycia paliwa, paliwo nigdzie nie ucieka) a na 9 litrach przejeżdzam około 45 km, samochód podczas jazdy nie zachowuje się jakby brał tyle paliwa, jezdzi ładnie, podłanczany był do komputera chyba z 10 razy, komputer nic nie wykrył wszystkie parametry są prawidłowe, fachowcy nie mogą mi nic pomódz. Bardz proszę o pomoc może ktoś miał taki problem i go rozwiazał.
: ndz kwie 30, 2006 21:49
autor: Duber
moze ci ucieka paliwo jakims peknietym wezykiem,naprzyklad powrotem do baku w czasie jazdy nie widzisz jak kapie ale popatrz na postoju jak chodzi auto,albo syn w czasie nieobecnosci dociera auto
: ndz kwie 30, 2006 21:53
autor: Paweł Marek
janosikowy pisze:cewkę, czujnik tem.cieczy, sondę lambde, komputer- te częsci ulgły awari prawie w jednym czasie - nie znam przyczyny
to jest niemożliwe, pachnie mi to serwisem pełnym naciągaczy.
: ndz kwie 30, 2006 22:38
autor: Adamtd
Paweł Marek pisze: pachnie mi to serwisem pełnym naciągaczy
no mnie też, bo taki kataklizm to może wystąpić tylko przy dzwonie niszczącym cały przód auta
janosikowy, potrzebne jest kilka rzeczy:
1. Zmienić mechanika
2. Podpiąc jeszcze raz pod komputer.
3. Sprawdzić miernikiem sondę lambda.
Ja właśnie obstawiam sondę. Aha - zrobić trzeba jeszcze analize spalin. Cudów nie ma ten silnik ma prosty układ wtryskowy i albo sam silnik jest w katastrofalnym stanie technicznym (ale wtedy paliłby ogromne ilości oleju i ledwo jechał) albo padło coś w elektronice (któryś czujnik). Nie może być tak że wszystko jest OK a pali 17 litrów
: ndz kwie 30, 2006 22:41
autor: Duber
ja tez bym stawial na sade ale ja jezdzilem kilka dni bez sady i nie palil tyle.mial tylko lekko wyzsze obroty ale to inny silnik(ale bardzo podobna zasada dzialania wkoncu)
: pn maja 01, 2006 10:46
autor: fend18
tak sobie mysle ze moze komp przestawil sie w tryb awaryjny i dlatego tyle pali, a moc ma i osiagai?
: pn maja 01, 2006 14:02
autor: Kand
Słuchajcie!
Robiłem takiego Golfa II co pilił 20 litrów na 100
Rozwiązanie w tym przypadku było banalne
Wystarczyło wymienić czujnik temp cieczy chlodzacej
W III ta sama zasada
: pn maja 01, 2006 14:20
autor: pushkin77
no właśnie...... jaki wpływ na spalanie ma czujnik temperatury ???
W szczególności jeśli "zawyża" wskazywaną temperaturę !!!
: pn maja 01, 2006 14:33
autor: Kand
Chodzi mi oczujnik który podaje temp cieczy do jednostki centralnej
Gdy jest kopnięty to może "podawać" że temp jest niska (choć jest wysoka)więc silnik jest zimny(wg jednostki) wiec wzbogaca sobie mieszankę i tu cały klops
: pn maja 01, 2006 14:52
autor: Adamtd
pushkin77 pisze:no właśnie...... jaki wpływ na spalanie ma czujnik temperatury ???
ma dokładnie taki jak napisał
Kand,
: pn maja 01, 2006 15:09
autor: janosikowy
czujnik mam nowy(jeden miesiąc) i sprawny na 100%, gdy był zepsuty nie pokazywał temerury, miałem już taki problem w innym golfie mk3 też palił b.dużo wyminiłem ten czujnik i wszystko wróciło do normy ale w tym to nie pomogło, coś innego go boli.
: pn maja 01, 2006 17:15
autor: Adamtd
janosikowy pisze: coś innego go boli
pozostaje sonda lambda, czujnik powietrza. A jakie obroty sie utrzymuja na biegu jałowym?
: pn maja 01, 2006 18:36
autor: Dawca_Nerek
U mnie dużo palił, a winna była podstawa gumowa układu wtryskowego (gaźnika też się zwie). Auto poprostu brało lewe powietrze i komp wyrównywał mieszanke. Sprawdz to !!!
: wt maja 02, 2006 09:53
autor: janosikowy
Na saniu 1100 a pózniej spada na 900 i tak trzyma, sonde zmieniłem na nową , muszę sprawdzić tą podstawę gumową układu wtryskowego może to jest to, dzięki.