Strona 1 z 1

problem a ABS'em...

: czw kwie 27, 2006 21:03
autor: nikoo
A wiec tak jak w temacie
Woczraj zauwazylem ze po przejachaniu jakis 4km zapala mi sie lampka od ABS'u i w tym tez momencie trace ABS, nie wiem co sie dzieje!! A dzieje sie to w MK3 GTI 2.0 2E!
Co sie moglo zepsuc??
Co zrobic aby mi wszystko ladnie dzialalo??

Prosze pomozcie!!

z gory dziekuje!!

Re: problem a ABS'em...

: czw kwie 27, 2006 21:08
autor: Gitner
nikoo pisze:A wiec tak jak w temacie
Woczraj zauwazylem ze po przejachaniu jakis 4km zapala mi sie lampka od ABS'u i w tym tez momencie trace ABS, nie wiem co sie dzieje!! A dzieje sie to w MK3 GTI 2.0 2E!
Cos ostatnio te ABSy padaja jak muchy.. bylo tego a bylo wystarczylo poczytac chocby ostatnie 50 postow!!!
Co sie moglo zepsuc??
Tylko wrozka wie..
Co zrobic aby mi wszystko ladnie dzialalo??
Przede wszystkim juz nie zadawaj pytan zanim nie podepniesz VAGa i sprawdzisz bledy. Prawdopodobnie cos nie tak z czujnikiem. VAG powie z ktorym kolem jest cos nie tak. Wtedy sprawdzasz czujnik przy kole, kabelki przy czujniku czy moze przetarte, opornosc na kablach, jesli kable ok, znaczy ze czjnik do wymiany. Ale najpierw VAG!!![/quote]

Pozdro
Gitner

: czw kwie 27, 2006 21:23
autor: nikoo
Gitner pisze:bylo tego a bylo wystarczylo poczytac chocby ostatnie 50 postow!!!
no tak, ale nie znalazlem takich objawow jak u mnie!!
bo na poczatku normalnie dziala... a po przejechaniu kilku km nie dziala... :crazy: :crazy: :crazy:

: czw kwie 27, 2006 21:32
autor: Gitner
nikoo pisze:no tak, ale nie znalazlem takich objawow jak u mnie!!
bo na poczatku normalnie dziala... a po przejechaniu kilku km nie dziala... :crazy: :crazy: :crazy:
Ale tu nie chodzi o objawy.. takie rzeczy diagnozuje sie VAGem i po sprawie, wiesz co boli i szukasz usterki. Proste. Jak podepniesz VAGa podaj jaki blad byl, wtedy dowiesz sie reszty.

Pozdro
Gitner

: czw kwie 27, 2006 21:43
autor: Paweł Marek
jak ci sie nie chce od razu na Vaga to miernik i mierz opory wszystkich czujników, na kablach dochodzących do kompa ABS. W 2e to pewnie masz pod tylną kanapą, a kable od czujników sa oznaczone karteczkami z cyferkami. Mierzysz omoiędzy kabelkiem z numerem danego czujnika i tym podobnym naprzeciwko. Opór około 1 koma ma być, tak zdiagnozujesz czujniki i kable do nich, bo to najczęściej siada. Jest w serwisówce opis dokładny jak dużo więcej zdiagnozować w ABS bez Vaga jak ci się chce samemu bawić. Oczywiście VAGiem jest najprościej.