Strona 1 z 1

Masz problem z gaźnikiem 2E2 - zobacz to

: pt sty 07, 2005 12:43
autor: sfoti
Witam

Sam mialem rpoblem wiec szukalem i znalazlem ciekawy opis

http://kinro.step.com.pl/jetta/warsztat ... /2E21.html

Pozdrawiam

: pt sty 07, 2005 12:56
autor: zielu
fajne, pewnie komuś sie przyda :)

: pt sty 07, 2005 13:28
autor: romero6
dzieki
tego szukalem

: pt sty 07, 2005 13:41
autor: Koolas
spoko napewno sie przyda Gaźnikowcom (czyli mi tez ;) )
choc wolałbym zeby sie nie musiało przydawac

: pt sty 07, 2005 14:13
autor: skuri
To juz dawno widzialem, niestety moj problem polega na tym ze w miare rozgrzewania silnika obroty wzrastaja na biegu jalowym wiec ten opis mi sie nie przyda.

: pt sty 07, 2005 16:06
autor: sfoti
do dzisiaj mialem to samo - popatrzylem pod maske ,, pomacalem torszke i sie okazalo ze przewod podcisnienia walniety ( laczacy kolektor, serwo, i gaznik) - wydalem 5 zln an nowy i oboroty jak sie rozgrzeje stabilne.

Przy okazji testowania rozlecial sie wydech wiec znowu musze zakasac rekawy:(

pzdr

: pt sty 07, 2005 16:21
autor: Szymon Czarkowski
skuri pisze:To juz dawno widzialem, niestety moj problem polega na tym ze w miare rozgrzewania silnika obroty wzrastaja na biegu jalowym wiec ten opis mi sie nie przyda.
Nie wiem jaki masz konkretnie gaźnik, ja mam to samo w gaźniku 2EE. na razie wymienie czujnik ssania, jak to nie pomoze to bedę grzebał w gaźniku.

Wg opisu z instrukcji serwisowej gaźnika:

"OBJAW - Czasowe lub długotrwałe podwyższone wolne obroty
MOŻLIWA PRZYCZYNA - wtyczka DKA źle wpieta, uszkodzony Poti-DKA
USUWANIE USTERKI - Przy zawyżonych obrotach sprawdzić wtyczkę, (lub pewno wymienić te elementy - o tym szwaby nie piszą)

DKA - jest to Drosselklappenansteller - naped przepustnicy (duża biała pucha z wtyczką ukrytą pod obudową filtra) - działa na zasadzie puszki
z zaworkami sterującymi podciśnieniem i membraną.

DKA POTI - potencjometr podajacy sygnał zwrotny połozenia przepustnicy w gaźniku do ECU (kompa) sterującego gaźnikiem.

Inne możliwe przyczyny - to według instrukcji zaśniedziałe styki ECU (15), a według innych co mieli podobne problemy (był taki temat) zużycie mechanizmów gaźnika.

PONIZEJ WRZUCAM FOTKĘ Z INSTRUKCJI, JAK KTOŚ CHCE CAŁĄ
TO MOGĘ WYSŁAĆ MAILEM.

: pt sty 07, 2005 20:49
autor: igor002
ja bym poprosił na maila taką instrukcje do 2ee, czy ktos ma do tego tłumaczenie czy trzeba sobie samemu radzic? itak z góry dzieki za ta instrukcje, zawsze sie może przydac.

: pt sty 07, 2005 22:54
autor: skuri
Nie wiem Szymon jaki to gaznik ale takiej puchy nie mam na bank u mnie wszystko steruje komputer.

: sob sty 08, 2005 02:15
autor: Szymon Czarkowski
skuri pisze:Nie wiem Szymon jaki to gaznik ale takiej puchy nie mam na bank u mnie wszystko steruje komputer.
No może źle się wyraziłem z tą "puszką", to wygląda jak duży podciśnieniowy regulator przyspieszenia zapłonu. Napisz na priva to prześlę ci rysunki i ta instrukcję, porównasz sobie.