Strona 1 z 1

[mkII] Gaśnie po odpaleniu

: śr kwie 26, 2006 12:11
autor: Cartall
Samochód od jakiegoś czasu jak go odpale to zaraz gasnie tak sie dzieje na benzynie bo jak go odpale i dodam odrazu gazu to sie przelancza na gaz i jest wszystko oki ale jak np. jade i przełącze go na benzyne to po daniu na luz gaśnie i nie wiem co jest grane silnik to 1.8 RP. prosze o jakies porady

: śr kwie 26, 2006 18:23
autor: GOLFSTROM_MK_II
niewiem czy to ma jakis zwiazek ale u mnie sie podobnie dzialo i okazalo sie ze padła pompka paliwa sprawdz to u siebie

: śr kwie 26, 2006 21:05
autor: maniek128
mnie sie tak dzieje tzn gaśnie zaraz po odpaleniu wtedy kiedy poprostu kończy sie paliwo w baku, ktoregos razu poprostu nie odpalil na benzynie i po tym sie zorientowaloem ze to jest przyczyna

: czw kwie 27, 2006 07:41
autor: Cartall
GOLFSTROM_MK_II pisze:niewiem czy to ma jakis zwiazek ale u mnie sie podobnie dzialo i okazalo sie ze padła pompka paliwa sprawdz to u siebie
niejestem pewien czy to jest pompa bo jak by to była pompa to raczej by sie jechać niedalo a ja jechać moge tlko ze jak dam na luz to gaśnie i jak go odpala to tez odrazu gaśnie a nietrzyma obrotów.
maniek128 pisze:mnie sie tak dzieje tzn gaśnie zaraz po odpaleniu wtedy kiedy poprostu kończy sie paliwo w baku, ktoregos razu poprostu nie odpalil na benzynie i po tym sie zorientowaloem ze to jest przyczyna
pół baku paliwa mam wiec tez raczej odpada

[ Dodano: Czw Kwi 27, 2006 22:33 ]
I co nikt wiecej niewpadnie na pomysł co to może być?? :(

: czw kwie 27, 2006 23:44
autor: jancik
u mnie pomogła w 100% wymiana filtra paliwa

: pt kwie 28, 2006 08:33
autor: Baltazar
a u mnie takie gaśnięcie było spowodowane tym że instalacja gazowa nie posiadała tzw "resetu kompa".

komputer po jeździe na gazie łapał "lewe" odczyty i dlatego gasł na benzynie...

najprościej to sprawdzić w ten sposób: zdejmujesz klemę z akumulatora na ok 1-2 minuty.
zapalasz silnik - jak zapala bez problemu - to właśnie brak resetu kompa (u gazownika kosztuje 50pln lub w ramach gwarancji - jak u mnie, to jest chyba zwłykły przekaźnik).

jeśli to nie to - może to również oznaczać koniec pompy paliwowej (ja już przerobiłem dfwie sztuki w swoim golfie)... raz wystarczyło wyjąć wkład i walnąć mu z młotka... ale na długo to nie pomogło. Wymiana wkładu z robocizną kosztowała mnie jakieś 130pln (wkład na allegro za 100pln).

: pt kwie 28, 2006 12:01
autor: homsky
BALTAZAR dobrze mówi , spróbój zdjąć klemy z akumulatora na pare minut, potem odpal auto na benzynie i nie przełączaj nawet na sekunde na LPG, niech pracuje tylko na benzynie, pojeździj troche na benzynce i zobacz czy bedzie miał te same objawy co wcześniej. Jezeli bedzie dobrze to znaczy że ECU benzynowy łapie błedy przez instalacje LPG, trzeba wtedy podjechać do gazowników i niech ustawią poprawnie emulacje sondy lambda w komputerze LPG, bo pewnie takowy posiadasz, w wielu przypadkach wystarcza poprawne ustawienie emulacji, czasem nie da sie dobrze ustawic emulacji i wtedy trzeba sie poratowac przekaźnikiem do resetu ECU, ale najpierw zrób mały teścik jak pisałem wyżej i daj nam znać czy pomogło czy nie , wtedy bedziemy dalej myslec i próbować ci pomódz.
Pozdrawiam.

[ Dodano: Pią Kwi 28, 2006 12:05 ]
Na pompe paliwa raczej bym nie stawiał, bo padajaca pompa powoduje to że za małe cisnienie daje i ma za mała wydajnośc, przy pracy na wolnych obrotach silnik potrzebuje bardzo mało paliwa, za to duże ilości sa potrzebne przy wcisnięciu gazu w podłoge i na wysokich obrotach i wtedy auto powinno sie dusić jezeli pompa pada, a u ciebie na wysokich obrotach auto normalnie jedzie na benzynie z tego co zrozumiałem tylko na wolnych gasnie ???

: pt kwie 28, 2006 12:24
autor: Cartall
Dzięki za porade. Jeszcze dzisiaj to sprawdze i wieczorem albo jutro rano napisze czy cos pomogło.

[ Dodano: Pią Kwi 28, 2006 22:46 ]
Wielkie dzięki :pub: zrobiłem tak jak pisaliście i wszytsko wróciło do normy jeszcze raz wielkie dzięki.