mk 2 1,8 GX KE Jetronic, POMOCY -problem z praca na benzynie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Mati_2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz lut 20, 2005 14:53
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

mk 2 1,8 GX KE Jetronic, POMOCY -problem z praca na benzynie

Post autor: Mati_2 » śr kwie 26, 2006 08:17

Witam, otoz mam taki problem, autko nie chce odpalac na benzynie jak jest zimny, w zasadzie tylko w czsie jazdy jak przelacze z gazu na benzyne to gdzies po 2 sek wlacza sie, tak jabky dlugo zasysal. Wiec w czym problem, jak juz chodzi na benzynie na luzie to jak sie go cisnie to wkreca sie nawet na maxa (ale potrafi sie troche dusic), a jak zalczy sie bieg to jak reka odjal, nie ma jazdy, kompletnie sie dusi, mozna jechac jedynie tyle co na normalnych najnizszych obrotach, tyle co modul powietrza dodatkowego, ktory daje powietrze gdy silnik jest pod obciazeniem. Dodam, ze zaplon byl regulowany i ustawiony na 0, regulowane byl tez sklad mieszanki (nie wiem czy jest prawidlowy, jak go ustawic aby dzialal normlanie?). Jeszcze jakis czas temu przed regulacja zaplonu i skladu mieszanki dusil sie na benzynie, ale zapie****l o 50% lepiej niz na gazie, ale niestety mialem wtedy problem ze wogole przestal chodzic na benzynie i dlatego zajalem sie samemu regulacja mieszanki. Jeszcze jedna sprawa: na gazie strasznie telepie silnikiem, wczesniej tak nie bylo. Jestem zalamany, nie wiem co robic.POMOZCIE!!!


Puławski klub VW: emotionvw.w.interia.pl

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » śr kwie 26, 2006 08:34

Witam... po pierwsze sprawdz wtryskiwacze... przy gazie lubia sie przytykac i wtedy wystepuje taki efekt... wymontuj je, zobacz jak rozpylaja i jesli to konieczne wymien, jesli bys wymienial to napisz do mnie... mam 3 w niezlym stanie moge ci niedrogo sprzedac... dodatkowo proponyje zprawdzic caly dolot czy nie lapie gdzies lewego powietrza... KE jetronic jest na to bardzo czuly! jak to zrobisz to napisz jakie sa efekty pozdro



Mati_2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz lut 20, 2005 14:53
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: Mati_2 » śr kwie 26, 2006 08:41

Dobra tylko powiedz jak sie zabrac do wymontowania wtryskiwaczy zeby niczego nie uszkodzic, nie mam zielonego pojecia czy one sa na wcisk czy jakos przykrecone, slyszalem ze sa na wcisk, ale czy to mozliwe? i jak pozniej sprawdzic wtryskiwacze jak juz sie je wymontuje zeby nic nie sfajczyc:)


Puławski klub VW: emotionvw.w.interia.pl

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » śr kwie 26, 2006 08:46

sa na wcisk takze po prostu je wyciagnij... a sprawdzisz je wlaczajac zaplon i podnoszac palcem klapke przeplywomierza przy filtrze... powinny zaczac rowno i porzadnie rozpylac tak jak np dezodorant... jesli nie to mozesz prubowac je wycztscic... powodzenia



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr kwie 26, 2006 08:55

A może masz problemy z pompą paliwa i akumulatorem paliwa. Cały rozdzielacz i wtryski mam i leżą bo zmieniłem zasilanie na inne. Rozdzielacz nigdy gazu nie widział, jeszcze resztki benzyny w nim są. Wtryski też mam od niego. Tylko przewody sprzedałem. A skoro ci się dusi to faktycznie sprawdź najpierw jak rozpylają wtryskiwacze.



Mati_2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz lut 20, 2005 14:53
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: Mati_2 » śr kwie 26, 2006 17:02

Dzieki za wszystkie rady, jak uda mi sie sprawdzic wtryski to napisze. A i jeszcze jedno pytanko, czym i w jaki sposob mozna czyscic te wtryski i po czym poznac ze trzeba je przeczyscic. Ja slyszalem ze wtryski czyszcza jakimis ultradzwiekami czy czyms takim ale za horendalna kase:(


Puławski klub VW: emotionvw.w.interia.pl

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » śr kwie 26, 2006 18:19

Spoko... dasz sobie rade bez ultradzwiekow :) wtryski czysc acetonem lub benzyna... a jak je uruchomisz to od razu zobaczysz ze zle podaja....



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 235 gości