Dragania kierownicy na zakrętach

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Per
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: sob sty 07, 2006 21:03
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Dragania kierownicy na zakrętach

Post autor: Per » wt kwie 25, 2006 11:44

Witam
W MK3 1.9D 1Y przy pokonywaniu zakrętów kierownica drga, lekko szarpie. Co to może być mechanizm różnicowy amortyzatory czy coś innego.
POMOCY :smoke:



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » wt kwie 25, 2006 13:47

Pierwsze należy sprawdzić luzy w zawieszeniu i cała geometrię. A nic wtedy nie stuka?


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » wt kwie 25, 2006 14:51

spr. przeguby zew. mogą już być suche i ciężko chodzić stąd te szarpania kiery na zakręcie trzeba przesmarować ewentualnie wymienić osłony gumowe jeżeli są dziurawe


:-k ...

Awatar użytkownika
robal264
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2140
Rejestracja: pn lis 28, 2005 22:46
Lokalizacja: Małkowice
Kontakt:

Post autor: robal264 » wt kwie 25, 2006 16:19

ewentualnie jak nic nie znajdziesz to moze byc tak ze to wina szerokich kapci jezeli tak owe posiadzasz ja mialem wrzucone do siebie 215 i na prostej bylo ok a na zakrecie przy duzej predkosci ''rwalo'' kiere i tak jakby szarpania bylo czuc

pojezdzilem na tym z tydzien i zmienilem na 195 :)


MK2 GTi By Robal
viewtopic.php?f=62&t=45067

Obrazek

Awatar użytkownika
Per
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: sob sty 07, 2006 21:03
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Per » śr kwie 26, 2006 19:44

Mam 195 niskoprofilowe
i walniętą manszete wewnętrzną
Ile mechaniory biorą za wymianę manszet?


Nie naprawiajcie na siłe tego, co działa !

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr kwie 26, 2006 21:13

Może być tak, że masz wybite opony i to jest przyczyną wibracji.



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » śr kwie 26, 2006 21:18

TAZ pisze:Może być tak, że masz wybite opony i to jest przyczyną wibracji.
ja jednak bym stawiał na zatarte przeguby, przy walnietej oponie to i na wprost by biło


:-k ...

Awatar użytkownika
DmX_81
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: czw lis 17, 2005 23:07
Lokalizacja: Sląsk
Kontakt:

Post autor: DmX_81 » czw kwie 27, 2006 11:12

ja na zakretach nie moglem prawie utrzymac kierownicy - zwlaszcza jesli jakas mala dziura lub nierowna nawierzchnia byla - trzasla strasznie - przyczyna byly zuzyte na maksa amorki - trzaslo tak samo przy wjechaniu w kazda dziure


===slucham tylko najlepszej muzy, jezdze autem najlepszej marki===
(O===vw===O)

Awatar użytkownika
Per
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: sob sty 07, 2006 21:03
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Per » pt kwie 28, 2006 20:46

Wymienie manszety i oczywiście smary.

[ Dodano: Pią Kwi 28, 2006 20:49 ]
Stawim na manszety
gdyż podczas jazdy np. pod wzniesienie slychać specyficzne buczenie sądze że przeguby pracują na sucho albo smar jest tak stary że nie spełnia swoich właściwości smarnych.


Nie naprawiajcie na siłe tego, co działa !

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » pt kwie 28, 2006 20:56

Per pisze:sądze że przeguby pracują na sucho albo smar jest tak stary że nie spełnia swoich właściwości smarnych.
to jest własnie to o czym pisałem, nasmarowanie pomoże


:-k ...

Awatar użytkownika
Per
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: sob sty 07, 2006 21:03
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Per » pt kwie 28, 2006 21:15

Miejmy nadzieje że pomoże

[ Dodano: Pią Kwi 28, 2006 21:16 ]
A jaki smar do przegubów napewno stały w ilości 90 g.

[ Dodano: Pią Kwi 28, 2006 21:19 ]
90g - do jednej manszety


Nie naprawiajcie na siłe tego, co działa !

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » pt kwie 28, 2006 21:26

Per pisze:A jaki smar do przegubów napewno stały w ilości 90 g.
i zielona "pszczółka" też będzie znakomita (nie łączy się z wodą), a najlepszy będzie z domieszką grafitu - taki co to dołączają do nowych przegubów


:-k ...

Awatar użytkownika
Per
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: sob sty 07, 2006 21:03
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Per » pt kwie 28, 2006 21:31

Teraz dylemat wymieniać wszystkie manszety bo tak naprawde nik nie jest w stanie stwirdzić ile sparciała guma wytrzyma MK3 ma licznik od początku bo przy 300 000 idzie od początku


Nie naprawiajcie na siłe tego, co działa !

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » pt kwie 28, 2006 21:33

najszybciej padają te zew. bo są poddane też zgięciu (kiedy koło skręca) w bok i góra dół

[ Dodano: 06-04-28, 21:34 ]
i dlatego też szybciej padają przeguby zew.


:-k ...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości