Strona 1 z 1

Mk3...

: czw sty 06, 2005 21:41
autor: ck
Mam pytanie na prośbę mojego szwagra.Jest On posiadaczem Mk3 1.4,którego niedawno kupił.Powymieniał co trzeba(olej,paski itp).Kiedyś jechał autostradą A4 i nagle zaświeciła mu się kontrolka ciśnienia oleju.Zatrzymał się,odczekał pare minut i sprawdził poziom oleju.Stan oleju był taki jak przed wyruszeniem w trasę,czyli OK.To wszystko działo sie jakieś dwa tygodnie temu i od tamtego czasu taki przypadek się nie wydażył.Powiedzcie co to mogło być,czy jest to zwiastun czegoś złego.Dzięki za pomoc

: czw sty 06, 2005 22:42
autor: zeld
nie swieci sie na non topie to jest OK napisz ile silnik ma zrobione KM. bo moze pompa oleum jest kilim :goof:

: czw sty 06, 2005 23:02
autor: ck
Nie świeci się non stop,tylko raz zaświeciła,a przebieg 170tys.km

: sob sty 08, 2005 14:22
autor: adas3003
witam tez mialem golfa 1.4 i tez mialem taki problem wedlug mnie zalezy to od przeciazenia silnika u mnie sie tak robilo jak jechalem 150 160 ale wciskalem sprzeglo 2razy w gaz i lampka gasla i moglem jechac dalej

: sob sty 08, 2005 14:37
autor: r30q
ok wiesz. 170 tys a ile byla szafa cofnieta ?:P :D bo i tak zazwyczaj jest ... albo poprostu blad komputera

: sob sty 08, 2005 15:00
autor: Alatus
jak nie świeci się cały czas, to nie przejmuj się tym....może faktycznie błąd komputera albo przeciążony silnik...spoko nie przejmuj się tym

: sob sty 08, 2005 17:39
autor: ck
Przebieg prawdziwy bo gościu wszystko pisał w kajeciku.W ten dzień właśnie jechało ich pięcioro,a na budziku jak twierdził szwagier miał 150km/h,więc wszystko możliwe,że był przeciążony.Sam twierdzę,że to za słaby silnik do Mk3.Golfik oleju nie bierze,śmiga spoko,a kontrolka nie świeci.

: sob sty 08, 2005 19:48
autor: VAUER6
Dopoki nie zaswieci sie czesciej lub na stale to jest ok.U mnie tez raz sie zapalila zeszlego lata jak na autostradzie sprawdzalem V-max.Ale to byla extrema i upal.Pozniej juz sie nie zaswiecila do teraz.

: sob sty 08, 2005 21:24
autor: ck
Czyli wychodzi na to,że faktycznie był przeciążony,ale czy to normalne,bo ja czegoś takiego w swoim dieslu nigdy nie miałem,chodź często jeżdżę w piątkę i na maxa po autostradzie.Chyba,że te silniki tak mają.W takim razie muszę go uspokoić,bo szwagier chce już wymieniać wszystko naraz.

: sob sty 08, 2005 21:25
autor: ck
Czyli wychodzi na to,że faktycznie był przeciążony,ale czy to normalne,bo ja czegoś takiego w swoim dieslu nigdy nie miałem,chodź często jeżdżę w piątkę i na maxa po autostradzie.Chyba,że te silniki tak mają.W takim razie muszę go uspokoić,bo szwagier chce już wymieniać wszystko naraz.

: sob sty 08, 2005 21:25
autor: ck
Czyli wychodzi na to,że faktycznie był przeciążony,ale czy to normalne,bo ja czegoś takiego w swoim dieslu nigdy nie miałem,chodź często jeżdżę w piątkę i na maxa po autostradzie.Chyba,że te silniki tak mają.W takim razie muszę go uspokoić,bo szwagier chce już wymieniać wszystko naraz.

: ndz sty 09, 2005 18:54
autor: zeld
VAUER6 pisze:Dopoki nie zaswieci sie czesciej lub na stale to jest ok.U mnie tez raz sie zapalila zeszlego lata jak na autostradzie sprawdzalem V-max.Ale to byla extrema i upal.Pozniej juz sie nie zaswiecila do teraz.
ile poszedl :helm: :pub:

: ndz sty 09, 2005 18:59
autor: zeld
czasami tak jest ze motur jak pompuje na max to łyknie mgle i traci cisnienie :grrr: zadko ale zdarza sie :pub: