Strona 1 z 1

problem z mk2

: ndz kwie 23, 2006 20:56
autor: zako
posiadam golfa 2 z silnikiem 1.8 mech.wtrysk.wymieniłem rozrząd i cały układ zapłonowy oraz nowy układ wydechowy.Kopa ma zaj... ale trzęsie bardzo silnikiem na wolnych obrotach.był regulowany zapłon oraz dawka powietrza do paliwa i narazie nic nie pomaga.POMÓŻCIE.pozdro dla vw maniaków.prosze szybko bo niedługo majówka.......

: ndz kwie 23, 2006 22:15
autor: grzesiek167
witam! proponuje zainteresowac sie poduszkami pod silnikiem! szczególnie tana przodzie umieszczona jest na belce z przodu! najpierw proponuje sprawdzic czy nie jest juz zużuta no i boczne poduskzi tez watro sprawdzic ale ta na blece z przodu jest najczesciej przyczyną objawów jakie napisałes;] mam nadzieje ze Ci pomogłem pozdrawiam narazie :)

: ndz kwie 23, 2006 22:41
autor: stonefree
grzesiek167 pisze:proponuje zainteresowac sie poduszkami pod silnikiem
Aż tak Ci trzęsie?

Nie wiem jak w K-jetronicu, ale w dieslach (na pompie wtryskowej) przyczyna nierównej pracy może być przypadkowe zamienienie miejscami przewodów wtryskowych, tzn. kolejność dobra, ale długość przewodów nieodpowiednia.Czy taki numer nie był zrobiony?

Zako i grzesiek 176
uzupełnijcie swój profil większą iloscia danych! Pozdro

: wt kwie 25, 2006 20:43
autor: zako
nie wiem ale dałem auto do mechanika i stwierdził iż jest to yszczelka pod głowica.jutro odbieram zobaczymy czy pomoże.poduchy są ok.ale dzieki.

[ Dodano: Wto Kwi 25, 2006 20:43 ]
mówi ze jest przedmuch z 3 do 4.

: wt kwie 25, 2006 21:01
autor: robal264
u ojca w toledo jak byla walnieta uszczelka to jezdzilem z tym ponad 3 miechy i auto mialo rowne obroty, ale nie zaprzeczam ze nie moze byc to przyczyna, wez sobie pomacaj weze czy sa twarde jak sie zagrzeje auto, mozesz tez delkatnie odkrecic korek od zbiorniczka,nie powinno wyleciec ani kropli jak bedzie ok, a jak zobaczysz pecherzyki to moze akurat mechanior mial racje, no chyba ze bedzie walic jak z gejzera no to chyba jednak uszczelka

P.S. ten korek to powolutku niech najperw powietrze deliktanie wyleci a pozniej odpiero odkrec do konca

Moim zdaniem jak ruszales uklad wydechowy mogles uszodzic sonde, albo ta gume pod wtryskiem, poruszaj nim na boki jak bedzie chodzic auto jak zauwazyz zmiany to bedziesz wiedzial czy to ona, a moze wtrysk brudny??

P.S. zaplon masz napewno dobrze ustawiony ??

[ Dodano: Wto Kwi 25, 2006 21:12 ]
a wymieniajac aprat nie pomyliles kabli przy kopulce bo wtedy tez bedzie nie rowno pracowac, wiem z doswiadczenia :) moze troche kolejnosc ci sie machnela :chytry: ??

Sciagnij kupulke , pokrec rozrzadem az znajdziesz znak na tym dolnym kole co napedza pompe i alternator (chyba to to kolo :) ), powinien byc prawie na gorze a palec skierowany leciutko w prawo stajac przodem do silnika i patrzysz na kopulke jak stoja przewody po zalozeniu, po ustawieniu znaku i poprawnie palca powinien wskazywaz na najdluzszy kabel idacy do swiec czyli na glowicy pierwszy z lewej, reszta juz sama bedzie ok, dla pewnosci czy ustawiles dobrze znak i palec, wykrec swiece z tego pierwszego miejsca i wsadz tam srubokret, tak zeby sie oparl o tlok,niech ktos drugi pokreci kolkiem tym ze znakiem,jak srubokret bedzie opadal tzn ze dobrze bylo ustawione