u ojca w toledo jak byla walnieta uszczelka to jezdzilem z tym ponad 3 miechy i auto mialo rowne obroty, ale nie zaprzeczam ze nie moze byc to przyczyna, wez sobie pomacaj weze czy sa twarde jak sie zagrzeje auto, mozesz tez delkatnie odkrecic korek od zbiorniczka,nie powinno wyleciec ani kropli jak bedzie ok, a jak zobaczysz pecherzyki to moze akurat mechanior mial racje, no chyba ze bedzie walic jak z gejzera no to chyba jednak uszczelka
P.S. ten korek to powolutku niech najperw powietrze deliktanie wyleci a pozniej odpiero odkrec do konca
Moim zdaniem jak ruszales uklad wydechowy mogles uszodzic sonde, albo ta gume pod wtryskiem, poruszaj nim na boki jak bedzie chodzic auto jak zauwazyz zmiany to bedziesz wiedzial czy to ona, a moze wtrysk brudny??
P.S. zaplon masz napewno dobrze ustawiony ??
[ Dodano: Wto Kwi 25, 2006 21:12 ]
a wymieniajac aprat nie pomyliles kabli przy kopulce bo wtedy tez bedzie nie rowno pracowac, wiem z doswiadczenia
moze troche kolejnosc ci sie machnela
??
Sciagnij kupulke , pokrec rozrzadem az znajdziesz znak na tym dolnym kole co napedza pompe i alternator (chyba to to kolo
), powinien byc prawie na gorze a palec skierowany leciutko w prawo stajac przodem do silnika i patrzysz na kopulke jak stoja przewody po zalozeniu, po ustawieniu znaku i poprawnie palca powinien wskazywaz na najdluzszy kabel idacy do swiec czyli na glowicy pierwszy z lewej, reszta juz sama bedzie ok, dla pewnosci czy ustawiles dobrze znak i palec, wykrec swiece z tego pierwszego miejsca i wsadz tam srubokret, tak zeby sie oparl o tlok,niech ktos drugi pokreci kolkiem tym ze znakiem,jak srubokret bedzie opadal tzn ze dobrze bylo ustawione