Strona 1 z 2
					
				problem po zmianie paska rozrzadu
				: ndz kwie 23, 2006 16:39
				autor: silent_rob
				mianowicie taki ze ustawialem kola wedlug znakow nalozylem nowy pasek i wyszlo na cos takiego ze pali jakby na 2 gary i jak mu dodaje gazu to sie dlawi :] powiedzcie co moglem zrobic zle 

 aha i ruszylem kolem walka posredniego ale on raczej nie steruje zaplonem ??  jak ktos wie to niech powie a jak nie to bede probowal dalej 

 az do skutku 
  
 
			 
			
					
				
				: ndz kwie 23, 2006 17:29
				autor: evolution
				a nie pokreciles walem korbowym jak rozrzad rozpiety byl???
 ogolnie za malo informacji na temat rzebiegu naprawy zeby cos madrego wymyslec
			 
			
					
				
				: ndz kwie 23, 2006 17:53
				autor: Paweł Marek
				Ruszyłeś kołem pośredniego i co. Jak nie ustawiłaeś z poworotem jak ma być to zapłon przestawiony. Znak na kole wału napedowego masz zgrać ze znakiem na kole pośredniego ot i wszystko jeśli o dół chodzi.
			 
			
					
				
				: ndz kwie 23, 2006 17:59
				autor: Komas
				najlepiej podepnij sie pod VAG-a i zgraj lepiej znaki
			 
			
					
				
				: ndz kwie 23, 2006 20:18
				autor: silent_rob
				krecilem walem korbowym zeby ustawic na znaki ustawcze i krecilem walkiem kolem walka rozrzadu zeby ustawic na znaki a co do walka posredniego to w abf ma on wplyw na zaplon ?
			 
			
					
				
				: ndz kwie 23, 2006 20:57
				autor: Paweł Marek
				Od wałka pośredniego jest napędzany palec rozdzielacza z układem halla. Więc oczywiście. 
[ Dodano: Nie Kwi 23, 2006 9:05 pm ]
Dałem dupy. ABF to szesnastka.
			 
			
					
				
				: ndz kwie 23, 2006 22:26
				autor: silent_rob
				no i wykmina 

 pierwszy raz zaawsze boli 

 
			 
			
					
				
				: ndz kwie 23, 2006 22:57
				autor: stonefree
				silent_rob pisze:aha i ruszylem kolem walka posredniego ale on raczej nie steruje zaplonem 
Też taki numer kiedys odje...em 

 Koles myslł,ze mu pasek przeskoczył i pogieło zaworownie, jak strzeliło w ssący hehe
 
			 
			
					
				
				: pn kwie 24, 2006 19:54
				autor: silent_rob
				nie rozumiem dzis caly dzien probowalem go ustawic :/ ustawialem znaki ustawcze na kolach nawet na walku posrednim znalazlem czerwony znak jakis i go ustawilem  i dalej pali tylko na 2 gary tylko na 2-4 pali . jeszcze znalazlem czerwona kropoke na kole zamachowym bede jeszcze dzis meczyl :/ 
[ Dodano: Pon Kwi 24, 2006 20:50 ]
no i nic 

 pali nadal na 2 gary :/ sprawdzalem iskre jest wszedzie , paliwo jest , palec rozdzielacza ustawiony prawidlowo , wszystkie znaki zgrano i kupa 

 pali tylko na 2 gary czyli na 1-3 

 nie rozumiem zapala o niebo lepiej niz przed wymiana bo od pierwszego cykniecia ale na 2 garki tylko chodzi , co to moze byc ??
 
			 
			
					
				
				: pn kwie 24, 2006 21:47
				autor: evolution
				mogles niechcacy pogiac zawory ssace na ten przyklad
inne przyczyny ze pomieszane kable lub nie te znaki ustawiasz:D
 u gory to wiadomo na deklu trojkacik kreska na kole posredni nie rzutuje bo to 16v na dole musisz ustawic tak zeby
a: zgadzal sie znak na kole zamachowym, przy okazji na kole pasowym w stosunku do obudowy rozrzadu 
b: latwo sprawdzic czy jest na znaku patrac na kolko zebate paska na wale korbowym , ma 4 dziury na sruby i taki wypuscik. jeden z otworow powinien byc w lini sruby o gory pokrywki przy czym wypust ma byc na dole po lewej stronie
			 
			
					
				
				: pn kwie 24, 2006 22:34
				autor: Paweł Marek
				A jeszcze taki głupi pomysł. Wiadomo że na 2 obroty wałem wypada 1 obrót rozrządu. Może tu się machnąłeś i ustawiłeś koło wału dobrze na znaku ale o cały obrót 360 stopni przekręcone?
			 
			
					
				
				: pn kwie 24, 2006 23:20
				autor: TYQS
				Pawle to by nie chodził na zaden gar :/ tu jest zagatka ze chodzi na 1 i 3 garnek czyli nie są to tłoki ktore chodzą w parze 

 i dlaczego 3 a nie np. 2  :/  jutro zajade do niego z manometrem by pomierzyć cisnienia na garkach i sie dowiemy czy to nie zaworki 

 jak cisnienie bedzie gites to sie chyba wyłoze 
 
ps. w normalnych golfa jak np w moim silniku JP pomijajac ze to diesel to koło rozrządu jest na storzku czyli moge sobie je zalozyc jak mi sie chce i na nim nie ma znaku jest tylko blokada wałka rozrządu :/ w ABF tego niema ?? jest klin na rozrządzie ? a z drugiej strony chyba tam gdzie powinno sie blokować ten wałek jest aparat zapłonowy :/  wiec niewiem jak to tam dokładnie wygląda jutro zajade i dokładnie zobaczymy co jest nie ten tego z tym rumakiem.
ps2. Był 1.3 i jeździł 

 jest 2.0 i cos sie co chwile sypie 
 
 ale jak jus lata to konkretnie 

 
			 
			
					
				
				: wt kwie 25, 2006 17:07
				autor: silent_rob
				on sie nie sypie 

 to ja go drecze ;] 
[ Dodano: Wto Kwi 25, 2006 17:49 ]
no i zmierzylismy , jednak chdiz na gary 2-4 a nie na 1-3 

 mala pomylka haha jutro zdejmuje glowice i zamawiam zaworki :]
 
			 
			
					
				
				: wt maja 02, 2006 14:30
				autor: evolution
				czyli dobrze kminilem ze pogiales zaworki 

 pomysl ile straciles robiac to sam w zakladzie zaplacilbys gora 160 do 250 za robote jak drodzy by byli.. to przestroga dla innych.. choc pewnie i tak madry polak po szkodzie:DD: