kilka pytań do właścicieli MK3 GTI 2.0

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
imp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
Kontakt:

kilka pytań do właścicieli MK3 GTI 2.0

Post autor: imp » ndz kwie 23, 2006 12:49

otóż...ostatnio ku mojemu smutkowi mk4 które posiadałem zostało skasowane...blablabla i chce kupić mk3 gti..interesuje mnie spalanie expoloatacja..typowe usterki..na co zwracać uwage..jak sie kupuje GTI...vw już troszke miałem...i coś o autach wiem..ale z Gti styczności nie miałem...jak wygląda sprawa zagazowania gti..pozdrawiam..


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]

6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI

greg

Post autor: greg » ndz kwie 23, 2006 15:52

mówisz GTI a jaki silnik?? 2,0 - kumpel miał taki silnik w Seacie toledo - zagazpwany - LPG II generacji - zuzyucie paliwa ok 15l przy bardzo dynamicznej jeździe



Awatar użytkownika
imp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
Kontakt:

Post autor: imp » ndz kwie 23, 2006 16:02

http://www.gratka.pl/moto/tresc.phtml?i ... 8d8d58a849

dokładnie myśle o tym egzemplarzu..ale zastanawiem sie czy cena nie za wysoka..jeżeli nie ten to bardzo podobny..


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]

6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI

greg

Post autor: greg » ndz kwie 23, 2006 16:12

no cena .. tylko czy on na pewno 150KM?? masz tu taki sam model http://mobile.de/SID1W1dCD8mh5lsnqUs369 ... 206284929&
http://mobile.de/SID1W1dCD8mh5lsnqUs369 ... 206114698&
http://mobile.de/SID1W1dCD8mh5lsnqUs369 ... 206242816&

[ Dodano: Nie Kwi 23, 2006 4:14 pm ]
http://mobile.de/SID6dZY8.RzzU5T60CT3TT ... 205819215& a ten ma 150KM

[ Dodano: Nie Kwi 23, 2006 4:15 pm ]
2900ojro x 4 = 11600zł + opłaty + transport

[ Dodano: Nie Kwi 23, 2006 4:15 pm ]
ale za to grudzień 1997



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz kwie 23, 2006 18:29

Musisz się zdecydować czy chcesz szesnastkę 150 km czy ósemkę 115. I za ile itd. Bolączki ma takie jak każdy golf, a trzeba tylko wziąć pod uwagę że GTI jest kupowane do bardziej sportowej jazdy i może być bardziej ogólnie zużyte.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
imp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
Kontakt:

Post autor: imp » ndz kwie 23, 2006 21:00

Paweł Marek pisze:Musisz się zdecydować czy chcesz szesnastkę 150 km czy ósemkę 115. I za ile itd. Bolączki ma takie jak każdy golf, a trzeba tylko wziąć pod uwagę że GTI jest kupowane do bardziej sportowej jazdy i może być bardziej ogólnie zużyte.
zdecyduje sie...tylko narazie mi nikt konkretnie nic o gti nie napisał..


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]

6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI

rufik83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: pt lis 11, 2005 10:35
Lokalizacja: czechowice dziedzice
Kontakt:

Post autor: rufik83 » ndz kwie 23, 2006 21:58

ja mam od roku GTI 8v, 115KM, Przebieg 157tys udokumentowany. hmmm i ci tu napisać fajne dynamiczne autko. poważnych problemów nie miałem, jeżdze na Mobilu 5w50, troche mi go bierze i zamierzam zmienic na półsyntetyk. Spalanie jak zawsze to zależy, najmniejsze udało mi sie osiągnać to przy predkości 90km/h - 5.9l/100 zimą po mieście łykał 11l, a przy 120km/h tak jak w ksiażce piszą 7.5l Zawieszenie jest dosć twarde i mam do wymiany prawy drązek kierowniczy (koszt ok 80zł), ale cóż zrobić - polskie drogi. Ogólnie jestem zadowolony, tym bardziej ze tej zimy palił mi od strzału, gdzie kumplom auta na parkingu padały jak muchy: :jezor:
Ostatnio zmieniony pn kwie 24, 2006 22:42 przez rufik83, łącznie zmieniany 1 raz.



chudy69
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw lut 24, 2005 18:10
Lokalizacja: Stargard Szcz
Kontakt:

Post autor: chudy69 » ndz kwie 23, 2006 23:08

Tez jestem posiadaczem tego wozu drabiniastego i powiem tak jesli jezdziles na normalnym zawieszeniu to cie troche potelepie ja sie przezwyczailem i zle mi sie jezdzi na zwyklym zawiasie.Elementy zawieszenia sa drozsze bo to zawiecha taka jak w VR-ach a czy trwalsz????jezdze na gazie i mam nalatane cos ok254 tys km oleju troche lyka,gazu pali na trasie 11-12l(160km/h).Nie powim zeby sie zwilal jakos rewelacyjnie ale do 200 zbiera sie w miare.CO do tego pokazanego modelu to fajny nie zostanie ci wiele do przerabiania ale co do 150KM i do tego oleju to watpie



Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » pn kwie 24, 2006 00:00

mój jest `94, 2.0 8v 2E, kupiłem z przebiegiem 132tys (ksiązka serwisowa, naklejki, rachunki), teraz ma 164tys, przy przebiegu 138tys założyłem LPG, do tej pory nie robiłem nic, oprócz wymiany rozrządu (GATES/SKF - ok 100zl), świec (NGK - 80zl) i przewodów wn (NGK - 150zl), olej 5w40, od wymiany do wymiany nie muszę nic dolewać, jestem super zadowolony, na gazie też sprawuje się elegancko, spadek mocy nie jest odczuwalny, spalanie LPG na trasie ok 7,8 - 9/100km, jazda mieszana 9-10/100km, miasto 10-12/100km ;)

co do sprawdzania to raczej nie ma jakichś szczególnych rzeczy, sprawdź jak każdego golfa ;)


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

Awatar użytkownika
Wojtes3mkIII
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: śr paź 26, 2005 23:35
Lokalizacja: Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Wojtes3mkIII » pn kwie 24, 2006 00:45

i ja jestem od pięciu miesięcy posiadaczem GTI 95, 2.0 8v ADY ogólnie nic przy nimnie robiłem po za podstawowymi rzeczami czyli olej, rozrzad itd. najbardziej co mnie denerwuje to zawieszenie, jest dość twarde i na nasze drogi dosyć uciążliwe, co do silnika to jest ok zrobiłem nim już 13 tys jestt ok oleju troche bierze, ale musze zrobić uszczelniacze, ale jestem z niego zadowolony na przebieg 231 tys nie jest źle aha a z spalanie to nie ma trzgedi trasa 6,5 miasto 8-8,5 zależy bo jak się depcze to i 10, 11



kubazak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: wt lis 08, 2005 12:10
Lokalizacja: kalisz
Kontakt:

Post autor: kubazak » pn kwie 24, 2006 21:10

Ogólnie bardzo dobre auto za w miare niewielką kase. W rocznikach 92-95 trzeba patrzeć na rdze bo potrafi czasem zjesc pół auta(widziałem takie)Nie ma zadnych powazniejszych wad a samo gti technicznie nie różni sie zbytnio od innych wersji więc nie ma obaw.Za to wyglądem odbiega od nich znacznie:) .Jeśli zagazujesz 2.0 8V zwyklą instalką z mikserem to niestety pogódż się ze znacznym spadkiem osiągów.Z seryjnych 10.5 do ok 12 sek(optymistyczna wersja) .Jeżeli lubisz dynamicznie jedzic i większosc to napewno się rozczarujesz.Jak miałbym do wyboru 16v to napewno bym go wybrał.Co do zawieszenia to naprawde ciezko powiedzieć , kazdy woli co innego więc załozysz sobie takie jakie bedziesz chciał.


Zamienie seryjne zawieszenie Gti Edition na sportowe

wara99

Post autor: wara99 » pn kwie 24, 2006 21:41

ja tez smigam od 5 miesiecy mk3 gti edition 95r 2.0 ady i generalnie jestem zadowolony moj pali srednio 11l a z klimą 1l wiecej . Czesci wcale nie są drogie , a zawieszenie jak jest seria to nie jest az takie twarde .Ja osobiscie zaluje ze nie wziolem 16v bo na gazie jest kicha przy 8v. Jak sie zdecydujesz na 16 v gaz to tam juz musi byc sekwencja . A co do golfa z linka to ja bym dal tyle jezeli jest zgodny z opisem . Sam planuje za pare miechów sprzedac swojego i tez 15 bede krzyczal :jezor:

[ Dodano: Pon Kwi 24, 2006 21:44 ]
a i jedno jeszcze co jest oczywiste GTI dziadek z babcia do kosciola nie jezdzi wiec jak ma ponad 200tysi nakrecone to silniczek moze juz byc z deka podjechany



Awatar użytkownika
imp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
Kontakt:

Post autor: imp » pn kwie 24, 2006 22:05

zrobiłem polówką 1.4 96 r..300 000 ..golfem IV zrobiłem 20 000 wiecej z nim problemów miałem..licze sie z przebiegiem..


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]

6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI

Awatar użytkownika
wielgol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: czw sty 19, 2006 23:53
Lokalizacja: Ząbki
Kontakt:

Post autor: wielgol » pn kwie 24, 2006 22:07

Autko dynamiczne i szybkie jak dotad nie mam z nim problemow. Jedyny problem zaczyna sie jak wjezdzam na stacje a zdaza sie to dosyc czesto poniewaz to nie samochod a smok :) dobrze ze mam na gaz :)


Tuning - Twój Ukochany Niezniszczalny I Najlepszy Golfik

www.zabezpieczenia.up.pl

www.tuning.gsm.pl

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 449 gości