Strona 1 z 1

Falujace wolne obroty w Borze

: sob kwie 22, 2006 18:10
autor: oli1975
Witam mam Bore z 2000r silnik 1.6 8zaworowy o mocy 100 KM.Wie ktos moze co jest przyczyna falujacych wolnych obrotow w tym silniku.Bede wdzieczny za pomoc

: sob kwie 22, 2006 18:13
autor: martines
Może być zasyfiona przepustnica, i to bedzie powodowało falę obrotów. Mogą być też świece.

: sob kwie 22, 2006 18:21
autor: oli1975
swiece nowe {na starych to samo} moga byc przyczyna kable wys. napiecia ?

: sob kwie 22, 2006 21:28
autor: promo211
Witam
podaj symbol silnika nr. niczego przecież w ciemno nie doradzisz
pozdrawiam Przemek :bajer:

: ndz kwie 23, 2006 11:57
autor: UcHO
witaj, wiekszosc z forumowiczow z silnikiem AKL a pewnie ten masz ma wlasnie problemy z falujacymi obrotami na biegu jalowym, ja wyczyscilem u siebie przepustnice, zmienilem kable, swiece, czujnik temp i halla i sie uspokoilo, czasem jeszcze cos mu odbije ale zadko
niestety smiem twierdzic ze chyba ten silnik tak po prostu ma, glupie to ale powoli zaczynam sie juz z tym oswajac, bo nie wiem co jeszcze moge sprawdzic...

: ndz sie 20, 2006 11:59
autor: MarcoVW
W MK3 mam silnik 1.6 101KM AFT na biegu jałowym mam minimalne falowanie wsikaznik obr waha sie miedzy 9-10 czasami co jakies 15 sekund .Czuć w aucie jakby paliwo nie dochodzilo równomiernie .

Byla czyszczona przepustnica biegu jałowego .

: ndz sie 20, 2006 19:41
autor: pszczyna
Przeczytaj temat [ czyszczenie przepustnicy 100zł ] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=58551

: ndz sie 20, 2006 20:06
autor: MarcoVW
jezeli to do mnie to przeczytalem i jest jeden punkt odnosnie czyszczenia przespustnicy i ze potem nastepują objawy dlawienia .

Tylko ze liczac od dnia dzisiejszego to byla ona czyszczona jakos 10 miesiecy temu w ASO , mam dokladnie napisane : czysczenie i adaptacja przepustnicy biegu jałowego ( adaptacja to pewnie dostrojenie elektroniczne programem).

Falujące wolne obroty w Borze

: pn sie 21, 2006 09:13
autor: burzacki
Witam! Trzeba wymontować całą przepustnicę wymyć ją benzyną, i w kolektorze ssącym jest przykręcony z tego co pamietam z lewej strony czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym trzeba go wykręcić i też wymyć ,potem całość poskładać. zdjąć kleme minusową na ok. 15min. żeby zresetować kompa i wszystko musi być oki...

: ndz maja 11, 2008 17:17
autor: krzyzak
witam wszystkich i odrazu przystepuje do zadania pytania bo juz nie wyrabiam z moim golfikiem IV. Moze ktos sie spotkał z takim przypadniek i udało mu sie to dziadostwo usunac.
Falujące obroty Golf IV 1.6 '98
Mój problem polega na tym że na biegu jałowym np. w momencie jak dojeżdżam do skrzyżowania falują obroty silnika tak od około 900 obr. do 1200 obr i po jakim czasie spadną na 900 obr. Czasami jest ok ale rzadko się to zdarza.W jaki sposób sie z tym uporać?
Jak ktos to odczyta to bardzo ale bardzo prosze o porade bo u mechanikow nic sie nie dowiaduje ,tylko słysze słowa ze z tym mozna jezdzic. Moze i mozna ale to denerwuje wrrrrrrrr

[ Dodano: 15 Maj 2008 20:37 ]
Komp wykazał CZUJNIK TEMPERATURY CIECZY. Wymienie i zobaczymy czy cos sie zmieni :)

[ Dodano: 17 Maj 2008 21:43 ]
POMOGŁO:D