Mk2 wymiana lusterka zewnętrznego(od strony pasażera)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

fibolek

Mk2 wymiana lusterka zewnętrznego(od strony pasażera)

Post autor: fibolek » sob kwie 22, 2006 12:18

Jak to zrobić?Mam całe lustro łącznie z linką.Czy trzeba koniecznie zdjąć bok drwi?
I jak to zrobić żeby nic nie popsuć?Pomocy będę wdzięczny za każdą sugestię bo jestem laikiem w tak trudnej sprawie.

Awatar użytkownika
Christopherek
Forum Killer
Forum Killer
Auto: Audi a4 b6 cabrio
Silnik: Bfb
Kontakt:

Post autor: Christopherek » sob kwie 22, 2006 12:39

witam ja ostatnio smieniałem u siebie lusterka w swoim MK3.bynajmniej u mnie było tak że zdjąłem zaślepkę w tym miejscu gdzie się łapie drzwi jak chcesz zamknąć.Najlepiej ją czymś podwadzić i sama odskoczy.pod nią były dwie śrubki trezba je odkręcić.dalej zdjąć uchwyt którym ustawiasz sobie lusterka.Wykręcić rygielek z drzwi.Reszta czyli cały boczek jest na zatrzaski.tak więć szarpiesz powoli i powinien odejść spokojnie.I dostajesz się do wnętrza drzwi.Następnie musisz odkręcić całą rączkę z linkami od ustawiania lusterka.No i oczywiście aby zdjąć samo lusterko trzeba podwadzić zaślepkę i pod nią powinny ukazać Ci się śrubki od lusterka.Odkręcasz zakładasz drugie przykecasz lusterko i linki do drzwi.Zakłądasz zaślepkę i składasz boczek.U Ciebie może być trochę inaczej bo to nie MK3 ale mam nadzieję że Ci jakoś pomogłem.POZDRO :okej: :okej:

Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf

Padre80
Mały gagatek
Mały gagatek
Kontakt:

Post autor: Padre80 » sob kwie 22, 2006 13:29