Strona 1 z 4

temperatura 110 stopni!!

: pt kwie 21, 2006 20:36
autor: termit81
Pomocy.
Temperatura cały czas 110 stopni. i to po krótkim czasie. Bez względu czy silnik chodzi na wolnych obrotach czy na trasie. Wymieniona pompa wody(słychać było łożysko), termostat i uszczelkę pod głowicą. Głowica jak nowa. Ale temperatura jak była tak jest. Co robić po kolei? Jak sprawdzać? Czy to może być zapowietrzony układ? Ciepła nie daje też nagrzewnica
MK3 1.8 AAM '92 LPG

: pt kwie 21, 2006 20:55
autor: KamilW
no to wyglada ze zapowietrzony uklad... odkrec korek i daj mu troche pochodzic... powinien sie sam odpowietrzyc... a czy wlacza sie wentylator?

: pt kwie 21, 2006 20:59
autor: termit81
Wentylator się załacza. Chyba faktycznie zapowietrzony....
Dziś jeszcze auto jest u mechanika, który wymieniał uszczelkę pod głowicą. Zabiorę je jutro i sam odpowietrze układ, bo chłopy wtym wasztacie nie dojdą do tego. Chodzili wokoł niego i nic nie mogli wymyślić :bajer: Dali zastępcze autko i kazali czekać do jutra

: pt kwie 21, 2006 21:00
autor: SAMO
sprawdz czy faktycznie włacza sie wentylator słychac mozesz miec do wymiany czujnik termiczny w chłodnicy lub co gorsza cały wentylator jesli nie załacza sie podnies maske i sprawdz reka czy wentylator rusza sie jesli nie drgnie to wentylator do wymiany mam tak i jutro jade robic z tym że u mnie grzeje sie jak stoje w korku np podjeżzam po pare metrów a na trasie jest ok bo chłodzi go ped powietrza jednak nie chce miec silnika do wyrzucenia i szybki sie za to zabieram pzdr

[ Dodano: Pią Kwi 21, 2006 21:02 ]
no to juz wiesz post minute pózniej poszedł

..

: pt kwie 21, 2006 21:06
autor: termit81
Na razie dzięki za pomoc. I tak muszę czekac do rana, żeby zabrać mojego golfika z tej ziemi niczyjej(warsztatu). Jak tylko sprawdze sam zamelduje o wynikach

: pt kwie 21, 2006 21:58
autor: Atomic10
Jak to zrobisz to napisz nam co to było czy zeczywiscie bym zapowietrzony jestem ciekaw :-)

Pozdrawiam

: pt kwie 21, 2006 22:19
autor: lolo_golf
Nie bedzie zapowietrzony bo ja mam ten sam silnik na LPG. Mam nowy termostat Whalera(juz chyba 3), nowe czujniki, płyn Dynagel a na blacie podczas jazdy 95-100* to u mnie norma :grin:

: pt kwie 21, 2006 22:26
autor: Kosior
Tak właśnie jest, w końcu to układ ciśnieniowy,ale 110 to troszke za dużo,może zawyżać czujnik.

: pt kwie 21, 2006 22:35
autor: Atomic10
Hym u mnie na LPG jest temperaturka w normie ani razu mi nie weszło poza pion na blacie :bajer:

: pt kwie 21, 2006 22:40
autor: lolo_golf
Atomic10 pisze:Hym u mnie na LPG jest temperaturka w normie ani razu mi nie weszło poza pion na blacie :bajer:
Tylko sie cieszyc :grin:

110 stopni

: sob kwie 22, 2006 07:34
autor: termit81
Chyba 110 to jednak za dużo :grrr:
tym bardziej,że nagrzewnica nie daje ciepła. Choć teraz mi ono nie potrzebne. Po głębokiej analizie sądze,że będzie zapowietrzony. Przed wymianą pompy,termostatu i uszczelki nagrzewnica "dawała" ciepło. Teraz już nie. Więc chyba te "zapowietrzenie" się przesuneło w okolice nagrzewnicy. O ile to możliwe. Zaraz się okaże. Jadę zabrać moją maszynę. I do garażu z teściem. On obstawia na bank zapowietrzony układ. A facet naprawia lokomotywy :bajer: I chcę głowę położyć, że to jest to. Jak nie, to z PZU będę miał kasę na nowego golfa
:jezor:

: sob kwie 22, 2006 08:17
autor: lolo_golf
Ja jak mialem wysoką temperature to zmieniłem termostat i jest OK :grin:

chyba nagrzewnica

: sob kwie 22, 2006 10:59
autor: termit81
Panowie!
Wąż doprowadzający do nagrzewnicy jest gorący. Powrót jest zimny.
Moje pytanie:
Jak odpowietrzyć nagrzewnice?
Czy ją wymontować?
Jak ją wymontować?
Proszę o szybką odpowiedź.

: sob kwie 22, 2006 11:28
autor: greg
termit81 pisze:Jak odpowietrzyć nagrzewnice?
ja to bym przy zimnym silniku wypął poluzował wąż powrotu - czemu nie idzie przez nagrzewnicę - ileż tego płynu stracisz - podpiąć zwykłego wężą prosto od kranu pod jedną rurkę i pod drugą drugi wąż żeby woda wylatywała sobie na ziemię a nie na silnik - puścić zwykłą wode i sprawdzić czy jest przelot