temperatura 110 stopni!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

termit81

temperatura 110 stopni!!

Post autor: termit81 » pt kwie 21, 2006 20:36

Pomocy.
Temperatura cały czas 110 stopni. i to po krótkim czasie. Bez względu czy silnik chodzi na wolnych obrotach czy na trasie. Wymieniona pompa wody(słychać było łożysko), termostat i uszczelkę pod głowicą. Głowica jak nowa. Ale temperatura jak była tak jest. Co robić po kolei? Jak sprawdzać? Czy to może być zapowietrzony układ? Ciepła nie daje też nagrzewnica
MK3 1.8 AAM '92 LPG



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » pt kwie 21, 2006 20:55

no to wyglada ze zapowietrzony uklad... odkrec korek i daj mu troche pochodzic... powinien sie sam odpowietrzyc... a czy wlacza sie wentylator?



termit81

Post autor: termit81 » pt kwie 21, 2006 20:59

Wentylator się załacza. Chyba faktycznie zapowietrzony....
Dziś jeszcze auto jest u mechanika, który wymieniał uszczelkę pod głowicą. Zabiorę je jutro i sam odpowietrze układ, bo chłopy wtym wasztacie nie dojdą do tego. Chodzili wokoł niego i nic nie mogli wymyślić :bajer: Dali zastępcze autko i kazali czekać do jutra



Awatar użytkownika
SAMO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: pt lis 18, 2005 14:48
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Kontakt:

Post autor: SAMO » pt kwie 21, 2006 21:00

sprawdz czy faktycznie włacza sie wentylator słychac mozesz miec do wymiany czujnik termiczny w chłodnicy lub co gorsza cały wentylator jesli nie załacza sie podnies maske i sprawdz reka czy wentylator rusza sie jesli nie drgnie to wentylator do wymiany mam tak i jutro jade robic z tym że u mnie grzeje sie jak stoje w korku np podjeżzam po pare metrów a na trasie jest ok bo chłodzi go ped powietrza jednak nie chce miec silnika do wyrzucenia i szybki sie za to zabieram pzdr

[ Dodano: Pią Kwi 21, 2006 21:02 ]
no to juz wiesz post minute pózniej poszedł


http://inos.int.pl/zanim-napiszesz/
PAY ATTENTION WHEN YOU'RE DRIVE!!
http://www.youtube.com/watch?v=dMXkinfyV8k

termit81

..

Post autor: termit81 » pt kwie 21, 2006 21:06

Na razie dzięki za pomoc. I tak muszę czekac do rana, żeby zabrać mojego golfika z tej ziemi niczyjej(warsztatu). Jak tylko sprawdze sam zamelduje o wynikach



Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » pt kwie 21, 2006 21:58

Jak to zrobisz to napisz nam co to było czy zeczywiscie bym zapowietrzony jestem ciekaw :-)

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » pt kwie 21, 2006 22:19

Nie bedzie zapowietrzony bo ja mam ten sam silnik na LPG. Mam nowy termostat Whalera(juz chyba 3), nowe czujniki, płyn Dynagel a na blacie podczas jazdy 95-100* to u mnie norma :grin:



Kosior
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: pn gru 05, 2005 19:33
Lokalizacja: łowicz/głowno
Kontakt:

Post autor: Kosior » pt kwie 21, 2006 22:26

Tak właśnie jest, w końcu to układ ciśnieniowy,ale 110 to troszke za dużo,może zawyżać czujnik.



Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » pt kwie 21, 2006 22:35

Hym u mnie na LPG jest temperaturka w normie ani razu mi nie weszło poza pion na blacie :bajer:


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » pt kwie 21, 2006 22:40

Atomic10 pisze:Hym u mnie na LPG jest temperaturka w normie ani razu mi nie weszło poza pion na blacie :bajer:
Tylko sie cieszyc :grin:



termit81

110 stopni

Post autor: termit81 » sob kwie 22, 2006 07:34

Chyba 110 to jednak za dużo :grrr:
tym bardziej,że nagrzewnica nie daje ciepła. Choć teraz mi ono nie potrzebne. Po głębokiej analizie sądze,że będzie zapowietrzony. Przed wymianą pompy,termostatu i uszczelki nagrzewnica "dawała" ciepło. Teraz już nie. Więc chyba te "zapowietrzenie" się przesuneło w okolice nagrzewnicy. O ile to możliwe. Zaraz się okaże. Jadę zabrać moją maszynę. I do garażu z teściem. On obstawia na bank zapowietrzony układ. A facet naprawia lokomotywy :bajer: I chcę głowę położyć, że to jest to. Jak nie, to z PZU będę miał kasę na nowego golfa
:jezor:



Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » sob kwie 22, 2006 08:17

Ja jak mialem wysoką temperature to zmieniłem termostat i jest OK :grin:



termit81

chyba nagrzewnica

Post autor: termit81 » sob kwie 22, 2006 10:59

Panowie!
Wąż doprowadzający do nagrzewnicy jest gorący. Powrót jest zimny.
Moje pytanie:
Jak odpowietrzyć nagrzewnice?
Czy ją wymontować?
Jak ją wymontować?
Proszę o szybką odpowiedź.



greg

Post autor: greg » sob kwie 22, 2006 11:28

termit81 pisze:Jak odpowietrzyć nagrzewnice?
ja to bym przy zimnym silniku wypął poluzował wąż powrotu - czemu nie idzie przez nagrzewnicę - ileż tego płynu stracisz - podpiąć zwykłego wężą prosto od kranu pod jedną rurkę i pod drugą drugi wąż żeby woda wylatywała sobie na ziemię a nie na silnik - puścić zwykłą wode i sprawdzić czy jest przelot



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 231 gości